KIA | EV3 to elektryczny kompaktowy SUV z najlepszym w tym segmencie zasięgiem, wynoszącym do 605 km
KIA | uruchamia usługę CarPay i współpracuje z firmą Parkopedia, aby zapewnić bezproblemowe płatności za parkowanie
Kia Motors rozpoczęła nową globalną kampanię reklamową, której bohaterami są postaci z powieści „Piotruś Pan”. Główny bohater, do którego dołączają zaufani towarzysze – Wendy i Tinker Bell – ma za zadanie udostępnić najnowsze technologie mieszkańcom Nibylandii, którym do tej pory nie było dane cieszyć się owocami postępu technologicznego z powodu egoizmu nikczemnego pirata – Kapitana Hooka.
-
-
Krótkometrażowy film jest częścią nowej kampanii reklamowej Kia Motors, której hasło brzmi „Bez granic, dla wszystkich”. Chodzi o możliwości jakie niesie ze sobą mobilność w przyszłości – dzięki pojazdom autonomicznym każdy będzie mógł cieszyć się podróżowaniem.
„Kia jest na najlepszej drodze, aby stać się jednym z wiodących dostawców masowej mobilności w przyszłości” – skomentował Yong Won Cho, wiceprezes i szef marketingu w Kia Motors. „Realizując ten film chcieliśmy pokazać, że klasyczną i kochaną przez miliony ludzi na całym świecie bajkę można zinterpretować nowocześnie i dostosować do współczesności. Podobnie jak ludzie z Nibylandii w „Powrocie Piotrusia Pana”, każdy zasługuje na dostęp do postępu technologicznego, a nie jedynie nieliczni”.
-
OBEJRZYJ FILM:
-
W filmie „Powrót Piotrusia Pana” bohaterowie wykorzystują autonomiczny koncepcyjny model Kia Proceed Concept i jego zaawansowane funkcje, które obejmują Smart Pixel Light, Valet Parking Pilot, Sound Focusing, Intelligent Agent i wiele innych. Za hasłem „Bez granic, dla wszystkich" kryje się autonomiczna jazda na poziomie 4, którą Kia zamierza zaoferować w swoich samochodach. Testy autonomicznego pojazdu „Smart City” rozpoczną się już w 2021 roku.
-
-
„Powrót Piotrusia Pana” został wyreżyserowany przez nagradzanego francuskiego filmowca Phillipe’a Andre. Zdjęcia do filmu były kręcone w Madrycie w ciągu sześciu dni. W realizacji tego przedsięwzięcia wzięło udział łącznie 200 osób (aktorów i członków załogi), wykorzystano ponad 100 rekwizytów i kostiumów stworzonych na potrzeby tylko tej reklamy. Zaprojektowanie i komputerowe wygenerowanie Nibylandii zajęło około sześć miesięcy. Aby dowiedzieć się więcej o zaawansowanych technologiach przedstawionych w filmie, wystarczy kliknąć tutaj.
-
ZOBACZ, JAK POWSTAWAŁ FILM:
-
źródło: Grupa Gezet
KIA | EV3 to elektryczny kompaktowy SUV z najlepszym w tym segmencie zasięgiem, wynoszącym do 605 km
KIA | uruchamia usługę CarPay i współpracuje z firmą Parkopedia, aby zapewnić bezproblemowe płatności za parkowanie