Nowy Ford Puma Gen-E 2025 cena w Polsce

Czym większa bateria, tym większy zasięg – to powszechna opinia dotycząca samochodów elektrycznych. Ale czy rzeczywiście tak jest? W rzeczywistości sprawa jest o wiele bardziej skomplikowana.

Podobnie jak w przypadku aut spalinowych, deklarowany zasięg samochodu elektrycznego zależy od wielu czynników. Baterię w aucie elektrycznym można porównać do zbiornika paliwa – jego duża pojemność wcale nie gwarantuje imponującego zasięgu. Kluczowe znaczenie ma zużycie energii, a w tym aspekcie Ford Puma Gen-E ustanawia zupełnie nowe standardy.





Nowy Ford Puma Gen-E cennik

Teraz Nowy Forda Puma Gen-E z pakietem korzyści do 28 000 zł 

 W skład pakietu korzyści wchodzi: 

rabat 18 000 zł na każdę wersje wyposażenia 

• wyposażenie dodatkowe o wartości 6 400 zł bez dodatkowych kosztów lub Pakiet 8 lat ochrony o wartości 6 390 zł bez dodatkowych kosztów 

ładowarka Wallbox o wartości 4 500 zł w cenie samochodu

 

Bateria

Moc

Puma Gen-E

Puma Gen-E Premium

43,6 kWh

168 KM

146 900 zł

156 900 zł

Teraz Nowy Ford Puma GEN-E, uwzględniając program „NaszEauto” może kosztować tylko 106 900 zł.

Kwota wsparcia

Premia za złomowanie

Premia za niski dochód

Maksymalna dopłata

Dla osób fizycznych - zakup pojazdu

18 750 zł

10 000 zł

11 250 zł

40 000zł

Dla osób fizycznych z kartą dużej rodziny - zakup pojazdu

30 000 zł

5 000 zł

5 000 zł

40 000zł

Dla osób fizycznych - leasing / wynajem

do 30 000 zł

5 000 zł

5 000 zł

40 000zł

Jednoosobowa działalność gospodarcza - zakup pojazdu

30 000 zł

10 000 zł

-

40 000 zł

Jednoosobowa działalność gospodarcza - leasing / wynajem

do 30 000 zł

10 000 zł

-

40 000 zł





Ford Puma Gen-E - trochę techniki

Ford Puma Gen-E waży 1563 kg i jest wyposażony w baterię o użytecznej pojemności 43 kWh, którą można ładować z maksymalną mocą 100 kW. Elektryczny silnik generuje moc 123,5 kW (168 KM) i oferuje moment obrotowy wynoszący 290 Nm. Moc jest przekazywana na przednie koła za pośrednictwem automatycznej przekładni.

Parametry te pozwalają na osiągnięcie prędkości maksymalnej 160 km/h oraz przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 8 sekund. Dynamika jazdy i prowadzenie auta pozwalają stawiać Pumę Gen-E wśród liderów w swojej klasie, porównywalnych nawet do sportowych wersji ST. Ale to tylko część jej zalet.





Ford Puma Gen-E - miejski champion

Puma Gen-E może pochwalić się imponującym zużyciem energii na poziomie od 9,4 kWh na 100 km. To wynik, który plasuje ją w czołówce pojazdów elektrycznych tej klasy. Zasięg w ruchu miejskim sięga nawet do 523 km, co pozwala na wiele dni lub nawet tygodni jazdy bez konieczności ładowania.

Jednym z kluczowych rozwiązań wpływających na te osiągi jest system «one-pedal». Funkcja ta umożliwia kontrolowanie pojazdu jednym pedałem, co oznacza, że przyspieszanie i zwalnianie odbywa się bez użycia pedału hamulca. Co więcej, podczas zwalniania system pozwala na znaczące odzyskiwanie energii, co pozytywnie wpływa na jej oszczędność, szczególnie w ruchu miejskim.





Ford Puma Gen-E - także w trasę

Ford Puma Gen-E nie ogranicza swoich możliwości jedynie do miasta. W trasie osiąga średnie zużycie energii na poziomie od 13,1 kWh/100 km. Dzięki temu może przejechać do 376 km na jednym ładowaniu według norm WLTP. Przy aktywacji trybu ECO, który ogranicza maksymalną prędkość do 105 km/h, zasięg zwiększa się nawet do ponad 400 km.

Oszczędne zarządzanie energią to tylko jeden z aspektów funkcjonalności tego elektrycznego pojazdu. Równie istotny jest czas ładowania – od 10% do 80% baterii można uzupełnić w zaledwie 23 minuty, korzystając z szybkiej ładowarki o mocy 100 kW.





Ford Puma Gen-E - realne oszczędności

Niskie zużycie energii przekłada się nie tylko na większy zasięg, ale także na realne oszczędności w użytkowaniu. Przykładowo, przy ładowaniu z domowego gniazdka i koszcie 1 zł za kWh, przejechanie 100 km w ruchu miejskim może kosztować jedynie 9,1 zł. To jakby auto spalinowe spalało około 1,5 litra paliwa na 100 km, przy założeniu ceny jednego litra benzyny na poziomie 6 zł.





Ford Puma Gen-E to nowy wzorzec w świecie pojazdów elektrycznych, oferujący doskonałe osiągi zarówno w mieście, jak i na trasie. Dzięki zaawansowanym technologiom i oszczędnemu zarządzaniu energią, jest to samochód, który może zrewolucjonizować segment elektrycznych crossoverów.

Bez względu na to, czy liczy się dla Ciebie ekonomia użytkowania, czy też dynamika jazdy – Puma Gen-E spełnia oczekiwania na najwyższym poziomie.

źródło: Ford Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.


 

Czytaj więcej o marce Ford

Nowy Mustang Mach-E 2025
Nowy Mustang Mach-E 2025

FORD | wprowadza szereg usprawnień do swojego elektrycznego SUV-a – Mustanga Mach-E – w roczniku modelowym 2025

Nowy Ford E-Transit Courier 2025
Nowy Ford E-Transit Courier 2025

Nowy E-Transit Courier, dołączający do linii innowacyjnych zelektryfikowanych i skomunikowanych samochodów dostawczych Ford Pro

Samochody elektryczne Ford - 8 lat ochrony
Samochody elektryczne Ford - 8 lat ochrony

FORD Polska wprowadza kompleksowy program ochrony dla samochodów elektrycznych

Najnowsze oferty

Ford Transit Courier 1.0 EcoBoost 125 KM A7 FWD Limited Van WYPRZEDAŻ
  • Model: Transit Courier
  • Typ nadwozia: Van
  • Przebieg: 10 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Ford Kuga Titanium 1.5 EcoBoost 150KM M6 FWD
  • Model: Kuga
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2025
Ford Kuga ST-Line 1.5 EcoBoost 150KM M6 FWD
  • Model: Kuga
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2025

Odwiedź nasze salony