Honda CMX500 Rebel na rok 2025

Dla wielu motocyklistów po dwudziestce, reprezentujących tzw generację Z, która dorastała w erze cyfrowej, motocykle są czymś więcej niż tylko środkiem transportu. Muszą być manifestacją ich stylu życia, sposobu myślenia i indywidualizmu.

Wymagania tych użytkowników różnią się od oczekiwań motocyklowego mainstreamu, a wyrazem tego są maszyny, które przemawiają do ich upodobań. Muszą one stanowić uzupełnienie ich stylu życia, ale również dawać im możliwości customizacji. Na to zapotrzebowanie odpowiedział model CMX500 Rebel, który tradycję uzupełnił nowymi, przełomowymi ideami.

CMX500 Rebel prezentował klasyczny, ponadczasowy wygląd, wzbogacony jednak nowatorskimi, współczesnymi elementami stylizacyjnymi, co sprawiło, że w momencie wprowadzenia w roku 2017 okazał się hitem i nie został gwiazdorem jednego sezonu. W latach 2021, 2022 i 2023 był on najlepiej sprzedającym się customem w Europie.

W roczniku modelowym 2020, za sprawą zmienionych ustawień fotela i zawieszenia, poprawiono ergonomię i funkcjonalność, dodano także wskaźnik załączonego biegu. Model otrzymał pełne oświetlenie w technologii LED, odnowiono reflektory przednie, tylne oraz diodowe kierunkowskazy. Poprawiony układ wydechowy, w tym nowy czujnik spalin, zapewniał zgodność z normą EURO5. W roczniku 2021 europejska rodzina Rebel rozszerzyła się, dzięki wprowadzeniu nowego modelu CMX1100.

Model CMX500 Rebel jest łatwy w prowadzeniu i eksploatacji, ma swój charakter, ale jest otwarty na zmiany i pozwala właścicielowi na skorzystanie z nieograniczonej fantazji przy nadawaniu indywidualnych cech. Model na rok 2025 zyskał kolejne, odświeżające aktualizacje, a także zmienioną paletę standardowych lakierów oraz fantastyczny, unikatowy kolor dla wersji „S”.





Honda CMX500 Rebel - 2025 - opis modelu

Prace nad Rebelem rozpoczęły się w Ameryce Północnej, a ich celem było rozpalenie wyobraźni młodego pokolenia motocyklistów odmiennymi środkami, niż czynią to tradycyjne maszyny typu cruiser. Rebel, napędzany dwucylindrowym, rzędowym silnikiem o pojemności 471 cm3, rozwijającym płynnie moc i dysponującym już w dolnym zakresie obrotów wysokim momentem obrotowym, może być użytkowany przez osoby posiadające prawo jazdy kategorii A2. W roczniku modelowym 2025 zweryfikowano oprogramowanie elektronicznej jednostki sterującej ECU i czujnik wydechu OBD2-2.

Rebel został zaprojektowany jako smukły motocykl z niskim siedzeniem, dzięki czemu jest łatwy w prowadzeniu przy niewielkich prędkościach. Naturalną, zrelaksowaną pozycję kierowcy zapewniają: odległość od kierownicy wymagająca delikatnego wyprostowania ramion i zamontowane centralnie podnóżki. Oprócz wizualnych aktualizacji opcji kolorystycznych, zmiany w roczniku 2025 koncentrują się na komforcie kierowcy: nowy jest materiał siedzenia, poprawiono pozycję kierownicy i zmieniono kształt gum odbojowych tylnego amortyzatora. Ponadto wyświetlacz LCD jest teraz bardziej czytelny w jasnym świetle.

Stalowa rama rurowa nadaje CMX500 Rebel współczesne linie, w stylu ogołoconego ze wszelkich zbędnych elementów „bobbera”. Rebel, wykończony w ciemnej tonacji, z minimalnym użyciem lakieru, z wersji dla jednego kierowcy może zmienić się w pojazd dla dwojga, na co pozwala łatwy montaż i demontaż siedziska za pomocą dwóch śrub.

CMX500Rebel na rok 2025 będzie dostępny w następujących opcjach kolorystycznych:

Mat Dim Gray Metallic **NOWOŚĆ**

Mat Gunpowder Black Metallic

CMX500Rebel w wersji ‘S’ na rok 2025 będzie dostępny w następujących opcjach kolorystycznych:

Mat Gunpowder Black Metallic

Candy Energy Orange **NOWOŚĆ**

Honda CMX500 Rebel - 2025 - cena w Polsce

Cena nowej Hondy CMX500 Rebel na rok 2025 nie została jeszcze oficjalnie ogłoszona. Gdy tylko producent ujawni szczegóły dotyczące ceny, zaktualizujemy informacje na naszej stronie, abyście mogli być na bieżąco z najnowszymi danymi. Zapraszamy do regularnego odwiedzania naszej strony, gdzie wkrótce pojawią się wszelkie aktualności dotyczące tego modelu.





Honda CMX500 Rebel - 2025 - wyposażenie i stylistyka

W programie opracowywania Rebela, twórcom modelu przyświecały dwa słowa kluczowe: ‘PROSTY’ (SIMPLE) i ‘SUROWY’ (RAW). Trudno zrobić tak wiele tak niewielkim nakładem – to sztuka sama w sobie i doskonalenie stylistycznego minimalizmu, gdzie każdy szczegół ma znaczenie.

Udało się to twórcom Rebela na rok 2025, toczącego się na grubych oponach, z niskim i smukłym nadwoziem ‘bobbera’ – zwieńczonym stromo pochylonym zbiornikiem paliwa o pojemności 11,2 l i zmodernizowaną pod kątem komfortu grubą kierownicą. Każdy element jego surowej formy wyraża indywidualizm.

Dla zaakcentowania smukłej sylwetki Rebela zastosowano estetykę wyciemnienia każdego detalu, który na to pozwalał. Pełne oświetlenie wykonano w technologii LED, a charakterystyczny okrągły reflektor ma kompaktową soczewkę o średnicy 175 mm i mocowanie z odlewanego ciśnieniowo aluminium. Bardzo wąskie, owalne światło tylne i oświetlenie tablicy rejestracyjnej pasują do niskiej sylwetki Rebela; niewielkie, okrągłe kierunkowskazy LED z tyłu mają średnicę zaledwie 55 mm, natomiast w przednie kierunkowskazy wkomponowano okrągłe światła pozycyjne.

Prędkościomierz jest kompaktową tarczą o średnicy 100 mm z negatywowym wyświetlaczem LCD i białym podświetleniem, jest obecnie lepiej czytelny w jaskrawym świetle. Kluczowe dane przekazują obecnie również wskaźnik załączonego biegu i zużycia paliwa. Stacyjka mieści się poniżej lewego boku zbiornika paliwa.

W modelu na rok 2025 poprawiono komfort kierowcy poprzez zastosowanie nowego materiału z pianki uretanowej w siedzisku. Dostosowanie motocykla z wersji dwuosobowej do wersji solo stało się łatwiejsze dzięki prostemu demontażowi siedziska pasażera i tylnych podnóżków, co pozwala również na montaż szerszej gamy akcesoriów. Opcjonalne dodatki obejmują: tylny bagażnik, oparcie, naklejki ochronne na zbiornik paliwa, osłonę przeciwwiatrową, nylonowe lub skórzane sakwy boczne i inne elementy.

Rebel w wersji ‘S’ w roczniku 2025 jest sprzedawany z zestawem fabrycznie montowanych akcesoriów: osłoną reflektora, przyciemnianą szybką, osłonami widelca i amortyzatorów w stylu retro, a także siedziskiem z przeszyciami o wzorze „caro” i felgami w brązowym kolorze.





Honda CMX500 Rebel - 2025 - silnik

Napędzający model Rebel ośmiozaworowy, chłodzony cieczą, rzędowy silnik dwucylindrowy o pojemności 471 cm3 jest wspólny dla szerokiej gamy maszyn Hondy, dopuszczający prowadzenie przez kierowców z prawem jazdy kategorii A2. Poprawiono mapowanie wtrysku paliwa PGM-FI oraz zmieniono ustawienia czasów otwarcia zaworów i zapłonu pod kątem jazdy turystycznej, co oznacza, że charakter motocykla nie jest już tak skoncentrowany na wysokim momencie w dolnym zakresie obrotów, który płynnie i liniowo wzrasta w całym zakresie obrotów. Z maksymalnym momentem obrotowym 43,3 Nm, osiąganym przy 6000 obr./min idzie w parze maksymalna moc 34 kW, którą motocykl osiąga przy 8500 obr./min.

Jednostka napędowa zachowuje równowagę pomiędzy rozmiarami, a rozwijaną elastycznie mocą. Średnica cylindra i skok tłoka wynoszą 67 mm x 66,8 mm, a stopień sprężania, to 10,7:1. W głowicy cylindrów użyto popychaczy rolkowych, a regulacja zaworów za pomocą podkładek pozwala ograniczyć masę rozrządu, zmniejszając obciążenia sprężyn zaworowych i ograniczając siły tarcia.

Cichy łańcuch rozrządu (SV) ma sworznie z zewnętrzną warstwą z dodatkiem wanadu, co zmniejsza tarcie i zwiększa odporność na zanieczyszczenia. Średnica zaworów ssących wynosi 26,0 mm, wylotowych 21,5 mm.

Tarcie zmniejszono przez dodanie prążków na płaszczu tłoka. Takie wykończenie zwiększa powierzchnię płaszcza, wprowadzając szczeliny, które zostają wypełnione olejem, co służy lepszemu smarowaniu w układzie tłok-cylinder. Proces kąpieli solnej AB 1 stosowany po azotowaniu izonitowym, tworzy ochronną warstwę oksydacyjną.

Wykorbienia wału korbowego są przesunięte o 180°, a wałek wyrównoważający siły pierwszego rzędu znajduje się za cylindrami, blisko środka masy motocykla. Oba koła zębate napędzające wałek wyrównoważający wykonano jako dwuczęściowe, redukując w ten sposób wytwarzany przez nie hałas. Przeciwciężary wału korbowego zaprojektowano do współpracy z wałkiem wyrównoważającym, więc ich niewielka masa pozwala silnikowi łatwiej wchodzić na wyższe obroty, dzięki zmniejszonej bezwładności.

W skrzyni korbowej użyto odśrodkowo odlewanych, cienkościennych tulei. Taka konstrukcja wewnętrzna redukuje straty „pompowania”, występujące przy przesunięciu zapłonu w cylindrach o 180 stopni. Głęboka miska olejowa ma pojemność 3,2 litra. Sześciobiegowa skrzynia biegów została zaprojektowana tak, aby zapewnić łatwą zmianę przełożeń, zwłaszcza w mieście. Sprzęgło antyhoppingowe ułatwia zmiany biegu, jednocześnie wygładzając szarpnięcia tylnego koła podczas szybkiej redukcji przełożeń.

Układ wydechowy typu 2-1 oczyszcza gazy spalinowe w pierwszej komorze katalizatora, który następnie przepuszcza je do drugiej komory rezonatora; wytwarzany dźwięk ma ciężki pulsujący charakter, który komponuje się z przyrostem momentu obrotowego. Tłumik typu „shotgun” o średnicy 120 mm, czujnik liniowego przepływu powietrza (LAF), zmienione ustawienia ECU i nowy czujnik wydechu OBD2-2 zapewniają zgodność z normą EURO5+.





Honda CMX500 Rebel - 2025 - podwozie

Atrakcyjna stalowa rama rurowa przytrzymująca silnik w trzech punktach podkreśla niskie zawieszenie Rebela. W ramie zaprojektowanej tak, aby była jak najwęższa w okolicy bioder kierowcy, zastosowano innowacyjną tylną pętlę, która oddziela grubsze siodełko od wykończonego teksturą metalowego błotnika. Przykręcana z tyłu rama pomocnicza z odlewu aluminium daje swobodę dalszego dostosowania pojazdu do gustu właściciela.

Wyprzedzenie wynosi 110 mm, przy kącie pochylenia główki ramy 28°; widelec ustawiono pod kątem 30° – takie parametry, w połączeniu z rozstawem osi, wynoszącym 1490 mm, pozwalają na niską pozycję siedziska, które znajduje się na wysokości 690 mm Rozlokowanie podnóżków ułatwia przyjęcie naturalnej pozycji podczas jazdy i stabilne, neutralne kierowanie. W modelu na rok 2025 precyzyjnie dobrano nowe ustawienie kierownicy, co również poprawia komfort kierowcy.

41-milimetrowe golenie widelca są rozstawione szeroko w odległości 230 mm, co wpływa zarówno na komfort i sztywność motocykla, jak i jego prezencję; nowe charakterystyki pracy sprężyn i objętość oleju w amortyzatorach zapewniają elastyczność tłumienia i płynne pokonywanie nierówności. Rurowy, stalowy wahacz o średnicy 45 mm współpracuje z podwójnymi amortyzatorami z zasobnikami azotu, dysponującymi 5-stopniowym ustawieniem napięcia wstępnego. Udoskonalone gumy dobijaczy otrzymały nowy profil, co również ma wpływ na bardziej komfortową amortyzację.

Standardowo montowane są opony Dunlop w rozmiarze 130/90-16 z przodu i 150/80-16 z tyłu. Klasyczny styl 16-calowych, odlewanych felg aluminiowych o pochylonych ramionach komponuje się z wykorzystującą ten sam motyw przednią tarczą hamulcową o średnicy 296 mm. Przednia tarcza hamulcowa współpracuje z dwutłoczkowym zaciskiem hamulcowym, tylną wyhamowuje zacisk jednotłoczkowy.





Honda CMX500 Rebel - 2025 - akcesoria

Do motocykla, stworzonego z myślą o personalizacji, opracowano szeroką gamę oryginalnych akcesoriów Hondy, dostępnych oddzielnie lub jako część dopracowanych pakietów, gotowych do montażu bezpośrednio do Rebela CMX500.

Pakiet Style Pack (akcesoria niekompatybilne z wersją specjalną) ma na celu podkreślenie customowego wyglądu Rebela dzięki następującym elementom:

Osłony i gumy przednich amortyzatorów

Boczne naklejki ochronne zbiornika

Siedzenie pasażera (dostępne w kolorze brązowym lub czarnym)

Komfortowe siedzenie pasażera (dostępne w kolorze brązowym lub czarnym)

Osłona reflektora

Zestaw akcesoriów Comfort Park zaprojektowany z myślą o zwiększeniu komfortu i wygody podróżowania kierowcy i pasażera:

Gniazdo zasilania 12V

Stelaż kufra górnego

Oparcie pasażera (dostępne w kolorze brązowym lub czarnym)

Podgrzewane manetki

Pakiet Travel Pack to zestaw akcesoriów, które zmieniają Rebela w długodystansowego turystę i towarzysza podróży:

Prawa sakwa ze wspornikiem

Lewa sakwa ze wspornikiem

Dostępne są również dodatkowe akcesoria:

Bagażnik solo

Skórzane kufry boczne typu „throw-over”

Wysoka szyba

Osłona zegarów

Centralna naklejka na zbiornik

Regulowana dźwignia hamulca

Skrzynka na akcesoria





Honda CMX500 Rebel - 2025 - dane techniczne

SILNIK

Typ

Chłodzony cieczą 4-suwowy, 4-zaworowy, dwucylindrowy, rzędowy

Pojemność skokowa (cm3)

471

Średnica cylindra x skok tłoka (mm)

67 mm x 66,8 mm

Stopień sprężania

10,7:1

Maksymalna moc

34 kW przy 8500 obr./min

Maks. moment obrotowy

43,3 Nm przy 6000 obr./min

Poziom hałasu (dB)

BD

Prędkość maksymalna

153 km/h

Pojemność układu smarowania

3,2 l

Rozrusznik

E-Starter

SYSTEM PALIWOWY

Zasilanie

Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI

Zbiornik paliwa

11,2 L

Emisja CO2 wg WMTC

84 g/km

Zużycie paliwa

3,6 l/100km

INSTALACJA ELEKTRYCZNA

Rodzaj akumulatora

AGM

Pojemność i napięcie akumulatora

12 V 7,4 Ah

UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU

Typ sprzęgła

Mokre wielopłytkowe, sprzęgło antyhopping

Typ skrzyni biegów

6-biegowa

Przeniesienie napędu

Łańcuch

RAMA

Typ

Stalowa dwubelkowa rurowa zamknięta

PODWOZIE

Wymiary (dł. x szer. x wys.)

2205 mm x 810 mm x 1090 mm

Rozstaw osi

1490 mm

Kąt pochylenia główki ramy

28°

Wyprzedzenie

110 mm

Wysokość siedziska

690 mm

Prześwit

125 mm

Masa własna *

191 kg (Special Edition - 192 kg)

Promień skrętu

2,8 m

ZAWIESZENIE

Zawieszenie z przodu

Widelec teleskopowy 41 mm: skok 121 mm

Tylne zawieszenie

Podwójne amortyzatory Showa: skok 95 mm

KOŁA

Koło z przodu

16M/C x MT3,00

Koło z tyłu

16M/C x MT3,50

Opona przednia

130/90-16M/C 67H

Opona tylna

150/80-16M/C (71H)

HAMULCE

Typ układu ABS

Dwukanałowy

Hamulce przednie

Pojedyncze tarcze 296 mm, hamowane przez dwutłoczkowe zaciski Nissin mocowane promieniowo

Hamulce tylne

Pojedyncza tarcza 240 mm z jednotłoczkowym zaciskiem

ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY

Zespół wskaźników

Wyświetlacz LCD z prędkościomierzem, zegarem, wskaźnikiem załączonego biegu

Reflektor

LED

Światła tylne

LED

System zabezpieczeń

HISS (Honda Intelligent Security System)

źródło: Honda Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą. 

Czytaj więcej o marce Honda

Honda CMX1100 REBEL na rok 2025
Honda CMX1100 REBEL na rok 2025

HONDA | duet cruiserów Hondy o dużej pojemności, występujący pod wspólną nazwą modelową Rebel zamienia się w trio po premierze nowego „ulicznego customa” CMX1100SE

Honda CB1000 Hornet SP na rok 2025
Honda CB1000 Hornet SP na rok 2025

HONDA | CB1000 Hornet SP to naprawdę mocny motocykl, który w imponującą formułę standardowego Horneta wpisuje wysokiej klasy wyposażenie i piękną kombinację kolorów

Honda CB1000 Hornet na rok 2025
Honda CB1000 Hornet na rok 2025

HONDA | przedstawia najpotężniejszego w historii Horneta, motocykl z ogromnym potencjałem w kwestii osiągów CB1000 Hornet 

Najnowsze oferty

Honda EM1 e - skuter elektryczny, PROMOCJA
  • Model: EM1
  • Przebieg: 2 km
  • Napęd: Pas napędowy
  • Rodzaj paliwa: Elektryczny
  • Rok produkcji: 2023
Honda NSS FORZA 350 ABS, Kontrola Trakcji, Model 2025,  Nowy
  • Model: NSS
  • Przebieg: 5 km
  • Napęd: Pas napędowy
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Honda MSX 125 125 GROM, Nowy
  • Model: MSX 125
  • Przebieg: 5 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony