-
Motywem trzeciego filmu jest gra karciana „kwartet”. Grają w nią producent muzyczny Moses Pelham, prezenter Det Müller, aktorka Emily Cox, zwycięzca Le Mans i ambasador marki Opel Jockel Winkelhock, kierowca wyścigowy i prezenter telewizyjny Tiff Needell, dyrektor ds. samochodów wyczynowych i sportów motorowych w firmie Opel Volker Strycek, dziennikarz i YouTuber Matt Robinson, a także kierowca rajdowy i pracownik firmy Opel Kathi Mauer. Dołącza do nich Rieke van Manta, niezwykła fanka Opla. Rieke pokazuje światu swoje uwielbienie dla marki Opel poprzez tatuaże na ciele przedstawiające jej Mantę, logo marki oraz dźwignię zmiany biegów, a także poprzez swoje nazwisko. „W żyłach ambasadorów występujących w filmie nie płynie krew, ale benzyna” — mówi Philipp Quanz z zespołu ds. mediów społecznościowych w firmie Opel. „Samochody są dla nich czymś więcej niż tylko środkami transportu. Nasze gwiazdy to prawdziwi fani motoryzacji i pasjonaci naszej marki”.
-