Elektryczny Ford E-Transit Custom to model, który przejmuje wszystkie funkcjonalne zalety nowego Transita Customa. W pełni elektryczny model:
-
Występuje w dwóch wariantach długości L1 i L2
-
Wersja van oferuje kubaturę ładunkową do 6,8 m3 oraz ładowność do 1100 kg
-
Oferuje najwyższą w tej klasie dopuszczalną masę holowanej przyczepy wynoszącą 2300 kg
-
Występuje w wersji van z podwójną kabiną, z trzema miejscami w drugim rzędzie i stałą przegrodą
-
Dostępny jest w wersji kombi z maksymalnie ośmioma miejscami dla pasażerów
Do napędu auta służy silnik o mocach 100 lub 160 kW (135 lub 217 KM), z których każdy dysponuje momentem obrotowym 415 Nm. W ofercie znajdziemy także model E-Transit MS-RT, który napędzany jest silnikiem o mocy 210 KM.
Maksymalny zasięg auta, dzięki baterii o pojemności 64 kW wynosi 327 km, a model ten jest także pierwszym w historii, w którym zastosowano standardowo montowaną we wszystkich wersjach pompę ciepła EVI powietrze-woda. E-Transita Customa można ładować za pomocą ładowarki pokładowej o mocy 11 kW (czas ładowania to 7,8 godziny) lub na szybkich stacjach ładowania z maksymalną mocą 125 kW. W tym przypadku od 10 do 80% stanu bateria naładuje się w 41 min, a podczas testów laboratoryjnych już po 5 minutach zasięg auta wzrósł o prawie 38 km.
Dzięki zaawansowanemu systemowi rozrywkowo-informacyjnemu SYNC4 auto wyposażone jest także w pełen zakres najnowszych rozwiązań z zakresu teleinformatyki, a klienci – podobnie jak w większym E-Transicie mogą wyposażyć je w system Pro Power Onboard wyposażony w gniazdka 230 V o łącznej mocy 2,3 kW służący do zasilania zewnętrznych urządzeń, gdy nie ma dostępu do źródła prądu.
Użytkownicy mogą wybierać spośród czterech wersji: Trend, Limited, Sport oraz MS-RT.