Nowy Fiat 600e oznacza powrót marki do segmentu B, czerpiąc to, co najlepsze ze świata B i B-SUV, oferując piękne, radosne i wyjątkowe doznania z jazdy i rozpieszczając wszystkich swoich pasażerów. Jest idealnym rozwiązaniem dla miłośników jazdy miejskiej i doskonałym ucieleśnieniem wartości marki, takich jak włoski styl i zrównoważony rozwój. Nowy model ma imponujące rozmiary, aż 4,17 metra długości i oferuje wygodną przestrzeń, w której swobodnie pomieści się 5 pasażerów oraz najlepszy w swojej klasie schowek przedni o pojemności 15 litrów i spory 360-litrowy bagażnik. Akumulatory litowo-jonowe o pojemności 54 kWh zapewniają Nowej 600e zasięg wynoszący ponad 400 km (w cyklu mieszanym według normy WLTP) i ponad 600 km w cyklu miejskim.
Nowy Fiat 600e jest dostępny w 2 różnych wersjach z napędem w pełni elektrycznym, Nowy Fiat 600e La Prima, który reprezentuje w pełni „upgradowaną” wersję kultowej Nowej 500e, oraz Nowy Fiat (600e)RED, bardziej przystępna cenowo wersja Nowego Fiata 600e i kolejny krok partnerskiej współpracy rozpoczętej w 2021 r. z (RED), organizacją założoną w 2006 r. w celu walki z AIDS i zapewnienia, że w przypadku chorób, którym można zapobiegać i które można wyleczyć, zapobieganie i leczenie ich jest dostępne dla wszystkich.
Wyposażony w najnowocześniejsze systemy bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy, oferuje jazdę autonomiczną na poziomie drugim, zapewniając wszystkie związane z tym korzyści podczas podróży.
Kampania komunikacyjna Nowego Fiata 600e obejmuje spot reklamowy z udziałem wieloletniego aktywisty działającego na rzecz środowiska i zdobywcy Oscara, Leonardo DiCaprio. Spot reklamowy pod hasłem „The Italian Upgrade” jest kreatywną kontynuacją udanej reklamy Nowej 500 „The Driver” i prezentuje wszystko, co Nowy Fiat 600e ma do zaoferowania. Zdjęcia do spotu reklamowego, którego premiera odbyła się dzisiaj w Lingotto, były kręcone we Włoszech. Nowy Fiat 600e jest tak samo wyrafinowany, tak samo ekologiczny jak Nowa 500, ale został dodatkowo „upgradowany” pod względem stylu, przestronności i zasięgu. Jest odważny, atrakcyjny i doskonale uosabia styl La Dolce Vita.