Aktor Pedro Alonso w kampanii reklamowej nowej Alfy Romeo Junior

Hiszpański aktor Pedro González Alonso występuje w kampanii reklamowej nowego modelu Alfa Romeo Junior, kompaktowego samochodu sportowego, wraz z którym włoska globalna marka powraca  do segmentu o strategicznym znaczeniu. Wybór międzynarodowej gwiazdy to wynik dzielenia wspólnych wartości pasji, śmiałości, charyzmy i niezaprzeczalnej elegancji dzięki którym Alfa Romeo oferuje wyjątkowe wrażenia z jazdy za kierownicą nowej Alfy Junior, w imię pełnej równowagi między sercem, umysłem i duszą.


Aktor cieszy się międzynarodową sławą dzięki swojej magnetycznej roli Berlina w serialu Dom z papieru”, jego niezwykła gra aktorska przekształciła bowiem postać w fenomen kulturowy, czyniąc Alonso postacią rozpoznawalną na całym świecie i symbolem współczesnego serialu. Pedro Alonso roztacza wokół siebie niezwykły urok i uosabia wyrafinowanie, charyzmę i tajemniczą energię, cechy, które nie tylko podkreślają jego talent, ale są także symbolem stylu i śmiałości. Jego pasja przejawia się nie tylko w aktorstwie, ale także w innych formach twórczości artystycznej, takich jak malarstwo i pisanie, odzwierciedlając tę ​​samą intensywność z jaką Alfa Romeo projektuje swoje samochody, łączące w sobie sportowy charakter, ponadczasowy design i najnowocześniejszą technologię. Jednym z nich jest oczywiście nowa Alfa Junior, który określa na nowo zasady sportowego charakteru w swojej kategorii.

Z drugiej strony, Alfa Romeo Junior to modny i wyjątkowy model o sportowym charakterze, który wykracza poza same osiągi i zmierza w kierunku wyraźnego sportowego pozycjonowania charakterystycznego dla Alfy Romeo, aby przyciągnąć nowe pokolenie fanów Alfisti.  Junior tworzy natychmiastową więź emocjonalną. W końcu modele Alfy Romeo zawsze były skierowane do klientów poszukujących samochodu, który nie jest tylko zwykłym środkiem transportu, ale stanowi raczej symbiozę, więź, która może wywołać autentyczne, pełne pasji emocje.


Nowa kampania reklamowa Juniora musiała więc wyrażać inny sposób odczuwania samochodu i w pełni oddawać jego sportowy charakter. Dlatego też nowa reklama skierowana jest bezpośrednio do serc osób, które kierują się swoimi emocjami, aby podążały za największymi pasjami, jakie każdy kryje w sobie. Taka była geneza reklamy „The Salesman”, w której charyzmatyczna postać - grana przez Pedro Alonso - odrzuca logikę i zostaje pokonana przez instynktowne, tajemnicze uczucie zakochania. Nie chodzi tu o to, by sprzedać samochód, ale o to, by dać się uwieść Alfie Romeo.  Bo przecież w życiu zdarzają uczucia, które są po prostu nieuchwytne i których nie da się wyjaśnić samą tylko logiką. Czasami wystarczy myśleć sercem. I taką właśnie prośbę Alfa Romeo kieruje do swoich fanów i wszystkich innych: by nauczyli się kochać na nowo! A któż lepiej niż Pedro Alonso - z jego odważną postawą i niezaprzeczalnym urokiem - może skierować do nas tak silny i intymny przekaz, aby zmienić nasze poglądy?

Urodzony w Vigo w Hiszpanii w 1971 roku, Pedro González Alonso uczył się w Real Escuela Superior de Arte Dramático (RESAD) w Madrycie. Zanim zyskał międzynarodową sławę, zagrał w wielu hiszpańskich filmach i serialach telewizyjnych, takich jak Padre Casares (2008-2015) i Gran Hotel (2011), po mistrzowsku wcielając się w złożone i charyzmatyczne postacie. Hiszpański aktor, będący fanem włoskiej kultury, a w przede wszystkim jej muzyki, kina i sztuki, stwierdził niedawno, że chciałby zagrać razem z legendarnym Marcello Mastroiannim, a jego marzeniem jest, aby pewnego dnia pracować z reżyserami Paolo Sorrentino i Nannim Morettim.

Ten wciągający film krótkometrażowy posługujący się językiem inspirowanym serialem internetowym został stworzony przez agencję kreatywną Migrante i wyreżyserowany przez Sebastiana Grousseta dla wytwórni Akita Film. Ponadto muzykę do pierwszej części filmu skomponowali Flavio Ibba i Marco Gualdi (Red Rose Productions), natomiast w drugiej części obrazom towarzyszy utwór I Feel Love (P. Bellotte/G. Moroder/ D. Summer), opublikowany przez Warner Chappel Music Publishing i zmasterowany przez Flavio Ibba i Carlo Palmas, z głosem Loredany Fadda (Red Rose Productions).

Pełna 60-sekundowa wersja jest dostępna w serwisie YouTube.


źródło: Alfa Romeo  Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą. 

Czytaj więcej o marce Alfa Romeo

Alfa Romeo prezentuje nową serię specjalną INTENSA
Alfa Romeo prezentuje nową serię specjalną INTENSA

Alfa Romeo | Nowa seria specjalna Intensa jest dostępna na wszystkich modelach Alfy Romeo i oddaje hołd tożsamości marki poprzez ekskluzywne elementy i wykończenia, które w połączeniu z najlepszymi rozwiązaniami technologicznymi zapewniają wyjątkowe i emocjonujące wrażenia z jazdy.

Alfa Romeo ujawnia szczegóły innowacyjnego systemu Q4, projektu opartego na wydajności
Alfa Romeo ujawnia szczegóły innowacyjnego systemu Q4, projektu opartego na wydajności

Alfa Romeo | Właśnie zakończyły się międzynarodowe testy prasowe modelu Junior Ibrida Q4 – wersji z napędem na wszystkie koła, która zapewnia ekstremalną kontrolę i wysokie osiągi w każdych warunkach, bez kompromisów w zakresie masy i efektywności

Innowacyjna technologia Q4 debiutuje w Alfie Junior, teraz z najszerszą gamą w segmencie
Innowacyjna technologia Q4 debiutuje w Alfie Junior, teraz z najszerszą gamą w segmencie

Alfa Romeo | Junior Ibrida Q4 dodatkowo uzupełnia gamę nowego modelu, który jest już dostępny w sprzedaży w 38 krajach. W zaledwie kilka miesięcy od swojej premiery klienci złożyli już ponad 27 000 zamówień na całym świecie, z czego znaczącą część, aż 19% stanowi wersja z napędem elektrycznym (BEV).

Najnowsze oferty

Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 GME 280 KM AT8 AWD
  • Model: Giulia
  • Typ nadwozia: Sedan / Limuzyna
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2025
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 GME 280KM Q4
  • Model: Giulia
  • Typ nadwozia: Sedan / Limuzyna
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2025
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 GME 280 KM Q4 ALFA RED
  • Model: Giulia
  • Typ nadwozia: Sedan / Limuzyna
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2025

Odwiedź nasze salony