ALFA ROMEO I INAUGURACJA TONALE W MEDIOLANIE

Z okazji wprowadzenia na główne rynki europejskie modelu Tonale, wczoraj w Mediolanie odbyło się otwarcie nowego flagowego salonu Alfy Romeo u dealera Stellantis & You Sales & Services. Znajduje się on w mieście, w którym ta znana na całym świecie marka została założona w 1910 roku i jest pierwszym salonem na świecie, w którym zastosowano nową identyfikację marki będącą nowoczesną interpretacją klasycznego stylu Alfy Romeo.

-

-

Będąc w symbolicznym miejscu, tym samym, gdzie w 1910 roku znajdowało się Portello - pierwszy zakład produkcyjny Alfy Romeo - dziś jesteśmy świadkami rozpoczęcia ważnego, nowego rozdziału w historii marki. Jeszcze bardziej wzmocniła się nierozerwalna wieź łącząca Alfę Romeo ze światową, wielokulturową stolicą mody, designu i włoskiej kreatywności. Są to dwa symbole włoskiej doskonałości, które wzajemnie się wspierają, wykorzystując swoją chwalebną przeszłość jako inspirację dla bardziej zrównoważonej, technologicznej i śmiałej przyszłości. W centrum uwagi pozostaje jednak zawsze człowiek, jego pasje i inspiracje. Dlatego też Alfa Romeo oferuje swoim klientom możliwość dogłębnego poznania wartości budujących jej tożsamość oraz jej wizji przyszłości.

Nowy flagowy salon Alfy Romeo, o nowoczesnym i linearnym wyglądzie, jest prostą, przesiąkniętą technologią przestrzenią, w której dostrzega się silną harmonię pomiędzy tworzącymi ją elementami. Na zewnątrz budynku odwiedzających wita umieszczony na samej górze napis Alfa Romeo- wykonany tradycyjną kursywą - oraz przy wejściu duży, odbijający światło czerwony totem, który koncepcyjnie przyczynia się do stworzenia emocjonalnych wrażeń wizualnych. Klient odbija się w obiekcie reprezentującym wartości marki, tworząc swoistego rodzaju symbiozę pomiędzy „plemieniem” a nową siedzibą Alfa Romeo.

-

-

W obiekcie wykorzystano legendarną „czerwień Alfy”, żywy i odważny odcień przywołujący na myśl głębokie emocje, dzięki którym od 1910 roku marka pozostaje symbolem włoskiego, szlachetnego, sportowego stylu. Żywiołowość czerwieni zestawiono z elegancją szarości, która we wszystkich swoich odcieniach jest w stanie wyrazić ekskluzywność marki oraz technologię ustanawiającą rekordy zastosowaną w gamie Alfy Romeo. To właśnie dzięki połączeniu pasji i innowacji włoska marka jest tak wyjątkowa i odgrywa kluczową rolę w gamie premium grupy Stellantis.

Inspirowane naturą wnętrze salonu łączy wyjątkowe w dotyku materiały, o innowacyjnej fakturze i kolorystyce, które przywodzą na myśl proces utleniania materiałów. I tak czerwień staje się rozpryskiem magmy między skałami, a ciepłe światło czerwonych ledów oświetla wszystkie strefy ekspozycji. W ten sposób piękno i siła natury doskonale integrują się z technologią cyfrową. Jest to kolejna cecha wyróżniająca najnowszą generację samochodów Alfa Romeo. W środku, zwiedzający mogą doświadczyć ciekawych i wciągających wrażeń, swobodnie przemierzając poszczególne strefy salonu.

-

-

Przykładowo, w strefie Lounge można odkryć legendarną historię marki, przeglądając liczne dostępne książki, nabywając produkty merchandisingowe lub po prostu odpoczywając przy filiżance kawy. Z kolei strefa Join the Tribe to wrota do przyszłości marki, gdzie można poznać zapowiedzi nadchodzących premier Alfy Romeo i poczuć się częścią „plemienia”, niezwykłej społeczności podzielającej wartości marki. Ponadto, dopełnieniem nowego salonu jest miejsce sprzedaży oraz After Sales, będące kolejnym ważnym elementem doświadczenia klienta Alfy Romeo. Czynne w różnych godzinach, wychodzą naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klienta premium.

-

-

Gwiazdą flagowego salonu w Mediolanie jest nowa Alfa Romeo Tonale, pierwszy zelektryfikowany kompaktowy SUV w historii marki. Włoski design, technologia ustanawiająca rekordy, elektryfikacja, niezrównana dynamika jazdy i projekt, w którym kierowca jest zawsze w centrum uwagi - to pięć kamieni milowych Tonale, strategicznego modelu, który jest wyrazem metamorfozy marki wychodzącej w stronę nowej ery łączności ze światem i elektryfikacji.

Francesco Calcara, Senior Vice President Global Marketing and Communication Alfa Romeo: „Inauguracja pierwszego na świecie flagowego salonu z nową identyfikacją marki, właśnie w Mediolanie, to ważny dla nas moment i doskonała okazja, aby zainspirować świat z Włoch, pozostając wiernymi naszym korzeniom. Wraz z modelem Tonale, Alfa Romeo przeżywa radykalną rewolucję prowadzącą w kierunku nowej ery łączności i elektryfikacji. Ta "metamorfoza" dotyczy nie tylko produktów i technologii, ale definiuje na nowo całe doświadczenie klienta, które obejmuje jakość usług i właśnie identyfikację marki. Alfa Romeo pragnie zaoferować swoim klientom wciągające, a nawet wzbudzające niezwykłe emocje doznania, we wszystkich punktach styku klienta z marką, począwszy od naszych dealerów, gdzie klient będzie mógł poznać cały ekosystem marki, znajdując się w samym sercu procesu zakupu samochodu klasy premium.”

-

-

___
źródło: Alfa Romeo Polska.

Czytaj więcej

Alfa Romeo prezentuje nową serię specjalną INTENSA
Alfa Romeo prezentuje nową serię specjalną INTENSA

Alfa Romeo | Nowa seria specjalna Intensa jest dostępna na wszystkich modelach Alfy Romeo i oddaje hołd tożsamości marki poprzez ekskluzywne elementy i wykończenia, które w połączeniu z najlepszymi rozwiązaniami technologicznymi zapewniają wyjątkowe i emocjonujące wrażenia z jazdy.

Alfa Romeo ujawnia szczegóły innowacyjnego systemu Q4, projektu opartego na wydajności
Alfa Romeo ujawnia szczegóły innowacyjnego systemu Q4, projektu opartego na wydajności

Alfa Romeo | Właśnie zakończyły się międzynarodowe testy prasowe modelu Junior Ibrida Q4 – wersji z napędem na wszystkie koła, która zapewnia ekstremalną kontrolę i wysokie osiągi w każdych warunkach, bez kompromisów w zakresie masy i efektywności

Innowacyjna technologia Q4 debiutuje w Alfie Junior, teraz z najszerszą gamą w segmencie
Innowacyjna technologia Q4 debiutuje w Alfie Junior, teraz z najszerszą gamą w segmencie

Alfa Romeo | Junior Ibrida Q4 dodatkowo uzupełnia gamę nowego modelu, który jest już dostępny w sprzedaży w 38 krajach. W zaledwie kilka miesięcy od swojej premiery klienci złożyli już ponad 27 000 zamówień na całym świecie, z czego znaczącą część, aż 19% stanowi wersja z napędem elektrycznym (BEV).

Najnowsze oferty

Kia Sportage 1.6 GDI 132KM 6MT Business Line! Salon PL! 1 Właściciel! 1 rej. 2019!
  • Model: Sportage
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 93890 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2018
Fiat Scudo Brygadowy 7os Maxi 2.0 MJ 177 KM AUTOMAT. + prezent, 1% polisa
  • Model: Scudo
  • Typ nadwozia: Furgon (blaszak)
  • Przebieg: 2 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Rok produkcji: 2024
Hyundai i30 1.5 T-GDI 160KM 6MT Modern+8"DISP Design
  • Model: i30
  • Typ nadwozia: Kombi
  • Przebieg: 24030 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2023

Odwiedź nasze salony

Abarth logo

Abarth

Szczecin
Przejdź do salonu
Alfa Romeo logo

Alfa Romeo

Gdańsk
Przejdź do salonu
Alfa Romeo logo

Alfa Romeo

Szczecin
Przejdź do salonu
Alfa Romeo logo

Alfa Romeo

Zielona Góra
Przejdź do salonu
BAIC logo

BAIC

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
BAIC logo

BAIC

Szczecin
Przejdź do salonu
BAIC logo

BAIC

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Citroen logo

Citroen

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Dacia logo

Dacia

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Fiat logo

Fiat

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Fiat logo

Fiat

Szczecin
Przejdź do salonu
Fiat logo

Fiat

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Fiat Professional logo

Fiat Professional

Gdańsk
Przejdź do salonu
Fiat Professional logo

Fiat Professional

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Fiat Professional logo

Fiat Professional

Szczecin
Przejdź do salonu
Fiat Professional logo

Fiat Professional

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Ford logo

Ford

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Honda logo

Honda

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Honda logo

Honda

Szczecin
Przejdź do salonu
Honda logo

Honda

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Honda Motocykle logo

Honda Motocykle

Szczecin
Przejdź do salonu
Honda Motocykle logo

Honda Motocykle

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Hyundai logo

Hyundai

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Hyundai logo

Hyundai

Szczecin
Przejdź do salonu
Hyundai logo

Hyundai

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Isuzu logo

Isuzu

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Isuzu logo

Isuzu

Szczecin
Przejdź do salonu
Isuzu logo

Isuzu

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Jeep logo

Jeep

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Jeep logo

Jeep

Szczecin
Przejdź do salonu
Jeep logo

Jeep

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Kia logo

Kia

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Kia logo

Kia

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Kove logo

Kove

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Leapmotor logo

Leapmotor

Szczecin
Przejdź do salonu
Mitsubishi logo

Mitsubishi

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Mitsubishi logo

Mitsubishi

Szczecin
Przejdź do salonu
Mitsubishi logo

Mitsubishi

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Omoda logo

Omoda

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Omoda logo

Omoda

Szczecin
Przejdź do salonu
Jaecoo logo

Jaecoo

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Jaecoo logo

Jaecoo

Szczecin
Przejdź do salonu
MG logo

MG

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
MG logo

MG

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Opel logo

Opel

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Opel logo

Opel

Szczecin
Przejdź do salonu
Peugeot logo

Peugeot

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Renault logo

Renault

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Suzuki logo

Suzuki

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Suzuki logo

Suzuki

Szczecin
Przejdź do salonu