-
Etykieta zwycięzcy Red Dot stała się jednym z najbardziej pożądanych znaków jakości w dziedzinie wzornictwa produktów na całym świecie. O przyznaniu corocznych nagród decyduje jury złożone z 50 międzynarodowych ekspertów, którzy testują, oceniają i dyskutują na temat każdego zgłoszonego produktu. Kryteria oceny są co roku poddawane weryfikacji i dostosowywane, aby odzwierciedlały najnowsze wymagania techniczne, społeczne, ekonomiczne i ekologiczne.
„Cieszymy się, że po raz pierwszy otrzymaliśmy nagrodę Red Dot Product Design Award we wszystkich grupach produktów Hondy: za motocykle, samochód oraz w grupie maszyn i urządzeń” – powiedział Toshinobu Minami, dyrektor operacyjny Centrum Stylistycznego w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Hondy. „Wierzymy, że jest to rezultatem konsekwentnie realizowanego pragnienia Hondy, aby «służyć ludziom poprzez technologię, idee i wzornictwo produktów», co jest naszą podstawową zasadą od początku istnienia firmy. Będziemy nadal podejmować wysiłki, aby zaskakiwać i ekscytować naszych klientów.”
Inżynierowie Hondy na etapie rozwojowym najnowszej generacji HR-V zmienili gruntownie założenia modelu, decydując się na zaprojektowanie kompaktowego SUV-a od podstaw. Badania przeprowadzone przez Hondę wykazały, że współcześni konsumenci wybierają produkty nie tylko kierując się konkurencyjnymi osiągami, czy estetyką, ale także na podstawie tego, jak włączają się one w scenariusze ich życia i czy dany produkt spełnia indywidualne wymagania.
-
-
W rezultacie Honda HR-V nowej generacji ma współczesne nadwozie typu SUV-coupe, które stanowi atrakcyjne, a zarazem rzadkie połączenie dynamicznego wzornictwa klasy premium z wyjątkowo efektywnym rozplanowaniem przestrzeni. Zarówno wnętrze, jak i nadwozie są odzwierciedleniem nowej, prostej, klarownej i nowoczesnej stylistyki Hondy, którą prezentują ostatnie modele. Z powodzeniem umacnia ona reputację marki w zakresie jakości, funkcjonalności i walorów praktycznych.
-