W rocznicę urodzin założyciela Carlo Abartha, (Wiedeń,15 listopada 1908 r.), marka z logo skorpiona przedstawiła nową aplikację „Abarth AR 695". Dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości, aplikacja zachęca do świętowania rocznicy Abartha i oferuje użytkownikom „zanurzenie się w świat" ekskluzywnego samochodu z limitowanej edycji, który teraz wyróżnia się nowym spoilerem z regulowaną wysokością.
Aplikacja jest dostępna na głównych rynkach regionu EMEA i można ją pobrać bezpośrednio na urządzenia z Apple Store lub Google Play, klikając następujące linki:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fca.abarthar
https://apps.apple.com/app/abarth-ar-695/id1482772529
To nowe narzędzie potwierdza zaangażowanie marki w obecny rozwój technologii. „Abarth AR 695" stanowi przykład ewolucji aktualnych katalogów produktowych, umożliwiając ich łatwiejsze przeglądanie i natychmiastową aktualizację oraz oferując wyjątkowo realistyczne doświadczenia „na pokładzie" nowego Abarth 695 70° Anniversario.
-
ABARTH 696 70 ANNIVERSARIO W SKALI 1:1
Nowa aplikacja „Abarth AR 695" umożliwia użytkownikom, niezależnie od tego, gdzie się znajdują, wyświetlanie samochodu w rzeczywistej wielkości. Wystarczy wykadrować kamerą swojego urządzenia przestronny obszar, aby ustawić model 3D w skali 1:1, wpisujący się i proporcjonalny do otoczenia. Użytkownicy będą mogli poruszać się wokół swojego samochodu, obserwując go w 360 °, będą mogli otworzyć drzwi samochodu, by poznać jego wnętrze, poruszać nowym spoilerem z regulowaną wysokością, włączyć klakson i przyspieszyć, by usłyszeć dźwięk najmocniejszego silnika w gamie: 1,4-litrowego, turbodoładowanego silnika o mocy 180 KM i momencie obrotowym 250 Nm.
Wysoki poziom szczegółowości oraz jakość obrazu pozwalają odczuć użytkownikom, że stoją obok Abartha 695 70° Anniversario, niezwykłego samochodu z edycji specjalnej, która świętuje 70. urodziny marki Abarth & C., składając hołd pomysłowości założyciela Carlo Abartha, który jako pierwszy docenił potencjał tuningu i modernizacji technicznej samochodów ze standardowej produkcji. To jednak nie wszystko. Aplikacja „Abarth AR 695" umożliwia również użytkownikom robienie spersonalizowanych zdjęć u boku wirtualnego samochodu, usytuowanego w wybranym miejscu, i dzielić się nimi z przyjaciółmi za pośrednictwem kanałów społecznościowych.
Warto podkreślić, że nowa aplikacja „Abarth AR 695" kontynuuje ścieżkę zapoczątkowaną przez markę w 2017 roku aplikacją AR poświęconą Abarthowi 124 spider. Abarth był pierwszą marką FCA, która zaproponowała taką cyfrową nowość, o której sukcesie może świadczyć ponad 4000 pobrań i ponad 150 000 transakcji w sklepie Apple Store.
-
„FOLLOW THE SCORPION"
I wreszcie, z okazji urodzin Carlo Abartha, do kolekcji dodano nowe animowane logo, nawiązujące do projektu komunikacyjnego „Follow the Scorpion". Ta najnowsza kreacja świętuje jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu Abartha: rocznicę urodzin założyciela. Z tej okazji stworzono animowany obiekt stylizowany na skorpiona, znak zodiaku, będący legendarnym symbolem marki. Zarys logo ożywa na gwiaździstym niebie, tworząc tarczę, a mocne efekty dźwiękowe podkreślają dynamiczny i innowacyjny charakter Abartha.
___
źródło: Abarth Polska