SILNIK |
Typ |
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy OHC, z wykorbieniami co 270° i z rozrządem Unicam |
Pojemność skokowa |
1084 cm3 |
Średnica x skok tłoka |
92 mm x 81,5 mm |
Stopień sprężania |
10.5:1 |
Moc maksymalna |
75 kW przy 7 500 obr/min |
Maks. moment obrotowy |
112 Nm przy 5500 obr./min |
Poziom hałasu |
MT: L
urban
75,1 dB, L
wot
80,1 dB
|
DCT: L
urban
75,0 dB, L
wot
79,9 dB
|
Pojemność układu smarowania |
SKRZYNIA MANUALNA: 4,8 l |
DCT: 5.2 l |
SYSTEM PALIWOWY |
Zasilanie |
Elektroniczny wtrysk PGM-FI |
Zbiornik paliwa |
18,8 l |
Emisja CO
2
|
114 g/km |
Zużycie paliwa |
SKRZYNIA MANUALNA: 20,5 km/l [4,9 l/100km] |
DCT: 20,5 km/l [4,9 l/100km] |
INSTALACJA ELEKTRYCZNA |
Pojemność akumulatora |
12V-6Ah akumulator litowo-jonowy (20h) |
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU |
Typ sprzęgła |
SKRZYNIA MANUALNA: Mokre wielotarczowe ze sprężynami walcowymi, krzywkowe wspomaganie i antyhopping |
DCT: 2 mokre sprzęgła wielotarczowe ze sprężynami walcowymi |
Typ skrzyni biegów |
6-biegowa manualna (6-biegowa DCT) |
Przełożenie główne |
Łańcuch z uszczelnieniem O-ring |
RAMA |
Typ |
Częściowo podwójna, kołyskowa |
PODWOZIE |
Wymiary (dł. x szer. x wys.) |
2330 mm x 960 mm x 1485 mm |
Rozstaw osi |
1575 mm |
Kąt pochylenia główki ramy |
27,5° |
Wyprzedzenie |
113 mm |
Wysokość siedziska |
850/870 mm (opcjonalne siedzenie obniżone 825 mm, opcjonalne siedzenie komfortowe 885 mm) |
Prześwit |
250 mm |
Masa własna |
SKRZYNIA MANUALNA: 231 kg |
DCT: 242 kg |
ES SKRZYNIA MANUALNA: 233kg |
ES DCT: 244 kg |
ZAWIESZENIE |
Przednie |
Odwrócony widelec teleskopowy Showa 45 mm z kartridżem, z pokrętłem hydraulicznie regulującym napięcie wstępne i tłumienie dobicia, skok 230 mm |
CRF1100L Africa Twin ES - widelec teleskopowy SHOWA o średnicy wewnętrznej 45 mm i elektroniczna jednostka sterująca (SHOWA EERA
TM
) z regulacją tłumienia dobicia i odbicia, skok 230 mm
|
Tył |
Jednoczęściowy odlewany aluminiowy wahacz, układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym, z pokrętłem hydraulicznie regulującym napięcie wstępne i tłumienie odbicia, przemieszczenie koła 220 mm. |
|
CRF1100L Africa Twin ES - jednoczęściowy odlewany aluminiowy wahacz, układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym Showa, hydrauliczna zdalna regulacja napięcia wstępnego i elektroniczna kontrola tłumienia odbicia i dobicia (SHOWA EERATM), skok koła 220 mm. |
KOŁA |
Przednie |
21M/C x MT2.15, stalowe szprychy, aluminiowa obręcz |
Tył |
18M/C x MT4.00, stalowe szprychy, aluminiowa obręcz |
Opona przednia |
90/90-21M/C 54H (bezdętkowa) Metzler Karoo Street |
Opona tylna |
150/70R18M/C 70H (bezdętkowa) Metzler Karoo Street |
HAMULCE |
Układ ABS |
2-kanałowy współpracujący z IMU |
Wybór trybu pracy ABS z ustawieniami drogowym i terenowym |
Przednie |
Podwójne pływające faliste tarcze hamulcowe 310 mm z aluminiową piastą, promieniowo mocowane 4-tłoczkowe zaciski i klocki ze spieku metalu |
Tył |
Tarcza hamulcowa 256 mm typu „wave” z 1-tłoczkowym zaciskiem i klocki ze spieku metalu. |
ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY |
Zespół wskaźników |
Wyświetlacz LCD, TFT 6,5 calowy multiinformacyjny ekran dotykowy |
Reflektor |
LED |
Światła tylne |
LED |
Łączność |
Bluetooth i Apple CarPlay
®
/Android Auto
®
(przewodowy)
|
USB |
Tak |
Gniazdo zasilania 12V |
Tak |
Automatyczny wyłącznik kierunkowskazów |
Tak |
Quickshifter |
Opcjonalnie (tylko skrzynia manualna) |
System zabezpieczeń |
Immobilizer |
Tempomat |
Tak |
Doświetlanie zakrętów |
Nie |
Dodatkowe wyposażenie |
System ostrzegania o nagłym hamowaniu (ESS), 6-osiowy IMU, system kontroli momentu obrotowego (HSTC) i kontroli unoszenia przedniego koła |
|
|