NOWA KIA PROCEED W FILMIE "POWRÓT PIOTRUSIA PANA"

KIA PREZENTUJE: "POWRÓT PIOTRUSIA PANA"

Kia Motors rozpoczęła nową globalną kampanię reklamową, której bohaterami są postaci z powieści „Piotruś Pan”. Główny bohater, do którego dołączają zaufani towarzysze – Wendy i Tinker Bell – ma za zadanie udostępnić najnowsze technologie mieszkańcom Nibylandii, którym do tej pory nie było dane cieszyć się owocami postępu technologicznego z powodu egoizmu nikczemnego pirata – Kapitana Hooka.

-

-

Krótkometrażowy film jest częścią nowej kampanii reklamowej Kia Motors, której hasło brzmi „Bez granic, dla wszystkich”. Chodzi o możliwości jakie niesie ze sobą mobilność w przyszłości – dzięki pojazdom autonomicznym każdy będzie mógł cieszyć się podróżowaniem.

„Kia jest na najlepszej drodze, aby stać się jednym z wiodących dostawców masowej mobilności w przyszłości” – skomentował Yong Won Cho, wiceprezes i szef marketingu w Kia Motors. „Realizując ten film chcieliśmy pokazać, że klasyczną i kochaną przez miliony ludzi na całym świecie bajkę można zinterpretować nowocześnie i dostosować do współczesności. Podobnie jak ludzie z Nibylandii w „Powrocie Piotrusia Pana”, każdy zasługuje na dostęp do postępu technologicznego, a nie jedynie nieliczni”.

-

OBEJRZYJ FILM:

-

NOWA KIA PROCEED CONCEPT W FILMIE

W filmie „Powrót Piotrusia Pana” bohaterowie wykorzystują autonomiczny koncepcyjny model Kia Proceed Concept i jego zaawansowane funkcje, które obejmują Smart Pixel Light, Valet Parking Pilot, Sound Focusing, Intelligent Agent i wiele innych. Za hasłem „Bez granic, dla wszystkich" kryje się autonomiczna jazda na poziomie 4, którą Kia zamierza zaoferować w swoich samochodach. Testy autonomicznego pojazdu „Smart City” rozpoczną się już w 2021 roku.

-

-

WIĘCEJ O NOWEJ KAMPANII REKLAMOWEJ KIA

„Powrót Piotrusia Pana” został wyreżyserowany przez nagradzanego francuskiego filmowca Phillipe’a Andre. Zdjęcia do filmu były kręcone w Madrycie w ciągu sześciu dni. W realizacji tego przedsięwzięcia wzięło udział łącznie 200 osób (aktorów i członków załogi), wykorzystano ponad 100 rekwizytów i kostiumów stworzonych na potrzeby tylko tej reklamy. Zaprojektowanie i komputerowe wygenerowanie Nibylandii zajęło około sześć miesięcy. Aby dowiedzieć się więcej o zaawansowanych technologiach przedstawionych w filmie, wystarczy kliknąć tutaj.

-

ZOBACZ, JAK POWSTAWAŁ FILM:

-

źródło: Grupa Gezet

Czytaj więcej o marce Kia

Kia EV3 w gronie finalistów konkursu Car of the Year 2025
Kia EV3 w gronie finalistów konkursu Car of the Year 2025

KIA | EV3 to elektryczny kompaktowy SUV z najlepszym w tym segmencie zasięgiem, wynoszącym do 605 km 

EV3 to pierwszy model marki Kia wyposażony w usługę CarPay
EV3 to pierwszy model marki Kia wyposażony w usługę CarPay

KIA | uruchamia usługę CarPay i współpracuje z firmą Parkopedia, aby zapewnić bezproblemowe płatności za parkowanie

Najnowsze oferty

Kia Picanto 1.2 MPI 84KM 4AT, automat, L + STY: kamera, grzane fotele, FV23%
  • Model: Picanto
  • Typ nadwozia: Hatchback
  • Przebieg: 22900 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2019
Kia Sportage 1.6 132KM tempomat czujniki parkowania komplet opon polski salon
  • Model: Sportage
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 124545 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2016
Kia Ceed 1.4 140KM 7DCT, Business Line, hb, polski salon, automat, kamera, navi
  • Model: Ceed
  • Typ nadwozia: Hatchback
  • Przebieg: 86813 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2019

Odwiedź nasze salony