Turecki „Bunker Imprint” ogłoszony zwycięzcą konkursu Honda Customs 2024

Wyjątkowy motocykl „Bunker Imprint” CL250, przygotowany przez turecką firmę Bunker Custom Cycles, został ogłoszony zwycięzcą konkursu Honda Customs 2024.

Bazująca na sukcesie z poprzednich lat, tegoroczna edycja konkursu rzuciła światło na modele CL500 i 250 – maszyny w stylu scramblera, wzbogacone sugestywnymi detalami stylizacyjnymi. Opracowane zgodnie z zasadą „Wyraź siebie”, modele CL stanowią idealną bazę dla  profesjonalnych customizatorów, zapraszając ich do maksymalnego wykorzystania kreatywności, a także do samoekspresji i podkreślenia indywidualności.

Zwycięzcy

P1 Bunker Imprint - Turcja

Bunker Imprint to 180-stopniowy odwrót od korzeni scramblera CL, przy wykorzystaniu współczesnego stylu retro cafe racera. Zdobywając aż 37% z 25 558 głosów oddanych podczas tegorocznej edycji konkursu na hondacustoms.com, zespół Bunker wykorzystał seryjny model CL250 i dodał niestandardową, wzmocnioną włóknem szklanym, drukowaną w technologii FDM 3D, półowiewkę nylonową, nowe panele boczne, rzeźbioną osłonę podwozia z zamkniętym wydechem, zmienione siedzenie i elementy tyłu.

Bunker Customs jest piątym customizatorem, który zdobył tytuł w Biarritz, dołączając do:

* portugalskiej firmy Art on Wheels, która w roku 2023 stworzyła „Furiosa” Dax we współpracy z Tamarą Alves

* Motocicli Audaci – włoskich twórców Maanboard CMX500 Rebel z roku 2022

* portugalskiego dealera  Mototorfa Motorfa, który w 2021 roku zbudował Fenixa na bazie modelu CB650R  

* szwajcarskiej firmy Brivemo Motos, która stworzyła wersję „Africa Four” CB1000R w roku 2020

Zwycięstwo Bunker Imprint dla Turcji odzwierciedla rosnące zainteresowanie i popyt na motocykle i skutery w tym kraju. W 2023 r. turecki rynek motocyklowy osiągnął ponad 530 000 sztuk – to 38% z 1,3 miliona sprzedaży zarejestrowanej w pozostałej części Europy, trzykrotność wyniku z roku  2022 (190 000 sztuk) i czterokrotność sprzedaży z roku 2021. (140 000).

Çetin Kardeş, szef działu motocykli w Honda Turkey, skomentował: „To dla nas prawdziwa przyjemność zdobyć tę nagrodę za projekt, który odzwierciedla naszą wizję tworzenia zdrowej i wyjątkowej kultury motocyklowej w Turcji. Będziemy pracować dalej, aby zachęcać i rozwijać świat motocykli w społeczeństwie. Chciałbym szczerze podziękować wszystkim naszym kolegom, którzy przyczynili się do tego sukcesu”.





P2 Ocean’s Track - Francja

Drugie miejsce w głosowaniu zdobył francuski „Ocean’s Tracker”. Stworzona przez Oceane Motos, efektowna maszyna prezentuje amerykański styl flat track z nutą motocykla kaskaderskiego. Kluczowe zmiany w stosunku do standardowego CL500 to czerwona rama i wahacz, złote koła, bardzo szeroka kierownica z lusterkami na końcach, podwójne reflektory LED z projektorem, nieco przesunięte w przedniej tablicy z numerem oraz pojedyncze siedzenie. 





P3 CL Surfer - Niemcy

Podium tegorocznej imprezy Hondacustoms zamknął niemiecki CL Surfer, zainspirowany pięknymi plażami i luźną atmosferą surfingu w Biarritz – siedzibie festiwalu Wheels and Waves. Stworzony przez zespół flagowego salonu dealerskiego Honda Centre we Frankfurcie, CL Surfer pasuje do nastroju dzięki metalicznemu, srebrnemu zbiornikowi paliwa oraz przednim i tylnym błotnikom (z charakterystycznym niebieskim paskiem), a także kierownicy typu clip-on, nowemu wydechowi i charakterystycznej brązowej skórzanej kanapie.





P4 Alpina 500 – Szwajcaria

Pierwszą piątkę zwycięzców uzupełniły oszałamiająca Alpina 500, zbudowana przez Meister Engineering oraz Enduro 500 hiszpańskiej firmy Stil Moto.

Alpina 500, świętująca 50-lecie istnienia Hondy w Szwajcarii, czerpie z bogatego dziedzictwa Hondy, jednocześnie nawiązując do takich detali, jak zbiornik paliwa w stylu CB, zredukowana rama pomocnicza i minimalistyczne siedzenie.





P5 Enduro 500 - Hiszpania

Enduro 500 w dużej mierze uosabia styl scramblera CL i został zaprojektowany tak, aby chwytać za serce, przywołując wspomnienia pięknej, złotej ery motocykli. Z przyciągającym wzrok lakierem zbiornika, wysoko zamontowanym przednim błotnikiem, siatkową osłoną reflektora, niestandardowymi tablicami z numerami, różnorodnymi ręcznie robionymi częściami i tłumikiem wydechowym Arrow, Enduro 500 był pomysłem salonu Stil Moto w San Sebastian.





źródło: Honda Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą. 

Czytaj więcej o marce Honda

Honda ujawnia przełomową nową koncepcję silnika na targach EICMA 2024
Honda ujawnia przełomową nową koncepcję silnika na targach EICMA 2024

HONDA | czterosuwowy silnik V3 75° wyposażony w sprężarkę elektryczną, która zapewnia znaczny wzrost momentu obrotowego w zakresie niskich i średnich obrotów, niezależnie od obrotów silnika

Honda prezentuje koncepcyjne motocykle elektryczne na targach EICMA 2024
Honda prezentuje koncepcyjne motocykle elektryczne na targach EICMA 2024

HONDA | światowa premiera dwóch koncepcyjnych modeli elektrycznych: Fun Concept i Urban Concept, na targach EICMA 2024

Honda GB350S na rok 2025
Honda GB350S na rok 2025

HONDA | motocykl GB350S – odpowiedni dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2

Najnowsze oferty

Honda CB 650R Neo Sports Cafe, HSTC, 1 właściciel na gwarancji fabrycz.
  • Model: CB
  • Przebieg: 4350 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2023
Honda X-ADV X-ADV 750 abs, HSTC Model 2025
  • Model: X-ADV
  • Przebieg: 5 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Honda GB 350S, model 2025 *dostępne inne kolory*
  • Model: GB
  • Przebieg: 2 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony