-
NOWE MITSUBISHI L200 2020
Drugim debiutantem był przykuwający wzrok muskularną stylistyką nadwozia i słynący z wytrzymałości i niezawodności nowy pickup Mitsubishi L200. Auto napędza nowoczesny turbodiesel o pojemności 2.2-litra, współpracujący z 6-biegową automatyczną lub manualną przekładnią. System napędu 4WD najnowszej generacji gwarantuje lepsze zdolności terenowe, także dzięki nowej funkcji Off-Road. Mitsubishi L200 wyróżnia także spośród konkurencji możliwość korzystania z napędu 4x4 przy dowolnej prędkości jazdy i na dowolnym rodzaju nawierzchni. Poprawiono komfort i własności jezdne a na liście wyposażenia znalazło się kilkanaście zaawansowanych systemów bezpieczeństwa.
By dobrze przedstawić 2 nowe modele miejsce wydarzenia podzielono na dwie części: świat miejski charakterystyczny dla modelu ASX i świat terenowy właściwy dla modelu L200. Uczestnicy kierowani przy wejściu do wybranej części nie wiedzieli, gdzie wchodzą i czego doświadczą. Podczas oficjalnej części goście mogli usłyszeć w słuchawkach wyjątkowe, przyjemne dla ucha dźwięki samochodów Mitsubishi. Odgłosy miasta oraz głosy natury połączone z otwieraniem auta, stukaniem palcami o poszczególne elementy nowych modeli, dźwięki kierownicy, kierunkowskazów, zamykania schowka – materiał został nagrany jako ASMR, wywołujący szereg relaksujących reakcji i charakterystyczne mrowienie na karku. Konferencja była prowadzona równocześnie przez dwójkę znanych aktorów i ambasadorów marki Mitsubishi – Annę Cieślak i Bartłomieja Topę, którzy wprowadzali w świat ASMR danego modelu. Ambasadorzy zaprezentowali również hasło wydarzenia „Dwa światy, jedna pasja”. Kulminacyjnym momentem było opadnięcie kurtyny rozdzielającej dwa światy - dwie części sali, gdy uczestnikom ukazała się druga część sali z kolejną premierą wieczoru. Gości wydarzenia powitał prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors Yasuyuki Oyama, a następnie przedstawiono merytoryczne opisy dwóch nowych modeli.
Dodatkowymi atrakcjami były specjalne zadania na torach szybkościowych i wysokościowych, które miały na celu pokazanie kluczowych cech nowych modeli. W części nieoficjalnej goście mogli posłuchać Katarzyny Malendy oraz wejść do specjalnej kabiny, w której sami mogli stworzyć własne ścieżki dźwiękowe w technice ASMR – pobawić się swoim głosem, stukaniem w mikrofon, drapaniem w specjalne gąbki na ścianie oraz innymi dźwiękami, które - jak dowiedziono - mają subtelne działanie relaksujące.
Na potrzeby podwójnej premiery wyprodukowano film z udziałem ambasadorów marki – Anną Cieślak oraz Bartłomiejem Topą, którzy próbowali naśladować dźwięki samochodu. Uczestnicy dzięki temu też mogli zobaczyć, skąd pochodziły uprzednio usłyszane przez nich brzmienia.
-