SILNIK |
|
Typ |
Chłodzony cieczą 4-suwowy, 16-zaworowy DOHC, rzędowy 4-cylindrowy |
Pojemność skokowa (cm³) |
649 cm3 |
Średnica cylindra x skok tłoka (mm) |
67,0 x 46,0 |
Stopień sprężania |
11.6:1 |
Moc maksymalna |
95 KM (70 kW) przy 12 000 obr/min |
Maks. moment obrotowy |
63 Nm przy 9 500 obr/min |
Pojemność układu smarowania |
2,7 l |
Poziom hałasu (dB) |
Lwot – 78,8, Lurban – 74,2 |
SYSTEM PALIWOWY |
|
Zasilanie |
PGM-FI elektroniczny wtrysk paliwa |
Zbiornik paliwa |
15,4 l |
Zużycie paliwa |
4,9 l/100 km |
INSTALACJA ELEKTRYCZNA |
|
Rozrusznik |
Elektryczny |
Pojemność akumulatora |
12V/8,6 AH |
Moc alternatora (ACG) |
380 W |
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU |
|
Typ sprzęgła |
Mokre wielopłytkowe |
Typ skrzyni biegów |
6-biegowa |
Przełożenie główne |
Łańcuch |
RAMA |
|
Typ |
Stalowa dwubelkowa rurowa zamknięta (diament) |
PODWOZIE |
|
Wymiary (dł. x szer. x wys.) |
2130 x 780 x 1075mm |
Rozstaw osi |
1450 mm |
Kąt pochylenia główki ramy |
25,5° |
Wyprzedzenie |
100 mm |
Wysokość siedziska |
810 mm |
Prześwit |
150 mm |
Masa własna |
205 kg |
207 kg z E‑Clutch |
Promień skrętu |
2,8 m |
ZAWIESZENIE |
|
Przednie |
Regulowane przednie zawieszenie z widelcem USD Showa Big Piston z rozdzieleniem funkcji i goleniami o średnicy 41 mm (SFF-BP). |
Tył |
Kolumna monoshock z 10-stopniową regulacją napięcia wstępnego, skok kolumny 43,5 mm |
KOŁA |
|
Obręcz przednia |
Odlew aluminiowy, 6- drążonych ramion |
Obręcz tylna |
Odlew aluminiowy, 6- drążonych ramion |
Opona przednia |
120/70ZR17 M/C (58W) |
Opona tylna |
180/55ZR17 M/C (73W) |
HAMULCE |
|
Układ ABS |
ABS 2-kanałowy, hydrauliczne hamulce z podwójnymi tarczami hamulcowymi 310 mm z przodu i tarczą hamulcową 240 mm z tyłu |
ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY |
|
Zespół wskaźników |
cyfrowy prędkościomierz, cyfrowy obrotomierz słupkowy, podwójny licznik przebiegów dziennych, cyfrowy słupkowy wskaźnik paliwa, załączony bieg i wskaźnik zmiany biegu na wyższy, cyfrowy zegar |
Reflektor |
LED |
Światła tylne |
LED |