Każdy film w kampanii „The Wedding” przedstawia inny aspekt relacji międzyludzkich. Przepełnione emocjami historie ukazują, jak istotne są więzi, które tworzymy z bliskimi oraz jak wpływają one na nasze życiowe wybory. Jednocześnie przedstawiają cztery niezależne osobowości: pannę młodą, jej siostrę oraz ojca, a także pana młodego, ukazując ich różnorodne spojrzenia na życie. W roli ważnych bohaterów występują tutaj samochody marki Mitsubishi, które umożliwią i umilają podróż.
„The Father”: Historia ojca, który uczy córkę, jak odnaleźć własną drogę. To opowieść o wytyczaniu ścieżek i rodzicielskiej trosce prowadzącej do niezależności.
„The Sister”: Opowieść o siostrzanej więzi i bliskości, która przypomina, że czasem wystarczy jedna rozmowa, by zrozumieć, co w życiu jest naprawdę ważne.
„The Couple”: Historia miłości, która staje się wspólną podróżą w przyszłość. Symboliczne „tak” otwiera drzwi do nowego rozdziału życia i wspólnych marzeń.
„The Wedding”: Finałowa część serii ukazująca, jak relacje międzyludzkie tworzą fundament życia. To opowieść o relacjach, miłości i bliskości, które przetrwają zakręt naszej drogi.
„Moja Droga”: Dodatkowe wideo łączące wszystkie części w jedną historię, pokazującą, że najważniejsze w każdej podróży są więzi, które tworzymy z ludźmi wokół nas.