Rama to nowa, jednoczęściowa stalowa jednostka z podwójnymi dźwigarami, która została zaprojektowana do współpracy z konkretnym silnikiem i dzięki małej szerokości w centralnej części zapewnia klasyczny, smukły wygląd Horneta, a także 70% wzrost sztywności skrętnej w porównaniu do modelu 2024 CB1000R, co umożliwia agresywniejsze wchodzenie w zakręty i zwinność przy zmianie kierunku zakrętów. Z tyłu silnik zamocowano za pomocą elementu gumowego dopasowanego do starannie ukształtowanych przednich płytek mocujących, co minimalizuje przenoszenie drgań na ramę i zwiększa wyczucie motocykla przez kierowcę.
Kąt pochylenia główki ramy i wyprzedzenie wynoszą 25°/98 mm, przy rozstawie osi 1455 mm. W celu zmniejszenia momentu bezwładności motocykla, a tym samym poprawy zwinności i lekkości prowadzenia, jego środek ciężkości został przesunięty w stronę przedniego koła. W nowym modelu cały silnik przesunięto do przodu. Tylny amortyzator i akumulator również przesunięto do przodu, aby poprawić zwrotność. Z kolei airbox znajduje się nad głowicą cylindrów, a nie za nią. W rezultacie uzyskano rozkład masy 51,2% na przód i 48,8% na tył. Masa własna motocykla wynosi 211 kg.
Pozycja jazdy jest dokładnie taka, jakiej oczekuje kierowca bezkompromisowego streetfightera. Siedzenie umieszczono na wysokości 809 mm, a kierownica jest ustawiona do góry i do tyłu, co harmonizuje ze sportową pozycją podnóżków i ze stosunkowo wyprostowaną górną częścią ciała kierowcy.
Widelec Showa 41mm z rozdzieleniem funkcji (SFF-BP) USD posiada regulację napięcia wstępnego sprężyny oraz tłumienia odbicia i dobicia. Jednorurowy tylny amortyzator Showa z oddzielonym ciśnieniem oleju i azotu działa poprzez zawieszenie Pro-Link i posiada regulację napięcia wstępnego za pomocą krzywki, tłumienie odbicia jest również regulowane. Odlewany z aluminium wahacz o długości 619,1 mm zapewnia optymalną sztywność, poprawiając przyczepność tylnego koła.
Radialna pompa hamulcowa obsługuje podwójne, promieniowo montowane czterotłoczkowe zaciski Nissin, które współpracują z pływającymi tarczami o średnicy 310 mm. Tylna tarcza 240 mm, również typu "wave" hamowana jest przez zacisk jednotłoczkowy.
Pięcioramienne felgi, odlewane z lekkiego stopu aluminium, z ramionami w kształcie „Y” są wzorowane na kołach modelu CBR1000RR-R Fireblade. Rozmiary opon, to: 120/70-ZR17 z przodu oraz 180/55-ZR17 z tyłu.