HONDA GL1800 GOLD WING 2020 - DANE TECHNICZNE

NOWA HONDA GL1800 GOLD WING 2020 - DANE TECHNICZNE

-

SILNIK

Typ Bokser, chłodzony cieczą, 6-cylindrowy, 4-suwowy, 24-zawory, SOHC
Pojemność 1833 cm³
Ilość zaworów na cylinder 4
Skok i średnica tłoka 73 mm x 73 mm
Kompresja 10,5:1
Moc maksymalna 126,5 KM (93kW) / 5500 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy 170 Nm / 4500 obr./min.
Pojemność miski olejowej 4,4 litra (manualny) / 5,6 litra (DCT)
Emisja CO2 Gold Wing i Gold Wing ‘Tour’ manual: 128 g/km 
Gold Wing ‘Tour’ z DCT i poduszką powietrzną: 131 g/km

-

SYSTEM PALIWOWY

Wtrysk PGM-FI elektroniczny wtrysk paliwa
Przepustnica 50 mm
Filtr powietrza Papierowy filtr kartridżowy
Pojemność zbiornika paliwa 21,1 litra
Zużycie paliwa 5,6 litra/100km

-

SYSTEM ELEKTRYCZNY 

Zapłon Zintegrowany rozrusznik/alternator (ISG)
Pojemność akumulatora 12V/20AH
Napięcie i natężenie 12V/120A

-

UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU

Sprzęgło Wersja manualna: hydrauliczne, mokre, wielotarczowe, z antyhoppingiem
Wersja DCT: hydrauliczne, mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów Wersja manualna: 6 przełożeń (z nadbiegiem) i elektrycznym wstecznym
Wersja DCT: 7-biegowe DCT z biegiem wstecznym
Przełożenie wstępne 1,795 (79/44)
Przełożenia biegów DCT:  1 bieg: 2,167; 2 bieg: 1,696; 3 bieg: 1,304;                   4 bieg: 1,038; 5 bieg: 0,821; 6 bieg: 0,667; 7 bieg: 0,522; wsteczny: 1,190
Manual: 1 bieg: 2,200; 2 bieg: 1,417; 3 bieg: 1,036;         4 bieg: 0,821; 5 bieg: 0,667; 6 bieg: 0,522
Przełożenie końcowe Od strony silnika 0,972
Od strony tylnego koła 2,615
Przeniesienie napędu Wał Kardana

-

RAMA

Typ Aluminiowa, podwójna, kołyskowa

-

PODWOZIE

Wymiary (dł*szer*wys) Gold Wing
dł: 2475 mm
szer: 925 mm
wys: 1340 mm
Gold Wing ‘Tour’
dł: 2575 mm
szer: DCT 905 mm / Manual 925 mm
wys: 1430 mm
Rozstaw osi 1695 mm
Kąt główki ramy 30,5°
Wyprzedzenie 109 mm
Promień skrętu 3,4 m
Wysokość siedziska 745 mm
Prześwit 130 mm
Masa własna (z płynami i paliwem) Gold Wing: Manual 365 kg / DCT 364 kg
 
Gold Wing ‘Tour’:  Manual 380 kg 
DCT z poduszką powietrzną 383 kg

-

ZAWIESZENIE

Przód Podwójny wahacz
Tył Pro Link

-

KOŁA 

Przód Podwójny wahacz
Tył Pro Link

-

HAMULCE

System D-CBS zintegrowany z ABS
Przód Podwójne pływające tarcze 320mm x 4.5mm z 6-tłoczkowymi zaciskami
Tył Tarcza wentylowana 316mm x 11mm z 3-tłoczkowym zaciskiem

-

* Powyższe dane zostały osiągnięte podczas standardowych testów WMTC. Testy zostały przeprowadzone w oparciu o wersję standardową pojazdu z jedną osobą i bez dodatkowego wyposażenia. Wielkość spalania zależy od stylu i warunków jazdy, obsługi pojazdu, warunków pogodowych i drogowych, ciśnienia w kołach, zainstalowanych akcesoriów, ładunku, wagi kierowcy i pasażera i wielu innych czynników.

ZOBACZ RÓWNIEŻ  NOWA HONDA GL1800 GOLD WING 2020
___
źródło: Honda Motocykle Polska

Czytaj więcej o marce Honda

Honda CB1000 Hornet SP na rok 2025
Honda CB1000 Hornet SP na rok 2025

HONDA | CB1000 Hornet SP to naprawdę mocny motocykl, który w imponującą formułę standardowego Horneta wpisuje wysokiej klasy wyposażenie i piękną kombinację kolorów

Honda CB1000 Hornet na rok 2025
Honda CB1000 Hornet na rok 2025

HONDA | przedstawia najpotężniejszego w historii Horneta, motocykl z ogromnym potencjałem w kwestii osiągów CB1000 Hornet 

Nowa Honda Forza 125 - 2025
Nowa Honda Forza 125 - 2025

HONDA | Forza 125 reprezentuje klasę premium jednośladów o małej pojemności. Napędzany jest pełnym werwy silnikiem serii „enhanced Smart Power+” 

Najnowsze oferty

Honda ST 125 DAX, Wyprzedaż
  • Model: ST
  • Przebieg: 5 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2023
Honda XL Leasing do przejęcia 750 TRANSALP,  Motocykl na gwarancji
  • Model: XL
  • Przebieg: 4418 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2023
Honda NSS FORZA 350 ABS, Kontrola Trakcji, Model 2025
  • Model: NSS
  • Przebieg: 5 km
  • Napęd: Pas napędowy
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony