Nowy Bigster: Wyższy wymiar Dacii

Nowy Bigster to więcej Dacii w Dacii. Całkowicie nowa, unikalna oferta zapewni za przystępną cenę dostęp do auta o charakterystyce godnej segmentu C-SUV.

Ale Dacia robi to na swój własny sposób. Elementy graficzne zdobiące przód i przednie drzwi oraz umieszczone nad tylną tablicą rejestracyjną wprowadzają akcent swobodnej elegancji. Jednak zamiast ulegać modzie na błyszczącą czerń, projektanci Dacii zdecydowali się na bardziej solidne i wytrzymałe połączenie czerni błyszczącej z matową.

W nowym Bigsterze solidność łączy się z pełnym luzem i koncepcją eco-smart. Przednie i tylne osłony podwozia są barwione w masie, a dzięki temu trwalsze i bardziej wytrzymałe. Elementy ochronne biegnące wokół nadwozia – wzdłuż boków, na nadkolach i w dolnej części zderzaków – są wykonane z materiału Starkle®. W ramach koncepcji zrównoważonego podejścia Dacia wykorzystuje ten materiał, opracowany przez zespół inżynierów marki i wykonany częściowo z surowców pochodzących z recyklingu, w surowej, nielakierowanej postaci (więcej informacji poniżej).

Bardzo w stylu Dacii, a zatem bardzo pragmatyczny, nowy Bigster dostosowuje się do preferencji i przyzwyczajeń użytkowników aut z segmentu C-SUV. Bigster jest oferowany w standardzie z 17- lub 18-calowymi aluminiowymi felgami, a 19-calowe felgi z oryginalnymi motywami graficznymi są dostępne w opcji w najwyższej wersji wyposażeniowej Journey. W wyższych wersjach wyposażeniowych klienci mają też do wyboru – po raz pierwszy w ofercie Dacii – nadwozie dwukolorowe (z czarnym dachem), harmonijnie podkreślające sylwetkę auta.

Dostępny jest także nowy kolor nadwozia: niebieski Indigo. Ten metalizowany lakier, dostępny wyłącznie w nowym Bigsterze, dodaje autu elegancji i w dyskretny sposób podkreśla jego prestiżowy charakter.


Nowa Dacia Bigster 2025

David Durand kontynuuje: Pracując nad designem wnętrza, staraliśmy się zachować jeden z głównych atutów Nowego Bigstera, jakim jest jego wyjątkowa przestronność. Dlatego postawiliśmy na prostotę z geometrycznymi liniami, nawiązującymi do designu nadwozia, a także na wysoką jakość, której oczekują nabywcy aut z segmentu C-SUV.

We wnętrzu Nowego Bigstera designerzy skupili się na tym, co najistotniejsze: przestrzeń, ergonomia i komfort. Bardzo pionowa i wysoko umieszczona deska rozdzielcza zwiększa ilość wolnego miejsca dla pasażerów na przednich siedzeniach.

Dla zapewnienia maksymalnej prostoty i skuteczności wszystkie informacje związane z jazdą zostały zgrupowane na 7-calowym lub 10-calowym (w zależności od poziomu wyposażenia) cyfrowym zespole zegarów, a wszystkie informacje związane z systemem multimedialnym są wyświetlane na centralnym ekranie dotykowym o przekątnej 10,1 cala (montowanym w standardzie we wszystkich Bigsterach). Oba ekrany łączy elegancka zielona linia zapewniająca ich harmonijne wizualne wkomponowanie w deskę rozdzielczą.

W zależności od poziomu wyposażenia nowy Bigster jest oferowany z jednym z trzech typów środkowej konsoli przy przednich siedzeniach: niską, średnią lub – po raz pierwszy w Dacii – wysoką konsolą z podłokietnikiem (i chłodzoną komorą), ładowarką indukcyjną i pojemnym schowkiem.

Szczególnie wiele uwagi poświęcono odpowiedniemu doborowi obić siedzeń – w zależności od wyposażenia położono nacisk na: prostotę i wygodę (Bigster Essential i Expression), trwałość i łatwość czyszczenia (Extreme) lub maksymalny komfort (Journey).

Łącznikiem między designem nadwozia i wnętrza Nowego Bigstera są motywy w kształcie litery „Y”, charakterystyczne dla sygnatury świetlnej auta:

- W kabinie znajdują się na nawiewach powietrza, których powierzchnia tworzy kształt litery „Y” (w kolorze brązowomiedzianym w wersji Extreme), oraz na obramowaniach klamek drzwi.

₋ Na zewnątrz Nowego Bigstera przednie i tylne światła LED w kształcie litery „Y” tworzą charakterystyczną sygnaturę świetlną.


źródło: Dacia Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą. 

Czytaj więcej o marce Dacia

Nowa Dacia Spring - jeszcze bardziej atrakcyjna i wciąż równie elektryzująca
Nowa Dacia Spring - jeszcze bardziej atrakcyjna i wciąż równie elektryzująca

DACIA Dacia wprowadziła Nową Dacię Spring. W 100% elektryczny Spring jest jeszcze bardziej atrakcyjny, z całkowicie nowym designem nadwozia i wnętrza. 

Nowa Dacia Duster również dostępna z pakietem Sleep
Nowa Dacia Duster również dostępna z pakietem Sleep

DACIA | Dobra wiadomość dla miłośników spędzania nocy na łonie natury. Zarezerwowany dotychczas wyłącznie dla Dacii Jogger pakiet Sleep, umożliwiający przekształcenie auta w miejsce do spania, jest teraz dostępny dla kultowego SUV-a, Nowej Dacii Duster.

DACIA - podsumowanie pierwszego półrocza
DACIA - podsumowanie pierwszego półrocza

DACIA | W pierwszej połowie br. zarejestrowano w Polsce 9120 samochodów Dacia. 64% zarejestrowanych samochodów stanowiły auta z fabryczną instalacją LPG. Dacia jest jedynym producentem oferującym kompletną gamę samochodów wyposażonych w dwupaliwowe silniki (benzyna/LPG) w całej gamie modeli.  

Najnowsze oferty

Dacia Spring Extreme 65
Dacia Spring Extreme 65
Dodaj do schowka
  • Model: Spring
  • Typ nadwozia: Hatchback
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Elektryczny
  • Rok produkcji: 2024
Dacia Sandero Expression ECO-G 100
  • Model: Sandero
  • Typ nadwozia: Hatchback
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
  • Rok produkcji: 2024
Dacia Sandero Stepway Expression ECO-G 100
  • Model: Sandero Stepway
  • Typ nadwozia: Hatchback
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony