Jednocześnie wszystkie automatyczne funkcje Intelli-Lux, od oświetlenia stosowanego w obszarze zabudowanym i poza nim, poprzez doświetlanie zakrętów aż po oświetlenie w złych warunkach pogodowych, zostały ulepszone i przeniesione na wyższy poziom. Rozkład snopa światła przed pojazdem może być stale cyfrowo regulowany przy użyciu ponad 50 000 pikseli, dzięki czemu intuicyjnie prowadzi on kierowcę wzdłuż drogi podczas pokonywania zakrętów. Oprócz cyfrowej regulacji snopa światła, w zależności od kąta skrętu, po odpowiedniej stronie pojazdu aktywowany jest dodatkowy moduł świetlny. Jeszcze lepiej oświetla on pobocze, zapobiegając powstawaniu tzw. „czarnych dziur” podczas pokonywania zakrętów. W przypadku złej pogody lub mgły, system Intelli-Lux HD bierze pod uwagę możliwy efekt oślepienia spowodowany przez mokre od deszczu ulice i odpowiednio dostosowuje intensywność światła, aby nie oślepiać nadjeżdżających z przeciwnej strony kierowców.
Ponadto technologia oświetlenia o wysokiej rozdzielczości nie tylko chroni oczy innych użytkowników drogi, ale także samego kierowcy Grandlanda. System rozpoznaje ustawione na drodze znaki drogowe i przyciemnia diody LED, aby odbicie znaków nie oślepiało kierowcy. Tzw. „tryb turystyczny” zapewnia z kolei, że oświetlenie Intelli-Lux HD w pełni wykorzysta swoją moc i wszystkie funkcje nawet podczas podróży po krajach, w których obowiązuje ruch lewostronny.
Wreszcie, nowe animacje na powitanie i pożegnanie z graficznymi elementami wyświetlanymi przed pojazdem już teraz dają wyobrażenie o przyszłych możliwościach Grandlanda.