KIA PREZENTUJE NOWE LOGO ORAZ MOTTO FIRMY

Logo jest symbolem nowej wizji marki Kia oraz wartości, które chce oferować klientom poprzez przyszłe produkty i usługi oraz umożliwić im doświadczanie nowych wrażeń. Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią nowe logo przypomina odręczny podpis. Rytmiczna i ciągła linia logo świadczy o tym, że Kia chce inspirować, natomiast jego symetria – o pewności marki w dążeniu do tego celu. Coraz większe ambicje marki oraz – co ważniejsze – to, co oferuje klientom wyrażają wznoszące linie w logo.

„Nowe logo Kia odzwierciedla dążenie marki do tego, aby zostać liderem zmian oraz innowacji” – powiedział Ho Sung Song, Prezes i Dyrektor Generalny Kia. „Branża motoryzacyjna przeżywa okres gwałtownych przemian, które Kia zarówno kształtuje, jak i dostosowuje się do nich. Nowe logo jest wyrazem naszego pragnienia do inspirowania klientów w miarę, jak zmieniają się ich potrzeby w zakresie mobilności, a także naszych pracowników, aby potrafili sprostać wyzwaniom, przed którymi stoimy w szybko zmieniającej się branży”.

-

-

Nowe logo zostało zaprezentowane podczas rekordowego pokazu pirotechnicznego nad miastem Incheon w Korei. 303 drony wystrzeliły setki fajerwerków podczas synchronicznego pokazu, który zapoczątkował nową erę marki Kia. Przy okazji został ustanowiony nowy rekord Guinnessa w kategorii „Liczby dronów, wykorzystanych do pokazu fajerwerków”.

-

-

Oprócz nowego logo, Kia zaprezentowała również nowy Brand Slogan „Movement that inspires”. Szczegóły dotyczące nowej strategii, jak cel i filozofia marki, a także jej zastosowanie w przyszłych produktach zostaną przedstawione podczas światowego wydarzenia transmitowanego online pt. „New Kia Brand Showcase”. Odbędzie się ono w piątek, 15. stycznia, o godzinie 1:00 w nocy czasu europejskiego. To wydarzenie również będzie można obejrzeć na oficjalnym kanale marki Kia na YouTubie.

Wprowadzenie nowego logo wynika z długoterminowej strategii biznesowej „Plan S” (gdzie „S” jest skrótem od słowa Shift, oznaczającego zmianę w wolnym tłumaczeniu), zaprezentowanej w 2020 roku. Wynika z niej, między innymi, że Kia ma ambicję być jednym z liderów branży motoryzacyjnej na świecie. Aby to osiągnąć, marka koncentruje się na popularyzacji samochodów elektrycznych oraz na wprowadzeniu szerokiej gamy usług związanych z mobilnością. Kia zamierza dostosować swoje pojazdy i usługi do potrzeb nawet małych grup klientów, a także do specyfiki poszczególnych regionów.

___
źródło: Kia Polska.

Czytaj więcej o marce Kia

Kia Charge - ładowanie samochodów elektrycznych
Kia Charge - ładowanie samochodów elektrycznych

KIA najbardziej zaawansowany sposób ładowania samochodów elektrycznych

Kia EV3 i jej zaawansowana technologia
Kia EV3 i jej zaawansowana technologia

KIA zrównoważony i przystępny cenowo kompaktowy elektryczny SUV nowej generacji

Kia premiera modeli PBV
Kia premiera modeli PBV

KIA | potwierdza swoją obecność w IAA 2024 w Hanowerze, które odbędą się w dniach 16-22 września tego roku

Najnowsze oferty

Kia Sportage 1.6 T-GDI 210km HEV Wersja Business Line + LTH + PNS + HAR + AE+
  • Model: Sportage
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 6 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2024
Kia Sportage 1.6 T-GDI 210km HEV Wersja Business Line + LTH + PNS + HAR + AE+
  • Model: Sportage
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 6 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2024
Kia Sportage 1.6 T-GDI 210km HEV Wersja Business Line + LTH + PNS + HAR + AE+
  • Model: Sportage
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 6 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony