Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych obecnych i przyszłych klientów, Ford utworzył europejską sieć wyspecjalizowanych Serwisów Pojazdów Dostawczych. Zapewniają one wysoki poziom usług, opiekę i doradztwo klientom użytkujących pojazdy dostawcze. Serwisy Forda to odpowiedź na wszelkie zagadnienia związane z transportem. To rozwiązania przygotowane przez fachowców dla fachowców. Program Ford Transit 24 Zaproponowany przez Forda to spójne standardy i procesy obsługi posprzedażnej, mające na celu minimalizowanie czasu wyłączenia z eksploatacji pojazdów dostawczych, pomoc w optymalizacji kosztów eksploatacji i zapewnienia mobilności i ważnych udogodnień użytkowników i klientom pojazdów serwisowanych w dedykowanych Serwisach Pojazdów Dostawczych i Centrach Transita.
Standardy programu Transit24 zapewniają wysoki priorytet obsługi, zawierają rozwiązania dla napraw pilnych, serwis „od ręki” w nagłych przypadkach, bezpłatny Assistance12, elastyczny czas pracy serwisów, rozszerzone godziny otwarcia warsztatu oraz zastępcze pojazdy dostawcze Transit.
-
KORZYŚCI PROGRAMU TRANSIT 24
Minimalizowanie czasu obsługi
- Naprawy pojazdów unieruchomionych na drodze w ciągu 24 godzin. Jeżeli nie jest to możliwe z powodu np. braku części, oferowanie pojazdu zastępczego i dokończenie naprawy po otrzymaniu części.
- Umówienie standardowej wizyty w serwisie do trzech dni.
- Gwarancja mobilności: oferowanie alternatywnych środków transportu, kiedy pojazd jest naprawiany.
- Usługa recepcji bezpośredniej/ e-check umożliwiająca szybką diagnostykę pojazdu w obecności klienta.
- Ford Assistance 12
- Obowiązkowe badania techniczne pojazdów
Optymalizowanie kosztów utrzymania pojazdu
- Programy ochrony pogwarancyjnej: opcjonalne pakiety dopasowane do sposobu użytkowania pojazdu
- Przeglądy międzyokresowe stanu technicznego i bezpieczeństwa pojazdu
- Usługa mycia pojazdów
- Bezpłatne Wi–Fi dostępne w salonie i serwisie dealera
- Dostawcze pojazdy zastępcze
- Elastyczny czas pracy serwisu i przedłużone godziny otwarcia
-
STANDARDY W PROGRAMIE
- Priorytet w przyjęciu do serwisu - dostosowanie godzin otwarcia serwisu do potrzeb klientów, wydzielenie specjalnych - wygodnych parkingów dla Transitów. Przyjęcie i oględziny pojazdu na wydzielonym stanowisku recepcyjnym. Możliwość pozostawienia pojazdu w godzinach nocnych na parkingu serwisu w celu wykonania przeglądu lub naprawy jak najwcześniej w dniu następnym.
- Dedykowany Doradca Serwisu Pojazdów Dostawczych - przyjęcie do serwisu przez doświadczonego specjalistę, znającego dokładnie specyfikę w/w pojazdów, a także oczekiwania klienta instytucjonalnego, właściciela - użytkownika pojazdów dostawczych Ford : Transit, Connect, Van Fiesta, Tourneo Courier oraz Ranger.
- Dostępność niezbędnych materiałów i części eksploatacyjnych w magazynie serwisu oraz możliwość sprowadzenia części do zakończenia ewentulanej naprawy w przecięgu 24h.
- Gwarancja 24 miesiące na wszystkie usługi i części zamienne.
- Oferowanie zapewnienia mobilności - zapewnienie mobilności klienta Serwisu Pojazdów Dostawczych w czasie pozostawienia samochodu w serwisie. Umożliwia to ponad 150 pojazdów Transit przygotowanych specjalnie dla użytkowników Pojazdów Dostawczych. Przejrzysta oferta rozwiązań mobilności jest publikowana w siedzibie dealera i proponowana podczas umawiania wizyty.
- Aktywna komunikacja z użytkownikami/właścicielami pojazdów dostawczych obejmująca regularne badanie stopnia zadowolenia po każdej wizycie w serwisie oraz systematyczne kontaktowanie się przedstawicieli dealera z administratorami parków pojazdów dostawczych w celu poznania ich oczekiwań i następnie proponowanie odpowiednich rozwiązań serwisowych.
- Wyposażenie techniczne serwisów pojazdów dostawczych to dysponowanie kilkoma dobrze wyposażonymi stanowiskami do obsługi pojazdów o udźwigu powyżej 5000 kg oraz pełnym zestawem narzędzi serwisowych. Stanowisko recepcji przejazdowej w serwisie jest przystosowane do obsługi pojazdów z wysokimi zabudowami. Serwisy dysponują myjniami przystosowanymi do mycia pojazdów dostawczych.
- Assistance 24h – holowanie unieruchomionych pojazdów dostawczych do serwisu, a także w ramach możliwości dealera, oferowanie pojazdu zastępczego do przewiezienia ładunku unieruchomionego pojazdu klienta, do miejsca docelowego, jeżeli jest to konieczne.
- Proces obsługi i komunikacji opisany jest praktycznymi procedurami wynikającymi z najlepszych doświadczeń Forda zorientowanych na klientów i użytkowników pojazdów dostawczych. Nowoczesna organizacja Serwisów Pojazdów Dostawczych Ford pozwala w pełni na skupieniu się na bezpośredniej obsłudze naszych klientów.
-
źródło: Ford Polska