Nowa Honda Forza 750 - 2025

Od nowego tysiąclecia gama skuterów Forza stała się w Europie cenioną submarką Hondy pracując na świetną rozpoznawalność. Sukces wynika z udanego połączenia składników: klasycznych elementów Grand Touring (GT), świetnej prezencji na drodze, prawdziwego komfortu dla dwojga, które połączono ze sportowym, zwinnym prowadzeniem i wysokimi osiągami silnika, sprawiającymi, że każda jazda jest wspaniałą zabawą.

Są i inne zalety. Wszystkie skutery Forza okazywały się wyjątkowo inteligentnymi, stylowymi maszynami z najwyższej półki, wyposażonymi w użyteczne funkcje, które znacznie ułatwiają życie w podróży. Należy też wspomnieć o świetnej jakości wykonania i przyciągającej spojrzenia stylistyce. W gamie modelowej na rok 2021 do Forzy 125 i Forzy 350 dołączył krewniak o dużej pojemności – Forza 750.

Szybki, zwinny i luksusowy skuter Forza 750 zyskał uznanie krytyków i zaznaczył swoją obecność w bardzo konkurencyjnym segmencie rynkowym. Z wyposażeniem przystosowanym zarówno do jazdy miejskiej, jak i pozamiejskiej, a także do weekendowych wypadów, jest wzorem jakości i praktyczności. Jest to racjonalny wybór, ale dzięki szczególnemu charakterowi Forza, to także coś ekstra – moc zabawy w świetnym stylu.

W wersji na rok 2025 Forza 750 została udoskonalona pod kątem stylu, technologii, zyskała też walory użytkowe, które mają jeszcze bardziej ugruntować jej wysokie aspiracje, a także przyczynić się do produkcji w duchu zrównoważonego rozwoju.

 





Nowa Honda Forza 750 - 2025 - opis modelu

Forza 750 otrzymała nowe, nieco kanciaste, niezbyt jednak rozbudowane nadwozie, które zapewnia dobrą ochronę przed wiatrem przy większych prędkościach, dużo miejsca na nogi kierowcy i nisko położone siedzenie. Nowe podwójne reflektory ze światłami do jazdy dziennej i wbudowanymi kierunkowskazami są najbardziej rzucającym się elementem aktualizacji stylistycznej. Jednocześnie zadbano o zrównoważony rozwój, stosując w niektórych obszarach materiał Durabio. Schowek pod siedzeniem pomieści pełnowymiarowy kask, znalazło się też miejsce na mniejszy schowek na rękawiczki i niezbędne drobiazgi. Gniazdo ładowania USB-C przeniesiono spod siedzenia w bardziej widoczne miejsce na kierownicy. Pięciocalowy wyświetlacz TFT obsługuje system RoadSync, który łączy kierowcę z jego smartfonem. Uruchamianie silnika, zamykanie i otwieranie siedzenia odbywa się za pomocą inteligentnego kluczyka Smart Key. Tempomat jest wyposażeniem standardowym.

Skuter napędzany jest elastycznym, paliwooszczędnym, dwucylindrowym silnikiem o pojemności 745 cm3, a system elektronicznej przepustnicy (Throttle By Wire – TBW) pozwala na zmianę charakterystyki pracy silnika poprzez trzy domyślne tryby jazdy: RAIN, STANDARD i SPORT oraz konfigurowalny tryb USER. Sterowanie momentem obrotowym (Honda Selectable Torque Control – HSTC) pozwala na precyzyjne interwencje na trzech poziomach czułości systemu (z udoskonalonym w modelu na rok 2025 oprogramowaniem dla trybu RAIN), natomiast przekładnia dwusprzęgłowa (DCT) oferuje automatyczną zmianę biegów zestrojoną z dostępnymi trybami jazdy. Wprowadzono płynniejsze reakcje układu napędowego i poprawiono wyczucie reakcji przy niskiej prędkości.

Rama z rur stalowych, aluminiowy wahacz, widelec USD 41 mm, montowane promieniowo czterotłoczkowe zaciski hamulcowe, tylne zawieszenie Pro-Link oraz 15-calowe koło przednie i 17-calowe koło tylne składają się na solidne, dobrze wyposażone podwozie i zapewniają sportowy poziom prowadzenia motocykla ubranego w formę skutera.

Forza 750 na rok 2025 będzie dostępna w następujących opcjach kolorystycznych:

Mat Ballistic Black Metallic

Iridium Gray Metallic z osłoną miski olejowej i wykończeniami Graphite Black

Mat Warm Ash Metallic



Nowa Honda Forza 750 - 2025 - cena w Polsce

Cena nowej Hondy Forzy 750 na rok 2025 nie została jeszcze oficjalnie ogłoszona. Gdy tylko producent ujawni szczegóły dotyczące ceny, zaktualizujemy informacje na naszej stronie, abyście mogli być na bieżąco z najnowszymi danymi. Zapraszamy do regularnego odwiedzania naszej strony, gdzie wkrótce pojawią się wszelkie aktualności dotyczące tego modelu.





Nowa Honda Forza 750 - 2025 - wyposażenie i stylistyka

Jak przystało na skuter GT, elegancka owiewka przednia Forza 750 z wysoko umieszczonymi lusterkami (w modelu 2025 łatwiej je regulować) zapewnia skuteczną ochronę przed wiatrem podczas szybkich przejazdów, bez nadmiernej rozbudowy powierzchni osłonowych, które ograniczałyby zwinność skutera w gęstym ruchu miejskim. Nadwozie Forza 750 przeszło gruntowny lifting dodający mu nieco kanciastego wyglądu, który emanuje stylem maxi-skuterów klasy premium. Zespół reflektorów z przeprojektowanymi światłami do jazdy dziennej eksponuje nowe, luksusowe linie.

Nowa, regulowana elektrycznie szyba zapewnia przepływ powietrza wokół kierowcy i pasażera. Ma 480 mm szerokości i jest o 100 mm (25%) szersza niż poprzednia wersja. Pozwala również na zmianę wysokości w zakresie 120 mm oraz kąta nachylenia o 10° (do przodu) przy maksymalnym wysunięciu. Szybę wyposażono również w funkcję automatycznego opuszczania, która obniża ją do najniższej pozycji po wyłączeniu zapłonu, co poprawia wygodę podczas parkowania. Funkcja ta dysponuje również pamięcią, która automatycznie podnosi szybę do ostatnio ustawionej wysokości, kiedy skuter rusza. Funkcja ta aktywuje się podczas jazdy z prędkością od 5 km/h.

Ponadto w produkcji szyby i owiewek zastosowano biopochodny poliwęglan Durabio, a także więcej  pochodzących z recyklingu materiałów z tworzyw sztucznych i gumy, użytych również w innych obszarach karoserii.

Oprócz niewątpliwie najważniejszej cechy, czyli funkcjonalności, Forza 750 jako flagowy skuter rodziny Forza jest także deklaracją wysokich aspiracji, przekonuje atrakcyjnością klasy premium i prezencją, która przyciągnie uwagę zawsze i wszędzie. 

Oczywiście praktyczne szczegóły mają znaczenie. Dzięki przeprofilowanej owiewce i stopniom, przed kierowcą jest dużo miejsca na nogi, a starannie wyprofilowane siedzenie zaskakuje wygodą i zapewnia łatwy dostęp do podłoża. Wysokość siedzenia wynosi 790 mm. Znajduje się pod nim 22-litrowy schowek, mieszczący pełnowymiarowy kask. Po prawej stronie od wewnętrznej strony owiewki znajduje się również przydatny i łatwo dostępny dodatkowy schowek na przedmioty codziennego użytku. Gniazdo ładowania USB-C przeniesiono spod siedzenia w bardziej widoczne miejsce na kierownicy. Tempomat dobrze współpracuje z przekładnią DCT i jest bardzo łatwy w użyciu; jego aktywacja odbywa się bezpośrednio z prawej strony na kierownicy, a komendy „plus”, „minus” i „ resume” wybierane są z lewej strony.

Najważniejsze informacje przekazywane są kierowcy za pośrednictwem zaktualizowanego, pięciocalowego, kolorowego ekranu TFT, który stworzoną z wykorzystaniem tzw. bondingu optycznego warstwy dotykowej i ochronnej w celu poprawy widoczności w jasnym świetle słonecznym. Między szkłem ochronnym, a ekranem TFT jest warstwa żywicy, co zmniejsza odblaski i poprawia czytelność ekranu. Grafikę wyświetlacza można dostosować  do upodobań kierowcy, wybierając między trybami Bar (wskazania słupkowe), Circle (wskazania zegarowe) i Simple (tryb prosty), ekran zapewnia też łączność poprzez aplikację Honda RoadSync.

Honda RoadSync z nowym, podświetlanym, łatwiejszym w obsłudze, czteropozycyjnym przełącznikiem po lewej stronie kierownicy, przedstawia wygodną nawigację zakręt po zakręcie, a także (za pośrednictwem zestawu słuchawkowego Bluetooth w kasku) oferuje możliwość prowadzenia rozmów, słuchania muzyki lub odbierania informacji głosowych o warunkach pogodowych. Wystarczy pobrać bezpłatną aplikację Honda RoadSync ze sklepu Play lub App Store, połączyć się z systemem Forza 750 i można ruszać w drogę.

Dla wygody, Forza 750 wykorzystuje inteligentny kluczyk (Smart Key), który – pozostając w kieszeni kierowcy – uwalnia od używania fizycznego kluczyka i służy do uruchomienia silnika, otwarcia wlewu paliwa, czy schowka pod siedzeniem. Dzięki obecności Smart Key, jedno naciśnięcie głównego przełącznika obrotowego włącza zasilanie i umożliwia obracanie przełącznika, dając kierowcy kontrolę nad blokadą zapłonu i kierownicy oraz – za pomocą dwóch przełączników kołyskowych – możliwość otwierania wlewu paliwa i schowka pod siedzeniem. Ponadto, inteligentny kluczyk blokuje i odblokowuje opcjonalny kufer centralny Smart Top Box, a także ma funkcję "odbioru", która sprawia, że migające wskaźniki ułatwiają identyfikację skutera z pewnej odległości. Mechanizm sprzęgłowy w wyłączniku głównym uniemożliwia odblokowanie kierownicy “na siłę”.

Tylne kierunkowskazy mają funkcję sygnału awaryjnego hamowania (ESS). W wypadku zarejestrowania ujemnego przyspieszenia o wartości 6,0 m/s2 przy minimalnej prędkości 53 km/h i przy włączonym jednym z hamulców, światła awaryjne zaczynają migać, ostrzegając innych użytkowników drogi o intensywnym hamowaniu. Przy tej samej prędkości, jeśli został aktywowany system ABS, graniczne opóźnienie zadziałania jest zmniejszane – wystarczy wtedy, że opóźnienie przekroczy 2,5 m/s2

Światła awaryjne po nagłym hamowaniu są wyłączane bez korzystania z prostego timera, zamiast tego system porównuje różnicę prędkości kół przedniego oraz tylnego i oblicza, kiedy należy wyłączyć światła awaryjne w zależności od sytuacji.



Nowa Honda Forza 750 - 2025 - silnik

Sprawdzona konstrukcja chłodzonego cieczą, dwucylindrowego silnika rzędowego z 8-zaworowym rozrządem SOHC zapewnia doskonałe osiągi w zakresie niskich i średnich obrotów. Mechanicznie niezmieniony silnik dysponuje stosunkowo długim skokiem tłoków i ma specjalnie dobrane kształty komór spalania, co w połączeniu z wałem korbowym o dużym momencie bezwładności pozwala na płynne wytwarzanie wysokich wartości momentu obrotowego już przy bardzo niskich obrotach. Przechylenie silnika do przodu pozwoliło na obniżenie położenia środka masy, co przyczyniło się do dalszej poprawy stabilności.

Moc maksymalna wynosi 43,1 kW przy 6750 obr/min, a maksymalny moment obrotowy osiąga 69 Nm przy 4750 obr/min, z ograniczeniem obrotów do 7000 obr/min. Forza 750 pokonuje dystans 0-50 m w czasie 3,9 s, a przy prędkości 60 km/h silnik obraca się z prędkością zaledwie 2500 obr/min.

Dwa wałki wyrównoważające przeciwdziałają drganiom, powstającym przy wyższych prędkościach obrotowych silnika z odstępem 270° między zapłonami, dzięki czemu uzyskano charakterystyczne pulsujące brzmienie jego pracy. Średnica cylindra i skok tłoka wynoszą 77 x 80 mm. Tam, gdzie to było możliwe, poszczególnym komponentom powierzano także dodatkowe zadania. W ten sposób wałek rozrządu napędza pompę wodną, a jeden z wałków wyrównoważających napędza pompę oleju. Ograniczając w ten sposób liczbę części do minimum, zbudowano lekki, wydajny i niezawodny silnik. 

Dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2 dostępna jest wersja o mocy silnika 35 kW, której u dealera Hondy w odpowiednim czasie można łatwo przywrócić pełną dostępną moc. Możliwe jest też ograniczenie mocy normalnej wersji do 48 KM (35 kW) u dealera Hondy.

Silnik Forza 750 jest wyjątkowo oszczędny: przy pomiarowym zużyciu paliwa osiąga 3,5l/100 km (tryb WMTC), co umożliwia uzyskanie zasięgu do 375 km po zatankowaniu do pełna 13,2-litrowego zbiornika paliwa.

 





Nowa Honda Forza 750 - 2025 - systemy elektroniczne silnika

Dzięki systemowi elektronicznej przepustnicy, kierowca ma do wyboru trzy tryby jazdy, obejmujące wszystkie warunki jazdy. Wybór trybu jazdy jest realizowany przełącznikiem umieszczonym między lewą konsolą sterowania, a wyświetlaczem TFT.

Tryb STANDARD zapewnia zrównoważony poziom środkowy w dostarczaniu mocy silnika, hamowaniu silnikiem i w działaniu HSTC

Tryb SPORT zapewnia bardziej agresywne dostarczanie mocy (P) i hamowanie (EB), z niskim poziomem interwencji HSTC

Tryb RAIN zapewnia łagodne gospodarowanie mocą silnika i delikatne hamowanie, z wysoko ustawionym progiem interwencji HSTC

Tryb USER oferuje możliwość niestandardowego wyboru opcji niskiej/średniej/wysokiej mocy silnika i hamowania silnikiem (P/EB) oraz czułości HSTC niskiej/średniej/wysokiej, a także możliwość wyłączenia tego systemu.

Dzięki zastosowaniu TBW sterowanie momentem obrotowym (Honda Selectable Torque Control – HSTC) oferuje dyskretne działanie i wyrafinowaną kontrolę, zarządzając momentem obrotowym przekazywanym na tylne koło na trzech poziomach czułości:

Poziom 1 oznacza minimalną interwencję celem jak najmniej odczuwalnej kontroli nad poślizgiem tylnego koła.

Poziom 2 jest ustawieniem domyślnym i zapewnia wzbudzającą zaufanie przyczepność tylnego koła w typowych warunkach jazdy.

Poziom 3 maksymalnie zapobiega utracie przyczepności na śliskich nawierzchniach i w modelu na rok 2025 działa płynniej

System HSTC może zostać całkowicie wyłączony.



Nowa Honda Forza 750 - 2025 - przekładnia dwusprzęgłowa

Dwusprzęgłowe przekładnie DCT Hondy produkowane są już od 17 lat, a w Europie sprzedano ponad 240 tys. jednośladów, wyposażonych w ten system przeniesienia napędu. System zapewnia stałą, płynną zmianę biegów i bardzo szybko korzystanie z tej przekładni staje się dla kierowcy zupełnie naturalne i oczywiste. Przekładnia korzysta z dwóch sprzęgieł: z jednego do rozruchu i do zasprzęglania biegów 1, 3 i 5, z drugiego do biegów 2, 4 i 6, z wałkiem głównym połączonym z jednym ze sprzęgieł, umieszczonym wewnątrz wałka głównego drugiego sprzęgła, co zapewnia bardzo zwartą budowę przekładni.

Oba sprzęgła są niezależnie sterowane przez własne obwody elektrohydrauliczne. Gdy nastąpi zmiana biegów, system wstępnie wybierze następne docelowe przełożenie, używając sprzęgła, które nie jest obecnie załączone. Pierwsze sprzęgło jest następnie elektronicznie rozłączane, a jednocześnie włącza się drugie sprzęgło.

W aktualizacji modelu na rok 2025 celem było płynniejsze ruszanie z miejsca i kontrola przy niskiej prędkości – poniżej 10 km/h – podczas zawracania. Wymaga to zapewnienia „natychmiast dostępnej, ale delikatnej” siły napędowej przy małych otwarciach przepustnicy.

Zaktualizowane parametry elektroniczne przewyższają możliwości operacyjne poprzedniej generacji DCT. Nowy układ szacuje ciśnienie oleju w komorze tłoka sprzęgła przekładni i całkowicie zmienia sposób wykorzystania dodatniego sprzężenia zwrotnego, zamiast polegać tylko na czujniku ciśnienia oleju przed tłokiem sprzęgła. Wynikiem tego są lepsze, delikatniejsze reakcje sprzęgła. Ma na to wpływ zarówno sposób, w jaki elektroniczna przepustnica (TBW) otwiera się teraz z pozycji zamkniętej, ale także specjalnie opracowana charakterystyka pracy DCT przy bardzo niskich prędkościach.

Powtarzalna, szybka i bezproblemowa zmiana biegów jest znakiem rozpoznawczym modelu. Ponadto, gdy sprzęgła przenoszą napęd z jednego biegu na drugi z minimalną przerwą w przekazywaniu momentu obrotowego z silnika na tylne koło, każdej zmianie biegów towarzyszy tylko minimalne szarpnięcie i zakołysanie motocykla, co sprawia, że odczucie towarzyszące zmianie jest bezpośrednie, ale sama zmiana jest bardzo wygładzona. Dodatkowe korzyści to trwałość (ponieważ niczego nie da się uszkodzić poprzez niewprawne załączenie biegu), brak możliwości zduszenia silnika, niski poziom stresu podczas jazdy miejskiej, mniejsze zmęczenie kierowcy, a co najważniejsze, możliwość pełnego skupienia się na jeździe, punktach hamowania i przyspieszania.

Przekładnia DCT oferuje dwa istotnie różne podejścia do jazdy – może działać jako automatyczna skrzynia biegów (AT) ze wstępnie zaprogramowanymi mapami zmiany biegów opartymi na stałym odczycie prędkości jazdy, załączonego biegu i obrotów silnika, aby precyzyjnie wybrać moment, w którym powinna nastąpić zmiana biegów, oraz działanie symulujące ręcznie sterowaną skrzynię biegów (MT) ze zmianą przełożeń za pomocą łopatek umieszczonych po lewej stronie kierownicy.

Poprzez sterowanie TBW dostępnych jest pięć map automatycznej zmiany biegów. Poziom 1 zapewnia najbardziej zrelaksowaną jazdę, ze zmianą biegów na wyższy i niższy przy stosunkowo niskich obrotach. Jest on powiązany z trybem jazdy RAIN. Po drugiej stronie skali znajduje się poziom 4, w którym zmiana biegów na wyższe następuje przy wyższych obrotach, a redukcje biegów dokonywane są wcześniej, aby uzyskać lepszy efekt hamowania silnikiem. Jest on powiązany z trybem SPORT. Poziom 2 jest powiązany z trybem jazdy STANDARD, a poziom 3 znajduje się pomiędzy trybami STANDARD i SPORT.

Funkcjonalność trybu USER umożliwia kierowcy wybranie dowolnego schematu zmiany biegów DCT z preferowanymi kombinacjami innych parametrów, jak dostarczanie mocy, hamowanie silnikiem i czułość systemu HSTC.





Nowa Honda Forza 750 - 2025 -podwozie

Aby zapewnić odpowiednią wytrzymałość całej konstrukcji, w modelu Forza 750 zastosowano wytrzymałą ramę o geometrii diamentu wykonaną z rur stalowych. W takiej ramie łatwo było rozmieścić osprzęt i wszystkie urządzenia pomocnicze, zachowując wystarczająco dużo miejsca na duży schowek pod siedzeniem. Kąt pochylenia główki ramy i wyprzedzenie wynoszą 27°/104 mm, przy rozstawie osi 1580 mm. Masa pojazdu z płynami wynosi 236 kg

Amortyzator tylny z regulacją napięcia wstępnego sprężyny jest jednorurową, dzieloną konstrukcją ciśnieniową, która poprzez mechanizm Pro-Link współpracuje z aluminiowym wahaczem zbudowanym z obrabianego skrawaniem drążka poprzecznego i ramion w kształcie litery U (w przekroju poprzecznym).

Nowo zaprojektowane 17-calowe koło przednie i 15-calowe koło tylne wykonano z odlewu aluminiowego, co zapewnia pewne prowadzenie i stabilność. Zastosowano opony o rozmiarze 120/70 R17 i 160/60 R15 odpowiednio z przodu i z tyłu. Podwójne montowane promieniowo czterotłoczkowe zaciski hamulcowe współpracują z tarczą o średnicy 310 mm pod kontrolą systemu ABS.



Nowa Honda Forza 750 - 2025 - akcesoria

Dla Forza 750 dostępna jest pełna gama oryginalnych akcesoriów Hondy, oferowanych zarówno osobno, jak i w starannie dobranych pakietach, pomyślanych pod kątem wygody nabywców.

 

Zestaw akcesoriów Comfort Park zaprojektowany z myślą o zwiększeniu komfortu i wygody podróżowania:

Zestaw deflektora

Wygodne siedzenie kierowcy

Podgrzewane manetki

Torba na konsolę

 

Zestaw Style Pack to dodatkowa ochrona i odrobina stylu.

Dźwignia hamulca postojowego

Osłona dźwigni hamulca postojowego

Panele boczne

Komplet paneli podłogi

Światła przeciwmgielne

 

Dopasowany kolorystycznie Travel Pack zwiększa możliwości transportowe:

Kufry boczne (prawy 26 litrów, lewy 33-litry)

Kolorystycznie dopasowane panele kufrów

Torby wewnętrzne do kufrów

 

Dopasowany kolorystycznie zestaw Urban Pack, zwiększający funkcjonalność w codziennych dojazdach:

Stelaż kufra górnego

Kufer górny Smart Top – 50 litrów

Oparcie pasażera na kufer górny (dostępne 2 wersje, z szarym lub czerwonym przeszyciem dopasowanym do Wygodnego siedzenie kierowcy

Kolorowy panel na kufer górny

Torba wewnętrzna do kufra górnego 25 l

Przegroda do schowka pod siedzeniem

 

Dostępne są również:

Panele aluminiowe na kufry boczne i górny

Kufer górny 50 litrów (manual)

Kufer górny 38 litrów (manual)

System alarmowy

Oparcie pasażera





Nowa Honda Forza 750 - 2025 - dane techniczne


 

SILNIK

Typ

Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy SOHC

Pojemność skokowa

745 cm3

Średnica cylindra i skok tłoka

77 mm x 80 mm

Stopień sprężania

10,7:1

Maks. moc

43,1 kW przy 6750 obr/min

Maks. moment obrotowy

69 Nm przy 4750 obr./min

Pojemność układu smarowania

4,0 l

Poziom hałasu (dB)

L-wot – 76,5

L-urban – 71,3

SYSTEM PALIWOWY

Zasilanie

PGM-FI elektroniczny wtrysk paliwa

Zbiornik paliwa

13,2 litra

Zużycie paliwa

3,6 l/100 km

INSTALACJA ELEKTRYCZNA

Rozrusznik

Elektryczny

Pojemność i napięcie akumulatora

12 V/11,0 Ah

Moc alternatora (ACG)

510 W/5000 obr./min

UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU

Typ sprzęgła

Mokre wielotarczowe hydrauliczne dwusprzęgłowe

Typ skrzyni biegów

Sześciobiegowa przekładnia dwusprzęgłowa (DCT)

Przeniesienie napędu

Łańcuch

RAMA

Typ

Stalowa rurowa (diament)

PODWOZIE

Wymiary (dł. x szer. x wys.)

2200 m x 790 mm x 1480 mm

Rozstaw osi

1580 mm

Kąt pochylenia główki ramy

27°

Wyprzedzenie

104 mm

Wysokość siedziska

790 mm

Prześwit

135 mm

Masa własna

236 kg

ZAWIESZENIE

Przednie

Średnica 41 mm, widelec w konfiguracji USD, skok 120 mm

Tył

Zespolone typu Pro-Link, skok 120 mm

KOŁA

Przednie

Koła szprychowe „3 na 3”

Tył

Koła szprychowe „3 na 3”

Obręcz przednia

17M/C x MT3.50

Obręcz tylna

15M/C x MT4.50

Opona przednia

120/70-R17M/C

Opona tylna

160/60-R15M/C

HAMULCE

Układ ABS

Dwukanałowy ABS

Przednie

Podwójne pływające tarcze o średnicy 310 mm, zaciski czterotłoczkowe

Tył

Pojedyncze pływające tarcze 240 mm, zaciski jednotłoczkowe

ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY

Zespół wskaźników

Pięciocalowy, kolorowy wyświetlacz TFT

System zabezpieczeń

System inteligentnego kluczyka Hondy

Reflektor

LED

Światła tylne

LED

źródło: Honda Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą. 

Czytaj więcej o marce Honda

Technologie nowej generacji w modelach serii Honda 0
Technologie nowej generacji w modelach serii Honda 0

HONDA 0 - całkowicie nowej serii pojazdów elektrycznych, która zostanie wprowadzona na światowe rynki w 2026 r.

Historia firmy Honda
Historia firmy Honda

HONDA  | Jak Soichiro zbudował firmę . Od motorowerów do odrzutowców biznesowych w 70 lat.

 Honda - Best of the Best 2024
Honda - Best of the Best 2024

Sedan Honda | serii 0 zwycięża nagrodą ,, najlepszy z najlepszych’’ w kategorii koncepcji projektowej na konkursie Red Dot Design Awards

Najnowsze oferty

Honda Civic e:HEV 2.0 iMMD Hybryda 184KM XI Sport PROMOCJA - 10 000 zł
  • Model: Civic
  • Typ nadwozia: Hatchback
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna bezstopniowa (CVT)
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2024
Honda Civic 1.5 i-VTEC 6MT 182KM wersja Elegance
  • Model: Civic
  • Typ nadwozia: Sedan / Limuzyna
  • Przebieg: 38613 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2018
Honda Civic 1.5 i-VTEC 6MT 182KM wersja Elegance
  • Model: Civic
  • Typ nadwozia: Sedan / Limuzyna
  • Przebieg: 38613 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2018

Odwiedź nasze salony