-
NOWA HONDA CRF1100L AFRICA TWIN 2020
Nowa Honda CRF1100L Africa Twin 2020 zauważalnie wyszczuplono, nadając mu rajdowe kształty z węższym zbiornikiem paliwa i węższym o 40 mm siedziskiem, regulowanym w zakresie od 850 mm do 870 mm i jeszcze wyraźniej wyostrzając prawdziwe możliwości terenowe.
Nisko umieszczona szyba pozwala kierowcy swobodnie poruszać się do przodu i do tyłu, w pozycji siedzącej lub stojącej. Kompaktowe osłony dłoni i osłona podsilnikowa uzupełniają wyostrzony wygląd, jednocześnie przyczyniając się do ogólnej redukcji masy o 5 kg. Dziesięcioprocentowy wzrost stosunku mocy do masy skutkuje osiągnięciem wyższego pułapu dynamiki i osiągów.
NOWA HONDA CRF1100L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS 2020
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020 otrzymała taką samą pozycję kierowcy jak Africa Twin i jest motocyklem w pełni przygotowanym do długich podróży. Większy zbiornik paliwa o pojemności 24,8 litra umożliwia zasięg ponad 500 km bez tankowania, szersze owiewki z przodu, pięciostopniowa regulacja szyby, standardowo montowane podgrzewane manetki i gniazdo elektryczne ACC zapewniają jeszcze większy komfort i wzmacniają praktyczną naturę motocykla.
Kolejne udoskonalenia służące kierowcy to: nowe trzystopniowe światła doświetlające zakręty, które tworzą szerszą wiązkę światła, gdy motocykl przechyla się na zakrętach oraz opcjonalne zawieszenie Showa z elektroniczną regulacją parametrów jazdy (EERA).
Zawieszenie Showa EERA, dostrojone do czterech fabrycznie ustawionych trybów jazdy i konfigurowanych przez kierowcę dwóch trybów użytkownika, ma trzy wstępne ustawienia napięcia wstępnego, wykorzystuje sześcioosiowy moduł pomiarowy IMU oraz bezstopniową regulację zaworów w przednim widelcu, aby zapewnić idealną reakcję zawieszenia, niezależnie od warunków drogowych lub terenowych.
SKRZYNIA HONDA DCT - PRZEKŁADNIA DWUSPRZĘGŁOWA
Honda sprzedała ponad 100 000 motocykli wyposażonych w DCT w całej Europie od czasu, gdy system - wciąż rzadko stosowany w konstrukcji jednośladów – pojawił się jako opcja w VFR1200F, dziesięć lat temu w 2009 roku. Od wprowadzenia na rynek około połowy nabywców Africa Twin wybierało DCT jako opcję wyposażenia.
Przekładnia dwusprzęgłowa ewoluowała konsekwentnie w ciągu ostatniej dekady. W DCT nowej wersji Africa Twin funkcja wykrywania zakrętów obsługiwana przez IMU pozwala na jeszcze bardziej naturalne zmiany biegów w trybie automatycznym „D” lub „S”.
NOWA HONDA AFRICA TWIN 2020 - KOLORY
CRF1100L Africa Twin będzie dostępny w kolorach Grand Prix Red i Matte Ballistic Black Metallic, w obu przypadkach z wyróżniającą się nową czerwoną ramą pomocniczą. Wersja Adventure Sports dostępna jest w barwach Pearl Glare White Tricolor - przypominających malowanie oryginalnego klasycznego modelu XRV650 oraz w kolorze Darkness Black Metallic.
Od 2016 roku na całym świecie sprzedano ponad 87 000 motocykli Africa Twin. Dzięki tej kolejnej kompleksowej aktualizacji, która zaowocowała złożeniem 21 nowych wniosków patentowych, Honda zamierza przyciągnąć tysiące klientów szukających życia wypełnionego wartymi wspomnień przygodami, które staną się możliwe dzięki sztandarowej maszynie „True Adventure”.
___
źródło: Honda Motocykle Polska