-
– Nowy Mustang Mach-E GT prezentuje rzeczywiste osiągi w pełni elektrycznego samochodu, jednak osiągi nie mają znaczenia, jeśli nie można z nich korzystać. Nasze inicjatywy w zakresie rozwoju infrastruktury ładowania oznaczają, że właściciele Mustanga Mach-E mogą cieszyć się jazdą ze świadomością, że w całej Europie będą mogli bez problemów, szybko ładować akumulatory pojazdów – powiedział Stuart Rowley, prezes Ford of Europe.
Mustang Mach-E GT gwarantuje zniewalające osiągi i charakter legendarnego sportowego Mustanga, a także możliwość przewożenia pięciorga pasażerów w wyrafinowanym wnętrzu i pełnym komforcie. Dwusilnikowy układ napędowy o mocy 465 KM przenosi 830 Nm maksymalnego momentu obrotowego niezależnie na przednią i tylną oś, co zapewnia jeszcze lepsze prowadzenie i przyspieszenie do 100 km/h, odpowiadające przyspieszeniu Tesli Model Y. Prędkość maksymalna jest ograniczona do 200 km/h.
Wśród opcjonalnych dodatków znajdują się: adaptacyjne zawieszenie MagneRide, 20-calowe felgi aluminiowe, czerwone zaciski hamulcowe i dostępne tylko w tym modelu lakiery nadwozia, takie jak Cyber Orange. W kabinie znajdziemy 15,5-calowy wyświetlacz dotykowy Full HD obsługujący system komunikacji i rozrywki SYNC3 nowej generacji, który uczy się na podstawie zachowań kierowców i przedstawia inteligentne sugestie. Wyróżniające się w ramach gamy wnętrze tej wersji wyposażono w fotele Ford Performance i charakterystyczną kierownicę z zamszowymi wstawkami.
-

-
Mustang Mach-E GT jest standardowo wyposażony w akumulator trakcyjny o zwiększonej pojemności użytkowej 88 kWh, zapewniający zasięg do 500 km (mierzony w cyklu WLTP ) obsługiwany przez usługę Intelligent Range, która dokładniej przewiduje zasięg, biorąc pod uwagę takie czynniki, jak styl jazdy, prognozy pogody, a nawet dane z innych Mustangów Mach-E, które pokonały już tę samą trasę. Ford ogłosił również, że standardowy Mustang Mach-E, wyposażony w akumulator o zwiększonej pojemności i napęd na wszystkie koła, zapewnia przyspieszenie do 100 km/h w 5,1 sekundy 5 (czyli w czasie, jaki osiąga Tesla Model Y Long Range), oferuje też zasięg do 540 km, mierzony w cyklu WLTP.
Firma zapewnia właścicielom pojazdów w pełni elektrycznych i hybrydowych typu plug-in dostęp do sieci ładowania FordPass Charging Network – największej sieci publicznych stacji ładowania w Europie, w której od października 2019 roku uruchomiono około 30 000 stacji. Dzięki współpracy z NewMotion, klienci Forda będą mogli z pomocą aplikacji FordPass bez trudu zlokalizować stacje, osiągnąć je jako cel nawigacji, opłacić i monitorować ładowanie w 21 krajach, płacąc za usługi z jednego konta, co znacznie ułatwi eksploatację. Ford jest założycielem i udziałowcem stowarzyszenia IONITY, budującego stacje szybkiego ładowania przy autostradach i w najważniejszych europejskich lokalizacjach. Inicjatywy ułatwiające dostęp do sieci ładowania FordPass Charging Network i IONITY mogą być szczególnie korzystne dla właścicieli zelektryfikowanych pojazdów, którzy nie mają możliwości ładowania w domu lub w pracy. Dzięki szczytowej mocy 150 kW na stacjach szybkiego ładowani IONITY, Mustang Mach-E z akumulatorem o zwiększonej pojemności i napędem na tylne koła osiągnie zasięg jazdy do 119 km już po 10 minutach ładowania6 i docelowy zasięg jazdy na napędzie elektrycznym (mierzony w cyklu WLTP) do 610 km.
-