-
W strefie rozrywki z kolei, odwiedzający będą mogli skorzystać z symulatorów jazdy, zmierzyć się ze sobą, kierując zdalnie sterowanymi Abarthami czy zobaczyć poczynania akrobatyczne zespołów Bike Trial, BMX Flatland i Parkour. Całości towarzyszyć będzie energetyczna muzyka, uliczne poczęstunki i stoiska sprzedające produkty promocyjne oraz akcesoria z gamy „Abarth Authentic Accessories powered by Mopar".
Oczywiście nie zabraknie zabytkowych samochodów z logo Scorpiona, jako „mostu" łączącego przeszłość z teraźniejszością marki.
Absolutnymi gwiazdami tego wydarzenia będą współczesne i nieco starsze Abarthy, które można będzie podziwiać i testować na drodze lub torze, jak również szeroki wachlarz atrakcji zaplanowanych dla fanów w każdym wieku. Aby dostać się na to wydarzenie należy zakupić bilet, którego cena zaczyna się od 10 euro (więcej informacji na temat rezerwacji można znaleźć na stronie https://www.abarthday.com/en/event/9).
Ten atrakcyjny format wydarzenia będzie w stanie zadowolić coraz liczniejszą społeczność Abartha na świecie. Dziś istnieją 74 oficjalne kluby (+ 80% od 2016 roku), z czego 37 jest we Włoszech, i liczą one w sumie ponad 5000 członków. Oczywiście, podczas Abarth Days 2019, kluby Abarth będą miały punkt przyjęć dla swoich Członków, idealne miejsce, w którym Ci, którzy Członkami jeszcze nie są, będą mogli posłuchać o ich działalności. Wszystkich łączy zamiłowanie do marki z logo Skorpiona, to samo uczucie, które towarzyszy społeczności „The Scorpionship" działającej od trzech lat w regionie EMEA i liczącej ponad 111 000 zrzeszonych.
Ta silna pasja łączy różne pokolenia Klientów, zawsze w duchu idei założyciela: maksymalne osiągi, dbałość o detale każdego produktu i ciągłe udoskonalenia techniczne.
Historia marki rozpoczęła się 31 marca 1949 roku, kiedy to Carlo Abarth (1908 - 1979) założył Abarth & C. przy wsparciu kierowcy Guido Scagliariniego. Ich pierwszym samochodem był model 204 A (bazujący na Fiacie 1100), który wpisał się w historię motoryzacji 10 kwietnia 1950 roku, kiedy to Tazio Nuvolari wygrał nim swoje ostatnie zawody Palermo-Monte Pellegrino. Od tamtej pory historia marki z logo Skorpiona była usłana sportowymi i przemysłowymi rekordami, kreując niepowtarzalny charakter, dzięki któremu Abarthy są natychmiast rozpoznawalne wśród innych samochodów codziennie spotykanych na ulicach. Te same cechy szczególne można dziś odnaleźć w jubileuszowej gamie „70o Anniversario", oferowanej w modelach Abarth 595 i Abarth 124, z zewnątrz oznaczonej specjalnym logo, które nadaje tym samochodom wyjątkowego i ekskluzywnego charakteru oraz w niesamowitych 595 esseesse, samochodach inspirowanych legendarnym zestawem tuningowym z lat 60., jak również w limitowanej edycji Abarth 124 Rally Tribute, wyprodukowanej w limitowanej edycji 124 egzemplarzy, która świętuje zwycięstwa Abarth 124 rally odniesione w 2018 roku. W tym roku również, już na jedno spotkanie przed zakończeniem sezonu, odnowiony spider drugi raz z rzędu wygrał Mistrzostwa Europy przeznaczone dla samochodów Gran Turismo.
Osiągi, zabawa i historia: Abarth Days 2019 będą najbardziej wyczekiwanym przez pasjonatów z całej Europy wydarzeniem. Fanów, którzy chcą przeżyć niezapomniane wrażenia i dzielić się swoim zamiłowaniem do włoskiej marki i dla których przygotowano jeszcze inne zaskakujące niespodzianki.
___
źródło: Abarth Polska