ALFA ROMEO GIULIA & STELVIO QUADRIFOGLIO 2023 W SPRZEDAŻY

Od 1 lipca 2023r. w salonach Grupy Gezet marki w Gdańsku, Szczecinie i Zielonej Górze będzie można składać zamówienia na nowe Giulię i Stelvio w topowej wersji Quadrifoglio, kultowe symbole niosące ze sobą stuletnie doświadczenia prowadzące do uzyskania doskonałych rozwiązań technicznych zastosowanych w samochodach wyścigowych oraz tych produkowanych seryjnie. Kultowy charakter, czystość techniczna i technologia łączą się ze sobą, plasując te samochody na szczycie swoich segmentów, a to za sprawą wzorcowych w swojej klasie właściwości jezdnych i stosunku mocy do masy, zapewniających bezpośrednie i wciągające, jedyne w swoim rodzaju wrażenia z jazdy Alfą Romeo.

Giulia i Stelvio Quadrifoglio 2023 z mocniejszym silnikiem: 520KM

Jeszcze więcej technologii i jeszcze więcej mocy, wynoszącej teraz 520 KM oraz doskonała charakterystyka techniczna dzięki mechanicznemu mechanizmowi różnicowemu o ograniczonym poślizgu. Giulia i Stelvio Quadrifoglio są rezultatem stuletnich badań prowadzących do uzyskania doskonałych rozwiązań technicznych, które zastosowano w samochodach wyścigowych i modelach produkowanych seryjnie. Moc silnika V6 zwiększono do 520 KM (dla rynków Europy i Chin), a silnik połączono z samoblokującym, mechanicznym mechanizmem różnicowym. Jest to ważne rozwiązanie techniczne, które dzięki specyficznemu tuningowi zaczerpniętemu z doświadczeń projektowych Giulii GTA, uwydatnia zwinność i sportowy charakter samochodu, poprawia trakcję i optymalizuje przeniesienie momentu obrotowego oraz zwiększa stabilność, zwinność i prędkość na zakrętach.


NOWA ALFA ROMEO GIULIA & STELVIO QUADRIFOGLIO 2023 - CENA W POLSCE

Cena w Polsce nowej Giulii Quadrifoglio 2023 to 485 000 PLN, zaś Stelvio Quadrifolgio to 526 000 PLN. Skontaktuj się z naszym doradcą salonu Alfa Romeo w celu przygotowania indywidualnej oferty wraz z kalkulacją finansowania.

Model / silnik / napęd / wersja Cena katalogowa
GIULIA 2.9 V6 520 KM AT RWD QUADRIFOGLIO 485 000 PLN
STELVIO 2.9 V6 520 KM AT Q4 QUADRIFOGLIO 526 000 PLN



Wzorcowa w swojej klasie dynamika jazdy jest wynikiem zaskakującej lekkości, dzięki zastosowaniu ultralekkich materiałów, takich jak: aluminium w przypadku silnika i włókna węglowego w przypadku wału napędowego, pokrywy silnika, tylnego spojlera i bocznych, zewnętrznych listew progowych. W modelu Giulia, aktywna aerodynamika jest wzmocniona przez aerodynamiczny wysuwany dolny spoiler przedniego zderzaka wykonany z włókna węglowego: po aktywacji, steruje jakością przepływu powietrza przechodzącego pod pojazdem, zwiększając stabilność i osiągi. Ponadto, układ wydechowy Akrapovich zapewnia wydechowi wyjątkowe, niepowtarzalne brzmienie.

Nadwozie wyróżnia się przyciągającą wzrok linią i charakterem. Giulia i Stelvio Quadrifoglio mają odświeżony wygląd, a główną zmianą są matrycowe reflektory, charakterystyczne teraz dla całej gamy. Są to reflektory adaptacyjne „3+3” z nową matrycą Full-LED, które automatycznie dostosowują wiązkę światła do sytuacji na drodze dla optymalnego oświetlenia w każdych warunkach, gwarantując oszczędność energii, znaczną poprawę bezpieczeństwa i mniejsze zmęczenie oczu. 19-calowe oksydowane, 5-otworowe sportowe felgi aluminiowe w modelu Giulia i 21” felgi dla Stelvio – są oferowane w standardzie wraz ze sportowymi czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Klienci mogą wybierać spośród następujących kolorów nadwozia: czerwony Rosso Etna, zielony Verde Montreal, niebieski Blu Misano, szary Grigio Vesuvio, czarny Nero Vulcano i czerwony Rosso Alfa (niemetalizowany).


Ten sam sportowy charakter odnajdujemy również we wnętrzu, które wyróżnia się sportowymi fotelami pokrytymi czarną skórą lub ekskluzywnym połączeniem czarnej skóry i Alcantary (opcja płatna przy wyborze sportowych foteli Spacro) oraz innowacyjnym wykończeniem zestawu wskaźników, tunelu środkowego i paneli drzwi z włókna węglowego z efektem 3D. Kierownica, obszyta skórą i Alcantarą, jest ozdobiona czarnymi szwami i wstawkami z włókna węglowego.


Od ekskluzywnego wyglądu nadwozia po technologię i łączność pokładową, zadaniem wszystkich powyższych elementów jest zapewnienie charakterystycznych dla Alfy Romeo, wyjątkowych wrażeń z jazdy. Dowodem na to jest nowy zestaw wskaźników wyróżniający się legendarną „teleskopową” tablicą zegarów, w tym w pełni cyfrowym ekranem zegarów o przekątnej 12,3”, zapewniającym dostęp do wszystkich danych samochodu i ustawień technologii autonomicznej jazdy. W wersjach Quadrifoglio, oprócz trzech konfiguracji dostępnych w całej gamie Alfy Romeo - Evolved, Relax i Heritage, dostępna jest także ekstremalna konfiguracja „Race”.


Konfiguracja „Race” gromadzi na centralnym ekranie wszystkie niezbędne informacje, które każdy kierowca chce mieć zawsze pod kontrolą: wskazania obrotomierza, prędkościomierza i wskaźnik zmiany biegów w przypadku korzystania manualnie z ogromnych aluminiowych manetek znajdujących się w kolumnie kierownicy. Układ można dostosować do własnych potrzeb, umieszczając na bocznych paskach ekranu dodatkowe informacje, w tym komunikaty dotyczące aktualnych parametrów i osiągów.

Zarówno Giulia, jak i Stelvio Quadrifoglio są wyposażone w płynnie działający i intuicyjny interfejs człowiek-maszyna (HMI), dzięki któremu wszystkie funkcje są zawsze na wyciągnięcie ręki. System informacyjno-rozrywkowy zawsze oferuje aktualne treści, funkcje oraz platformę „Alfa Connect Services”, czyli szeroką gamę użytecznych usług zwiększających bezpieczeństwo i komfort.


Sesja zdjęciowa Giulii i Stelvio Quadrifoglio inspirowana wyczynami Tazio Nuvolariego

W momencie, gdy kierowca Ugo Sivocci poprowadził model RL do zwycięstwa w wyścigu Targa Florio w kwietniu 1923 roku, samochód ten stał się pierwszą Alfą Romeo w historii ozdobioną logotypem przynoszącej szczęście czterolistnej koniczyny (Quadrifoglio Verde), a logo to stało się symbolem DNA Alfy Romeo - szlachetnej, włoskiej sportowej elegancji - i wyróżnia samochody marki o najwyższych osiągach, nie tylko te startujące na torach wyścigowych, ale również najmocniejsze i najbardziej ekskluzywne wersje drogowe Alfy Romeo.

To samo dotyczy nowych Giulii i Stelvio Quadrifoglio, które przenoszą markę w przyszłość, czerpiąc z estetycznych kanonów przeszłości i wprowadzając innowacje wspierające jej sportowy charakter i osiągi. Te cechy zawsze charakteryzowały Alfę Romeo, która triumfowała w najtrudniejszych i najbardziej prestiżowych wyścigach, prowadzona przez bohaterskich kierowców, których nazwiska przeszły do legendy, tak jak na przykład Tazio Nuvolari.


Atmosferę tego okresu i wyczyny „latającego Mantuańczyka” oddaje sesja zdjęciowa, którą Alfa Romeo poświęca swoim nowym modelom, ambasadorom „ponadczasowego piękna”, przedstawionym w najbardziej kultowych miejscach swojej chwalebnej przeszłości, czyli w samej Mantui i w okolicach jeziora Garda. To miejsca, przez które w 1930 roku przejeżdżał rajd „1000 Miglia”, kiedy to Nuvolari po raz pierwszy zasłynął prowadząc Alfę Romeo 6C 1750 GS Spider Zagato i jadąc ze średnią, niezwykłą jak na tamte czasy prędkością, ponad 100 km/h. Po bardzo mocnym starcie (choć za swoim wielkim rywalem Varzim jadącym za kierownicą innej Alfy Romeo), Nuvolari ustanowił najlepszy czas na pierwszym punkcie kontrolnym w Parmie. W Bolonii na pierwsze miejsce wysunęło się Maserati, po czym nastąpiła sekwencja ekscytującego wzajemnego wyprzedzania się, co doprowadziło do tego, że rywalizacja zawęziła się do walki samych Alf Romeo, w której młody Achille Varzi do samego końca próbował objąć prowadzenie.


Wyścig zakończył się nieoczekiwanym epilogiem, który przeszedł do legendy: Tazio Nuvolari, wyprzedzając już wszystkich innych czasowo, postanowił wygrać i, aby przekroczyć linię mety jako pierwszy, wyprzedził Varziego w nocy na wyłączonych światłach.

Niezależnie od tego, czy jest to legenda, czy też prawda, to zakończenie w pełni odzwierciedla ducha rywalizacji i sportu kierowcy, który towarzyszył Alfie Romeo w epickim, pełnym sukcesów okresie, uosabiając ponadczasowe wartości marki, która nadal rozbudzają wyobraźnię fanów na całym świecie.

Czytaj więcej o marce Alfa Romeo

Design Tonale zdobywa dwie nagrody w konkursie „Rodzinny samochód roku”
Design Tonale zdobywa dwie nagrody w konkursie „Rodzinny samochód roku”

Alfa RomeoCzytelnicy niemieckiego magazynu AUTO Straßenverkehr uznali Alfę Romeo Tonale za najbardziej zachwycający samochód w swojej kategorii. 

Alfa Romeo Junior zdobywcą nagrody Design Trophy w Niemczech
Alfa Romeo Junior zdobywcą nagrody Design Trophy w Niemczech

Alfa RomeoNowa Alfa Romeo Junior zdobyła nagrodę Design Trophy w kategorii Małe samochody /samochody miejskie/samochody kompaktowe przyznawaną przez czytelników niemieckiego magazynu AUTO ZEITUNG.

Alfa Romeo 33 Stradale debiutuje w Wielkiej Brytanii na Goodwood Festival of Speed
Alfa Romeo 33 Stradale debiutuje w Wielkiej Brytanii na Goodwood Festival of Speed

Alfa RomeoAlfa Romeo 33 Stradale debiutuje na Festiwalu Prędkości w Goodwood. To pierwszy raz, kiedy ten model „fuoriserie” (zbudowany na zamówienie) bierze udział w międzynarodowym wydarzeniu otwartym dla publiczności organizowanym poza granicami Włoch.

Najnowsze oferty

Alfa Romeo Tonale TI 1.5 180KM Mhev AT 7 - DEMO
  • Model: Tonale
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 3500 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2022
Alfa Romeo Stelvio FIRST EDITION 2.0 benzyna 280KM
  • Model: Stelvio
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 112313 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2017
Alfa Romeo Tonale SPRINT 1.5 T4 150 KM DCT7 Mild-Hybrid
  • Model: Tonale
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony