Jak przystało na skuter GT, elegancka owiewka przednia Forza 750 z wysoko umieszczonymi lusterkami (w modelu 2025 łatwiej je regulować) zapewnia skuteczną ochronę przed wiatrem podczas szybkich przejazdów, bez nadmiernej rozbudowy powierzchni osłonowych, które ograniczałyby zwinność skutera w gęstym ruchu miejskim. Nadwozie Forza 750 przeszło gruntowny lifting dodający mu nieco kanciastego wyglądu, który emanuje stylem maxi-skuterów klasy premium. Zespół reflektorów z przeprojektowanymi światłami do jazdy dziennej eksponuje nowe, luksusowe linie.
Nowa, regulowana elektrycznie szyba zapewnia przepływ powietrza wokół kierowcy i pasażera. Ma 480 mm szerokości i jest o 100 mm (25%) szersza niż poprzednia wersja. Pozwala również na zmianę wysokości w zakresie 120 mm oraz kąta nachylenia o 10° (do przodu) przy maksymalnym wysunięciu. Szybę wyposażono również w funkcję automatycznego opuszczania, która obniża ją do najniższej pozycji po wyłączeniu zapłonu, co poprawia wygodę podczas parkowania. Funkcja ta dysponuje również pamięcią, która automatycznie podnosi szybę do ostatnio ustawionej wysokości, kiedy skuter rusza. Funkcja ta aktywuje się podczas jazdy z prędkością od 5 km/h.
Ponadto w produkcji szyby i owiewek zastosowano biopochodny poliwęglan Durabio, a także więcej pochodzących z recyklingu materiałów z tworzyw sztucznych i gumy, użytych również w innych obszarach karoserii.
Oprócz niewątpliwie najważniejszej cechy, czyli funkcjonalności, Forza 750 jako flagowy skuter rodziny Forza jest także deklaracją wysokich aspiracji, przekonuje atrakcyjnością klasy premium i prezencją, która przyciągnie uwagę zawsze i wszędzie.
Oczywiście praktyczne szczegóły mają znaczenie. Dzięki przeprofilowanej owiewce i stopniom, przed kierowcą jest dużo miejsca na nogi, a starannie wyprofilowane siedzenie zaskakuje wygodą i zapewnia łatwy dostęp do podłoża. Wysokość siedzenia wynosi 790 mm. Znajduje się pod nim 22-litrowy schowek, mieszczący pełnowymiarowy kask. Po prawej stronie od wewnętrznej strony owiewki znajduje się również przydatny i łatwo dostępny dodatkowy schowek na przedmioty codziennego użytku. Gniazdo ładowania USB-C przeniesiono spod siedzenia w bardziej widoczne miejsce na kierownicy. Tempomat dobrze współpracuje z przekładnią DCT i jest bardzo łatwy w użyciu; jego aktywacja odbywa się bezpośrednio z prawej strony na kierownicy, a komendy „plus”, „minus” i „ resume” wybierane są z lewej strony.
Najważniejsze informacje przekazywane są kierowcy za pośrednictwem zaktualizowanego, pięciocalowego, kolorowego ekranu TFT, który stworzoną z wykorzystaniem tzw. bondingu optycznego warstwy dotykowej i ochronnej w celu poprawy widoczności w jasnym świetle słonecznym. Między szkłem ochronnym, a ekranem TFT jest warstwa żywicy, co zmniejsza odblaski i poprawia czytelność ekranu. Grafikę wyświetlacza można dostosować do upodobań kierowcy, wybierając między trybami Bar (wskazania słupkowe), Circle (wskazania zegarowe) i Simple (tryb prosty), ekran zapewnia też łączność poprzez aplikację Honda RoadSync.
Honda RoadSync z nowym, podświetlanym, łatwiejszym w obsłudze, czteropozycyjnym przełącznikiem po lewej stronie kierownicy, przedstawia wygodną nawigację zakręt po zakręcie, a także (za pośrednictwem zestawu słuchawkowego Bluetooth w kasku) oferuje możliwość prowadzenia rozmów, słuchania muzyki lub odbierania informacji głosowych o warunkach pogodowych. Wystarczy pobrać bezpłatną aplikację Honda RoadSync ze sklepu Play lub App Store, połączyć się z systemem Forza 750 i można ruszać w drogę.
Dla wygody, Forza 750 wykorzystuje inteligentny kluczyk (Smart Key), który – pozostając w kieszeni kierowcy – uwalnia od używania fizycznego kluczyka i służy do uruchomienia silnika, otwarcia wlewu paliwa, czy schowka pod siedzeniem. Dzięki obecności Smart Key, jedno naciśnięcie głównego przełącznika obrotowego włącza zasilanie i umożliwia obracanie przełącznika, dając kierowcy kontrolę nad blokadą zapłonu i kierownicy oraz – za pomocą dwóch przełączników kołyskowych – możliwość otwierania wlewu paliwa i schowka pod siedzeniem. Ponadto, inteligentny kluczyk blokuje i odblokowuje opcjonalny kufer centralny Smart Top Box, a także ma funkcję "odbioru", która sprawia, że migające wskaźniki ułatwiają identyfikację skutera z pewnej odległości. Mechanizm sprzęgłowy w wyłączniku głównym uniemożliwia odblokowanie kierownicy “na siłę”.
Tylne kierunkowskazy mają funkcję sygnału awaryjnego hamowania (ESS). W wypadku zarejestrowania ujemnego przyspieszenia o wartości 6,0 m/s2 przy minimalnej prędkości 53 km/h i przy włączonym jednym z hamulców, światła awaryjne zaczynają migać, ostrzegając innych użytkowników drogi o intensywnym hamowaniu. Przy tej samej prędkości, jeśli został aktywowany system ABS, graniczne opóźnienie zadziałania jest zmniejszane – wystarczy wtedy, że opóźnienie przekroczy 2,5 m/s2.
Światła awaryjne po nagłym hamowaniu są wyłączane bez korzystania z prostego timera, zamiast tego system porównuje różnicę prędkości kół przedniego oraz tylnego i oblicza, kiedy należy wyłączyć światła awaryjne w zależności od sytuacji.