Wyróżnienie w konkursie "The Best of Moto" dla serii filmów z ambasadorami marki Mitsubishi Motors

Trzy serie filmów Mitsubishi Motors z udziałem znanych ambasadorów marki, Bartłomieja Topy, Anny Cieślak i Macieja Kaweckiego, zostały wyróżnione w prestiżowym plebiscycie „The Best of Moto 2024”. Projekty: „Inspiracje w podróży”, „Prawda czy fałsz” oraz „Trzy oblicza Berlina” uzyskały blisko 15 milionów wyświetleń, przyciągając uwagę odbiorców zarówno prezentowanymi modelami samochodów, jak i wartościami promowanymi przez firmę. Wprowadzenie natywnych, opartych na storytellingu treści, przyczyniło się do pozytywnego odbioru kampanii i wzmocniło wizerunek marki jako nowoczesnej i inspirującej do odkrywania świata na własnych zasadach.


Celem kampanii było pokazanie samochodów Mitsubishi w roli niezawodnych towarzyszy wypraw, podkreślając ich komfort i funkcjonalność. Każdy z filmów skłania odbiorców do refleksji nad własnymi doświadczeniami i możliwościami, jakie niesie ze sobą podróżowanie. Materiały wyróżniają się także indywidualnymi perspektywami ambasadorów, którzy nadają im autentyczności i różnorodności, trafiając do różnych grup odbiorców. Wszystkie trzy serie łączy motyw podróży jako narzędzia do eksplorowania nowych miejsc, wartości i emocji.


Kinga Ossowska, PR Manager w firmie Astara w Polsce, a także pomysłodawczyni, producentka i współautorka scenariuszy do serii, tak podsumowała wyróżnienie: „Wyróżnienie w kategorii „Najlepsze działanie reklamowe w Polsce” to dla nas wielki zaszczyt, ogromna motywacja do dalszej pracy i doskonalenia naszych działań. Cieszymy się i dziękujemy jury konkursu, że po raz drugi obok wielkich kampanii dostrzeżona i doceniona została niskobudżetowa inicjatywa marki Mitsubishi Motors, której główną siłą były kreatywne pomysły oraz udział i talenty wybitnych aktorów i osobistości za świata kultury i nauki - Bartłomieja Topy, Anny Cieślak i Macieja Kaweckiego.





Filmowe tematy - o czym opowiadają wyróżnione serie?

Inspiracje w podróży” to historie, które ukazują różnorodne wartości odkrywane przez ambasadorów marki podczas wypraw. Maciej Kawecki poświęca czas na refleksje nad nowoczesnymi technologiami, Bartłomiej Topa odnajduje harmonię i spokój na łonie natury, a Anna Cieślak wyrusza w sentymentalne podróże, przenosząc się w czasie i snując marzenia. Samochód Mitsubishi ASX zapewnia im komfort i niezawodność, stając się idealnym towarzyszem do odkrywania świata.


Prawda czy fałsz” to angażujące odbiorców opowieści, w których ambasadorzy dzielą się wrażeniami z hiszpańskiej podróży, zachęcając internautów do odgadnięcia, które fragmenty ich narracji są prawdziwe. W ten sposób Mitsubishi nie tylko zachęca odbiorców do zwiększenia aktywności na profilach społecznościowych marki, ale także w ciekawy sposób przekazuje ciekawostki o świecie i inspiruje do jego poznawania. W krótkich filmach Maciej Kawecki opowiada o roślinach pochłaniających CO?, Bartłomiej Topa zwraca uwagę na ochronę morskiej fauny, a Anna Cieślak przybliża historię tragicznej miłości z czasów walk Maurów z Hiszpanami.


Trzy oblicza Berlina” – w tej serii ambasadorzy Mitsubishi odkrywają różnorodność stolicy Niemiec, podkreślając unikalne cechy miasta i pojazdu, jakim jest Mitsubishi Colt. Bartłomiej Topa poznaje zielone przestrzenie miasta, Anna Cieślak pokazuje jego artystyczną stronę, a Maciej Kawecki zachwyca się technologicznymi innowacjami. Mitsubishi Colt, dzięki swoim nowoczesnym rozwiązaniom i ekologicznemu napędowi hybrydowemu, ułatwia te podróże, podkreślając harmonię między stylem życia a mobilnością.


Dzięki przedstawieniu różnych miejsc i spojrzeń na podróżowanie marka stworzyła odbiorcom przestrzeń do utożsamiania się z ambasadorami i podjęcia decyzji o przetestowaniu zaprezentowanych pojazdów: Mitsubishi ASX oraz Mitsubishi Colt.





Klucz do sukcesu

Te wyjątkowe serie filmów powstały dzięki pomysłom i zaangażowaniu Kingi Ossowskiej, Kamila Nowaka – niezwykle utalentowanego współautora scenariuszy, reżysera, autora zdjęć i montażysty, Filipa Kuncewicza – znakomitego kompozytora muzyki i sound designera oraz Pawła Poręckiego i Jędrzeja Lisowskiego – autorów zdjęć z planu.

„Tegoroczne wyróżnienie potwierdza, że najwyższa filmowa jakość, kreatywność i autentyczność w działaniach promocyjnych są kluczem do sukcesu. Pokazuje również, że nasze podejście, które stawia na wartościowe historie i emocjonalne zaangażowanie odbiorców, trafia w oczekiwania współczesnych klientów. Jesteśmy dumni, że kampanie Mitsubishi Motors nie tylko inspirują do odkrywania świata, ale również zachęcają do zaufania naszej marce i jej niezawodnym pojazdom” – dodaje Kinga Ossowska.



źródło: Mitsubishi Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą. 

Czytaj więcej o marce Mitsubishi

Nowy Mitsubishi Outlander PHEV - Cena w Polsce
Nowy Mitsubishi Outlander PHEV - Cena w Polsce

MITSUBISHI | Ruszyła sprzedaż nowego Mitsubishi Outlandera PHEV 2025. Zobacz w jakiej cenie oferowany jest nowy model.

Nowy Mitsubishi Outlander PHEV 2025
Nowy Mitsubishi Outlander PHEV 2025

MITSUBISHI | Motors Europe prezentuje w kolejnym etapie ofensywy produktowej firmy nowego Outlandera PHEV, opracowanego specjalnie dla Europy SUV-a segmentu D

Mitsubishi Space Star - ulubione auto matek i seniorów do 6000 zł tańsze
Mitsubishi Space Star - ulubione auto matek i seniorów do 6000 zł tańsze

MITSUBISHI Space Star – jeden z najlepiej wyposażonych i najatrakcyjniejszych cenowo modeli segmentu aut miejskich, będący ulubieńcem młodych matej i seniorów - jest teraz dostępny z rabatem do 6000 złotych.

Najnowsze oferty

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4 MIVEC 188KM Instyle Plus 4WD
  • Model: Eclipse Cross PHEV
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 8 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2023
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4 mivec 188KM DEMO 00 kilometrów przebiegu
  • Model: Eclipse Cross PHEV
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 600 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2023
Mitsubishi Colt Invite + Style + Cold + OPONY ZIMOWE-Auto testowe
  • Model: Colt
  • Typ nadwozia: Hatchback
  • Przebieg: 1000 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2023

Odwiedź nasze salony