Model C10 został zaprojektowany, aby spełniać i przewyższać najwyższe standardy wydajności i osiągów, dzięki zaawansowanym rozwiązaniom w zakresie elektrycznego układu napędowego. Silnik elektryczny o mocy 160 kW (218 KM) oraz moment obrotowy 320 Nm zapewniają doskonałe przyspieszenie i wysoką wydajność zarówno przy średnich, jak i wysokich prędkościach, co czyni pojazd idealnym do dynamicznego wyprzedzania i precyzyjnego prowadzenia. Jednym z kluczowych elementów układu napędowego modelu C10 jest system odzyskiwania energii, który obejmuje zarówno hamowanie regeneracyjne, jak i funkcję „swobodnego toczenia”. Pojazd oferuje trzy tryby jazdy, które pozwalają dostosować się do różnych warunków drogowych i preferencji kierowcy. Zarządzanie termiczne akumulatora gwarantuje doskonałe osiągi dzięki systemowi inteligentnie kontrolującemu jego temperaturę, zapewniając efektywność zarówno w fazie ładowania, jak i rozładowywania. Warto podkreślić, że SUV C10 został opracowany z wykorzystaniem technologii Cell-to-Chassis, która integruje ogniwa akumulatora bezpośrednio w strukturze pojazdu. Takie podejście nie tylko optymalizuje rozmieszczenie akumulatorów, ale także oszczędza przestrzeń, zwiększając sztywność skrętną nadwozia do 42 500 NM/stopień. To przekłada się na wyższy poziom bezpieczeństwa i lepsze prowadzenie pojazdu, a także na większą przestrzeń wewnętrzną dzięki pionowej optymalizacji obszaru akumulatora. Całkowite osiągi modelu C10 wspiera wysokowydajna jednostka napędowa, która zapewnia większą wydajność i zasięg. Jednostka ta została zaprojektowana z myślą o trwałości, a jej przewidywana żywotność wynosi ponad 600 000 kilometrów. Przede wszystkim, system zarządzania termicznego akumulatora C10 wykorzystuje zaawansowaną technologię ogrzewania i chłodzenia akumulatora podczas procesów ładowania i rozładowywania, zapewniając optymalne działanie w każdych warunkach.
Inteligentny algorytm sterujący pozwala na niezależne zarządzanie temperaturą wewnątrz kabiny, poprawiając wydajność systemu i zapewniając komfortowe warunki dla pasażerów. Dodatkowo system oferuje diagnostykę opartą na sztucznej inteligencji, monitorując w czasie rzeczywistym stan systemu elektrycznego i dostarczając wczesne ostrzeżenia w przypadku wystąpienia usterek, co przyczynia się do zwiększenia niezawodności pojazdu. Co więcej, dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, C10 może uczyć się nawyków jazdy użytkownika i z czasem dostosowywać się, stale udoskonalając strategie oprogramowania w celu optymalizacji wydajności pojazdu. System oferuje również znaczną redundancję, co umożliwia utrzymanie wysokiego poziomu efektywności energetycznej i odzysku energii nawet w przypadku awarii. Jeśli chodzi o ładowanie, C10 jest wyposażony w ładowarkę prądu zmiennego o mocy 6,6 kW, która pozwala na naładowanie akumulatora od 30% do 80% w około 6,1 godziny. Natomiast szybsze ładowanie umożliwia system prądu stałego, który pozwala osiągnąć ten sam poziom naładowania w zaledwie 30 minut. Akumulator o pojemności 69,9 kWh gwarantuje zasięg 420 km według standardu WLTP, co czyni C10 odpowiednim zarówno na dłuższe trasy, jak i na ekologicznie zrównoważone użytkowanie.