MOPAR CONNCT - NOWY SYSTEM OBSŁUGI SAMOCHODU NA SMARTFONIE


Mopar® – Oficjalny Partner Serwisowy dla marek grupy Fiat Chrysler Automobiles – zarządza również usługami online, które są dostępne w przypadku różnych modeli samochodów grupy FCA. Usługi te obejmują urządzenia telematyczne, ekrany dotykowe, aplikacje i strony internetowe, a także korzystanie z cyfrowych rozwiązań w zakresie nawigacji, rozrywki, bezpieczeństwa i ochrony, dzięki którym doświadczenia użytkowników związane z jazdą i obsługą samochodu będą lepsze niż kiedykolwiek wcześniej.

Mopar® Connect to nowy zestaw usług online mających poprawić bezpieczeństwo pojazdów i umożliwić kontrolowanie ich na odległość; są one ściśle powiązane z usługami online Uconnect LIVE (np. eco:Drive, Jeep Skills i TomTom LIVE), do których teraz dołączyły usługi my:Car z nowymi funkcjami, my:Assistant i my:Remote Control.

Klienci, którzy wybiorą Mopar® Connect, mogą korzystać z szeregu usług dodatkowych, również poprzez aplikację Uconnect LIVE, w tym takich usług, jak Pomoc drogowa, Pomoc w razie wypadku lub Pomoc w razie kradzieży.

Można również kontrolować niektóre funkcje na odległość, na przykład zablokować lub odblokować drzwi samochodu bądź otrzymać powiadomienie, jeśli prowadząca go osoba przekroczy wyznaczony limit prędkości lub opuści wytyczony wcześniej na mapie obszar. Ponadto Mopar® Connect pozwala na wyświetlenie lokalizacji zaparkowanego samochodu i pewnych informacji na temat jego stanu, na przykład poziomu naładowania akumulatora, ciśnienia w oponach i poziomu paliwa.

Za sprawą usług Mopar® Connect klient może dysponować danymi samochodu w czasie rzeczywistym i otrzymywać powiadomienia o wymaganych czynnościach serwisowych, np. bliskiej konieczności naładowania akumulatora lub zaplanowanej wymianie oleju silnikowego.

W razie wypadku drogowego Mopar® Connect natychmiast wysyła komunikat do Centrum obsługowego, które wysyła na miejsce zdarzenia niezbędną pomoc. Podobna procedura ma miejsce w przypadku kradzieży pojazdu: urządzenie wykrywa, że samochód porusza się bez kluczyka w wyłączniku zapłonu, uaktywnia tryb wsparcia i wysyła komunikat do Centrum obsługowego, które kontaktuje się z klientem.

Mopar® Connect to szereg usług przewidujących rozwiązania dostosowane do różnych typów klientów: od użytkowników prywatnych po klientów biznesowych, między innymi przedsiębiorców, freelancerów lub firmy dysponujące flotą pojazdów. Poza tym przewidziano pełen pakiet do zarządzania flotami, aby bezpiecznie i skutecznie móc monitorować całą posiadaną flotę i nią zarządzać.

Debiut Mopar® Connect miał miejsce kilka dni temu w przypadku rodziny Fiata 500 Mirror, nowej gamy dedykowanej tym klientom, którzy nie potrafią żyć bez ciągłego kontaktu ze światem poprzez „sieć” i którzy interesują się najnowszymi nowinkami technologicznymi. Kilka przyjaznych instrukcji przygotowanych na strony internetowe i zamieszczonych na platformach społecznościowych marki Fiat obrazuje działanie systemu UconnectTM 7" HD LIVE z ekranem dotykowym, który jest przystosowany do aplikacji Apple CarPlay i kompatybilny z aplikacją Android AutoTM oraz obsługuje usługi Mopar® Connect, w gamie Fiata dostępne na zamówienie po raz pierwszy.

Jednocześnie Mopar wprowadza Mopar® Connect, jako produkt akcesoryjny, który będzie można nabyć już po zakupie samochodu, aby spełnić potrzeby użytkowników już poruszających się samochodami grupy FCA po naszych drogach.

-

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ W SERWISACH GRUPY GEZET

O nowych możliwościach systemu Mopar Connect możesz dowiedzieć się więcej w naszych salonach oraz serwisach marek Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Jeep, Abarth w Gorzowie Wlkp., Szczecinie oraz Zielonej Górze. System dostępny jest dla większości modeli samochodów Grupy FCA.

-

-

źródło: FCA Polska

Czytaj więcej

Nowa Dacia Duster na polskim rynku - które wersje najchętniej wybierają klienci
Nowa Dacia Duster na polskim rynku - które wersje najchętniej wybierają klienci

DACIA |  Dacia Duster, niezmiennie popularny SUV na polskim rynku, osiągnęła bardzo dobre wyniki sprzedaży w pierwszych siedmiu miesiącach od wprowadzenia na rynek nowego modelu, tj. od 26 marca br.

Wyprawa Lexie Alford dookoła świata elektrycznym Fordem Explorerem w nowej serii Prime Video
Wyprawa Lexie Alford dookoła świata elektrycznym Fordem Explorerem w nowej serii Prime Video

FORD | Explorer w czasie 200-dniowej podróży przez sześć kontynentów i 27 krajów, pokonał ponad 30 tys. kilometrów korzystając wyłącznie z energii elektrycznej

Nowy Jeep® Avenger 2025 już dostępny na polskim rynku, również w wersji 4xe
Nowy Jeep® Avenger 2025 już dostępny na polskim rynku, również w wersji 4xe

Jeep | Nowy Jeep® Avenger, rok modelowy 2025, jest już dostępny do zamawiania z szeroką gamą napędów: w pełni elektrycznym, benzynowym, oraz hybrydowym e-Hybrid 4x2 i 4xe, w tym limitowaną wersję The North Face Edition, łączącą ekskluzywny design z kultowymi możliwościami terenowymi marki Jeep.

Najnowsze oferty

Mercedes-Benz GLE Coupe 400 d 4-Matic Premium Plus
  • Model: GLE
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 59364 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Rok produkcji: 2021
Hyundai i30 PE 1.5 T-GDI 140 km 48V 7DCT  N-LINE  BlackWeek
  • Model: i30
  • Typ nadwozia: Kombi
  • Przebieg: 10 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Hyundai i30 PE 1.5 DPI 96 km 6 MT Pure + Comfort + Design + Winter
  • Model: i30
  • Typ nadwozia: Kombi
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony

Abarth logo

Abarth

Szczecin
Przejdź do salonu
Alfa Romeo logo

Alfa Romeo

Gdańsk
Przejdź do salonu
Alfa Romeo logo

Alfa Romeo

Szczecin
Przejdź do salonu
Alfa Romeo logo

Alfa Romeo

Zielona Góra
Przejdź do salonu
BAIC logo

BAIC

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
BAIC logo

BAIC

Szczecin
Przejdź do salonu
BAIC logo

BAIC

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Citroen logo

Citroen

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Dacia logo

Dacia

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Fiat logo

Fiat

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Fiat logo

Fiat

Szczecin
Przejdź do salonu
Fiat logo

Fiat

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Fiat Professional logo

Fiat Professional

Gdańsk
Przejdź do salonu
Fiat Professional logo

Fiat Professional

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Fiat Professional logo

Fiat Professional

Szczecin
Przejdź do salonu
Fiat Professional logo

Fiat Professional

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Ford logo

Ford

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Honda logo

Honda

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Honda logo

Honda

Szczecin
Przejdź do salonu
Honda logo

Honda

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Honda Motocykle logo

Honda Motocykle

Szczecin
Przejdź do salonu
Honda Motocykle logo

Honda Motocykle

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Hyundai logo

Hyundai

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Hyundai logo

Hyundai

Szczecin
Przejdź do salonu
Hyundai logo

Hyundai

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Isuzu logo

Isuzu

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Isuzu logo

Isuzu

Szczecin
Przejdź do salonu
Isuzu logo

Isuzu

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Jeep logo

Jeep

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Jeep logo

Jeep

Szczecin
Przejdź do salonu
Jeep logo

Jeep

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Kia logo

Kia

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Kia logo

Kia

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Kove logo

Kove

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Mitsubishi logo

Mitsubishi

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Mitsubishi logo

Mitsubishi

Szczecin
Przejdź do salonu
Mitsubishi logo

Mitsubishi

Zielona Góra
Przejdź do salonu
Opel logo

Opel

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Opel logo

Opel

Szczecin
Przejdź do salonu
Peugeot logo

Peugeot

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Renault logo

Renault

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Suzuki logo

Suzuki

Gorzów Wlkp.
Przejdź do salonu
Suzuki logo

Suzuki

Szczecin
Przejdź do salonu