Rozpoczyna sprzedaż oczekiwanego przez klientów, flagowego modelu Mitsubishi Outlander PHEV
MITSUBISHI | wystartowało z nową kampanią wizerunkową zatytułowaną „The Wedding”
MITSUBISHI | Colt wersja dwupaliwowa w promocyjnej cenie
Polski oddział Mitsubishi Motors, prowadzony przez firmę Astara Poland, proponuje właścicielom używanych samochodów marki Mitsubishi atrakcyjny program serwisowy o nazwie „Opieka na 7”. Nowa propozycja wychodzi naprzeciw oczekiwaniom właścicieli aut spod znaku Trzech Diamentów, którzy – zgodnie z wynikami regularnie prowadzonych badań satysfakcji klientów - niezwykle cenią sobie wysoką jakość usług serwisowych świadczonych w autoryzowanej sieci Mitsubishi Motors.
Program „Opieka na 7” umożliwia beztroskie korzystanie z pojazdu po wygaśnięciu gwarancji producenta i jest adresowany do posiadaczy używanych samochodów, pozwalając na ubezpieczenie kosztów napraw aut w wieku do 7 lat. Ubezpieczenie kosztów naprawy to ochrona w razie wystąpienia awarii mechanicznych, elektrycznych lub elektronicznych. W przypadku wystąpienia awarii zapewniona jest możliwość bezgotówkowych napraw w Autoryzowanym Serwisie Mitsubishi bez zbędnych formalności.
Do programu może przystąpić każdy właściciel samochodu marki Mitsubishi pochodzącego z polskiej lub europejskiej autoryzowanej sieci dystrybucyjnej, zarejestrowanego na terenie Polski, o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony i niebędącego na gwarancji producenta, w wieku do 7 lat, którego przebieg nie przekracza 200.000 km z wykonanym w ASO przeglądem kwalifikującym pojazd, potwierdzonym listą kontrolną.
Najważniejsze korzyści dla uczestników programu to pewność kompleksowych napraw po zakończeniu gwarancji producenta, dokonywanie napraw w ramach ubezpieczenia w Autoryzowanych Serwisach Mitsubishi z użyciem oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych, co podwyższa wartość rezydualną aut w momencie odsprzedaży oraz pokrycie kosztów napraw na terytorium geograficznym Europy. Dostępne są dwa warianty zakresu ubezpieczenia: podstawowy, obejmujący silnik, skrzynię biegów tylną oś i układ napędowy oraz opcja premium, która uwzględnia także zawieszenie i elementy elektryczne. Warto podkreślić, że program „Opieka na 7” obejmuje świadczenia typu Assistance, w tym holowanie i pojazd zastępczy. Więcej na temat programu „Opieka na 7” można dowiedzieć się u naszych doradców w serwisach Mitsubishi Grupy Gezet w Gorzowie Wlkp., Zielonej Górze oraz Szczecinie.
Rozpoczyna sprzedaż oczekiwanego przez klientów, flagowego modelu Mitsubishi Outlander PHEV
MITSUBISHI | wystartowało z nową kampanią wizerunkową zatytułowaną „The Wedding”
MITSUBISHI | Colt wersja dwupaliwowa w promocyjnej cenie