W centrum testowym Balocco powstaje nowa Alfa Romeo Milano.

W centrum testowym Balocco trwa testowanie Alfy Romeo Milano, zapowiedzianego sportowego samochodu, który został opracowany i zaprojektowany przez mistrzowskie Centro Stile Alfy Romeo. Model Milano zostanie zaprezentowany światu podczas wydarzenia, które odbędzie się 10 kwietnia w Mediolanie i będzie transmitowane na żywo dla wszystkich zainteresowanych.

Pod fachowym okiem zespołu włoskich inżynierów, którzy odegrali główną rolę w niezwykłych, w 100% kierowanych przez Alfę Romeo projektach (takich jak 4C, 8C i Giulia GTA), Milano - samochód marki Alfa Romeo, który ma zadebiutować w świecie pojazdów w 100% elektrycznych - i prace nad nim są ciągle udoskonalane. Strategie rozwoju są koordynowane przez włoski zespół inżynierów Alfy Romeo pracujących w Balocco Proving Ground, gdzie kierowcy testowi mają idealne warunki do weryfikowania na torze wymagań i celów określonych przez inżynierów Alfy Romeo, którzy są odpowiedzialni za zatwierdzenie projektu.


Pod okiem doświadczonego eksperta Domenico Bagnasco, odpowiedzialnego za walidację dynamiki pojazdu, Milano jest konfigurowana pod kątem wyjątkowych osiągów dynamicznych, jak zawsze w przypadku każdej Alfy Romeo. Domenico Bagnasco był odpowiedzialny za rozwój wielu samochodów sportowych Alfy Romeo, które zajęły miejsce w zbiorowej świadomości stając się manifestem przyjemności czerpanej z jazdy i uosobieniem sportowego charakteru marki: niezapomniana 8C, agresywna 4C, legendarna Giulia GTA i wiele innych.

Zespół skupia się na zapewnieniu wyjątkowych własności dynamicznych samochodu, poprzez specjalną regulację określonych elementów zawieszenia. Nadrzędnym celem pozostaje niepowtarzalna dynamika jazdy, oparta na bezpośredniej i niezwykle precyzyjnej geometrii układu kierowniczego, gwarantującej szybkie pokonywanie zakrętów z dużą przyczepnością.

Kierownikiem projektu jest Stefano Cereda, znane nazwisko w świecie projektów marki Alfa Romeo. Odpowiedzialny za rozwój silników diesla Giulii i Stelvio, Stefano Cereda zadebiutował w Alfie Romeo biorąc udział w projekcie Giorgio, zapamiętanym na długo ze względu na poufność wymaganą od wybitnych inżynierów Alfy Romeo podczas tworzenia najbardziej majestatycznego projektu rozwojowego ostatnich dziesięcioleci. Zanim z dumą objął kierownictwo nad projektem Milano, Stefano dał zielone światło dla rozwoju silnika Tonale Plug-In Hybrid.

Za rozwój techniczny Milano odpowiada Luigi Domenichelli, włoski inżynier, którego zadaniem jest integracja i walidacja poszczególnych podsystemów pojazdu pod kątem ich osiągów, trwałości i komfortu. Ambitne cele projektu skupiają się na zapewnieniu wyjątkowych właściwości jezdnych Alfy Romeo oraz wiodącej w swojej klasie ergonomii, opartej na zaawansowanym interfejsie człowiek-maszyna (HMI).


źródło: Alfa Romeo Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Czytaj więcej o marce Alfa Romeo

Alfa Romeo prezentuje nową serię specjalną INTENSA
Alfa Romeo prezentuje nową serię specjalną INTENSA

Alfa Romeo | Nowa seria specjalna Intensa jest dostępna na wszystkich modelach Alfy Romeo i oddaje hołd tożsamości marki poprzez ekskluzywne elementy i wykończenia, które w połączeniu z najlepszymi rozwiązaniami technologicznymi zapewniają wyjątkowe i emocjonujące wrażenia z jazdy.

Alfa Romeo ujawnia szczegóły innowacyjnego systemu Q4, projektu opartego na wydajności
Alfa Romeo ujawnia szczegóły innowacyjnego systemu Q4, projektu opartego na wydajności

Alfa Romeo | Właśnie zakończyły się międzynarodowe testy prasowe modelu Junior Ibrida Q4 – wersji z napędem na wszystkie koła, która zapewnia ekstremalną kontrolę i wysokie osiągi w każdych warunkach, bez kompromisów w zakresie masy i efektywności

Innowacyjna technologia Q4 debiutuje w Alfie Junior, teraz z najszerszą gamą w segmencie
Innowacyjna technologia Q4 debiutuje w Alfie Junior, teraz z najszerszą gamą w segmencie

Alfa Romeo | Junior Ibrida Q4 dodatkowo uzupełnia gamę nowego modelu, który jest już dostępny w sprzedaży w 38 krajach. W zaledwie kilka miesięcy od swojej premiery klienci złożyli już ponad 27 000 zamówień na całym świecie, z czego znaczącą część, aż 19% stanowi wersja z napędem elektrycznym (BEV).

Najnowsze oferty

Alfa Romeo Junior Ibrida Speciale 1.2 136KM MHEV eDCT6 szary Arese + SZKLANY DACH
  • Model: Junior
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2025
Alfa Romeo Junior IBRIDA 1.2 136KM MHEV eDCT6 biały Sempione + czarny dach
  • Model: Junior
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2025
Alfa Romeo Junior IBRIDA 1.2 136KM MHEV eDCT6 biały Sempione + czarny dach
  • Model: Junior
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2025

Odwiedź nasze salony