Nowy model Isuzu D-Max, zaprojektowany do jazdy w najbardziej wymagającym terenie, ale także po drogach asfaltowych, w tym autostradach, został wyposażony w zaawansowane systemy bezpieczeństwa. Już wersja bazowa tego pick-upa zawiera blisko 20 takich systemów, a wyższe nawet do 30.
Wśród nowych systemów warto zwrócić uwagę na autonomiczny hamulec bezpieczeństwa, którego wydajność została zoptymalizowana poprzez zapewniającą szeroki kąt widzenia kamerę Stereo 4. generacji. Istotnymi udogodnieniem jest także monitorowanie ruchu poprzecznego za pojazdem połączone z autonomicznym hamowaniem w przypadku, kiedy kolizja jest nieunikniona. W pick-upie dostępny jest także asystent jazdy w korku, który śledzi pojazd poprzedzający, gdy pas ruchu nie zostanie wykryty, dostosowując prędkość i utrzymując odpowiednią odległość.
Nowe Isuzu D-Max już w standardzie oferuje 2 poduszki czołowe (kierowcy i pasażera), 2 poduszki boczne w przednich fotelach, 2 poduszki kurtynowe (dla przedniego i tylnego rzędu siedzeń) oraz poduszkę kolanową dla kierowcy.
W wersjach LSX, LSE oraz modelach z podwójną kabiną pojazd został dodatkowo wyposażony w centralną poduszkę powietrzną umieszczoną między siedzeniami kierowcy i pasażera. Jest to innowacyjne rozwiązanie mające na celu ochronę pasażerów przed urazami wynikającymi z uderzenia w siebie podczas kolizji.
Isuzu D-Max może pochwalić się najwyższą oceną 5 w testach zderzeniowych EuroNCAP.