Honda NC750X na rok 2025

Od czasu wprowadzenia na rynek w 2012 r. (jako NC700X), motocykl NC750X cieszy się stałą popularnością w całej Europie. Przyczyn tego sukcesu jest kilka: idący z postępem dwucylindrowy silnik, dysponujący solidnym momentem obrotowym, relaksująca, swobodna pozycja do jazdy z szeroką kierownicą i wygodnym siedzeniem, dobrze zestrojone zawieszenie i charakterystyczna stylistyka motocykla adventure. Każda z tych cech ma istotne znaczenie.

Kolejną nowością jest unikatowy schowek (w miejscu, gdzie zwykle znajdował się zbiornik paliwa), który może pomieścić pełnowymiarowy kask, a także opcjonalna dwusprzęgłowa skrzynia biegów (DCT) Hondy, którą od 2021 roku wybrała ponad połowa europejskich klientów.

NC750X łączy w sobie cechy składające się na znakomicie sprawdzający się motocykl. Do tego jest to pojazd na wszelkie okazje, zarówno do codziennej jazdy, jak i na turystyczne wypady, a przede wszystkim do czerpania frajdy z samej jazdy, co czyni go motocyklem o maksymalnie wszechstronnym zastosowaniu.

Honda zadbała o ciągłość ewolucji udanej, a zarazem unikalnej formuły NC750X, z licznymi ulepszeniami, wprowadzanymi w ostatnich latach. W 2014 roku silnik zyskał wyższą wydajność za sprawą dodatkowych 75 cm3 pojemności skokowej, co zmieniło 670 cm3 w 745 cm3. W 2016 roku wprowadzono nowy, śmielszy pod względem estetycznym zestaw wskaźników, ulepszenia w przekładni DCT i oświetlenie LED.  Rok 2018 przyniósł dwupoziomowy system Honda Selectable Torque Control (HSTC) i wersję o mocy 35 kW dla kierowców z kategorią A2 prawa jazdy.

W roku 2021 wzmocniono główne atuty NC750X – praktyczność, komfort jazdy w każdych warunkach i jakość prowadzenia – poprawiając wszystkie te trzy cechy. Jednocześnie silnik zapewniał bardziej ekscytujące osiągi, z porcją dodatkowego momentu obrotowego i mocą maksymalną osiąganą przy jeszcze wyższych obrotach. Był też o 6 kg lżejszy, a wysokość siedziska obniżono o 30 mm. Dodanie systemu Throttle By Wire, elektronicznych trybów jazdy oraz udoskonalonego systemu kontroli momentu obrotowego (HSTC) było dopełnieniem kompletnego produktu.

NC750X w roczniku modelowym 2025 kontynuuje obraną wcześniej ścieżkę rozwoju, co przejawia się w szerszym wykorzystaniu w produkcji ekologicznych materiałów, nowej stylistyce, większej ilości zaawansowanych systemów oraz poprawie reakcji przekładni DCT i właściwości jezdnych. Jak zawsze, NX750X pozostaje prawdziwą, wszechstronną Hondą.





Honda NC750X 2025 - opis modelu

Nowe, atrakcyjne nadwozie, zaprojektowane w minimalistycznym stylu, definiuje wizualnie całą sylwetkę, co przejawia się w stylistyce przedniej szyby oraz zmienionego reflektora LED. Nowy, kolorowy, 5-calowy ekran TFT zyskał nową strukturę menu i kolorystykę, zaprojektowane z myślą o optymalnej czytelności w jasnym świetle słonecznym. Zapewnia też łączność poprzez aplikację Honda RoadSync, obsługiwaną za pomocą uproszczonego, czteropozycyjnego przełącznika na kierownicy po lewej stronie. Kierowca może teraz korzystać ze wskazówek nawigacji na ekranie w trybie zakręt po zakręcie oraz innych funkcji smartfona. Wysokość siedziska ustawiono na wygodnym poziomie 800 mm; schowek umieszczony tam, gdzie zwykle znajduje się zbiornik paliwa, oferuje 23 pojemności.

Rzędowy, dwucylindrowy silnik łączy w sobie wysoką moc w zakresie niskich i średnich obrotów z kulturą pracy i oszczędnością paliwa. Moc maksymalna wynosi 59 KM (43,1 kW), a imponujący moment obrotowy 69 Nm. Zbiornik paliwa o pojemności 14,1 l pozwala na uzyskanie blisko 400 km zasięgu.

Elektronicznie sterowana przepustnica (TBW) obsługuje trzy tryby jazdy oraz tryb doboru ustawień według preferencji użytkownika USER, kierowcy mają także do dyspozycji trzystopniowy system kontroli momentu obrotowego (HSTC) ze zmodernizowanym trybem RAIN. Dwusprzęgłowa skrzynia biegów (DCT), dostępna w opcji, oferuje automatyczną zmianę biegów zintegrowaną z trybami jazdy, a tryb USER pozwala kierowcy wybrać preferowane ustawienia. W modelu na rok 2025 zweryfikowano oprogramowanie DCT, aby zapewnić płynniejszą reakcję przy niskich prędkościach.

Podwozie składa się z ramy z rur stalowych, koło przednie prowadzi teleskopowy widelec 41 mm, z tyłu zastosowano kolumnę monoshock Pro-Link. W modelu na rok 2025 podwójne tarcze 296 mm zastępują pojedynczą przednią tarczę z poprzedniej wersji; 17-calowe przednie i tylne koła mają nową lekką konstrukcję „3 na 3”, co kompensuje wyższą masę nowego przedniego układu hamulcowego.

Model NC750X na rok 2025 będzie dostępny w następujących opcjach kolorystycznych:

**NOWOŚĆ** Earth Ivy Ash Green z wykończeniem Graphite Black

**NOWOŚĆ** Earth Black z wykończeniem Mat Beta Silver Metallic

**NOWOŚĆ** Mat Pearl Glare White z wykończeniem Graphite Black

**NOWOŚĆ** Fighting Red z wykończeniem Graphite Black





Honda NC750X 2025 - wyposażenie i stylistyka

NC750X na rok 2025 zyskał na dynamice dzięki zmodyfikowanym górnym i dolnym owiewkom z ostrymi kantami i nowym detalom.  Zmiany w konstrukcji owiewek i sposobie ich mocowania mają wpływ na łatwość demontażu i montażu, a w efekcie poprawiają ogólną łatwość serwisowania maszyny.

Inne zmiany w NC750X obejmują nową tapicerkę siedzenia z dodatkowymi przeszyciami, które wzmacniają wrażenie wysokiej jakości, oraz zmienioną, muskularną pokrywę schowka, która znajduje się w miejscu, gdzie zazwyczaj znajduje się zbiornik paliwa. Nowy reflektor LED nadaje przedniej partii motocykla rys wyraźnego indywidualizmu. O ochronę przed wiatrem i niekorzystnymi warunkami pogodowymi dba przednia szyba, a smukłe panele boczne, owiewki i odnowiony tył motocykla przenoszą optycznie masę maszyny do przodu. Aby dostosować motocykl do indywidualnych potrzeb, w opcjonalnym wyposażeniu znalazła się szyba z regulacją wysokości, a także nowe, komfortowe siedzenie, które ma dodatkową wyściółkę z uretanu, zapewniającą bardziej komfortową jazdę.

Obecna generacja NC750X w większym stopniu wykorzystuje ekologiczny materiał Durabio (poliwęglan na bazie biosurowca), który został zastosowany w produkcji niektórych części owiewek, przedniej szyby i innych komponentów. NC750X to pierwsza Honda, w której wykorzystano kolorowe tworzywo Durabio; w całym motocyklu zastosowano sześć elementów w kolorach khaki i czarnym.

Unikalną cechą NC jest 23-litrowy schowek, zajmujący miejsce przeznaczane zwykle na zbiornik paliwa. Jego kształty wewnętrzne pozwalają na przechowywanie w nim kasku w stylu adventure. Dostępne jest również opcjonalne gniazdo USB, które można zainstalować w lewym górnym rogu schowka, a także opcjonalna przegroda, która dzieli jego przestrzeń, poprawiając wygodę użytkowania.

Rozwiązaniem z kategorii premium jest zastosowanie dodatkowego ochronnego szkła na ekranie nowego pięciocalowego, pełnokolorowego wyświetlaczaTFT w celu poprawy widoczności w jasnym świetle słonecznym. Między szkłem ochronnym a ekranem TFT jest warstwa żywicy, co zmniejsza odblaski i poprawia czytelność ekranu. Grafikę wyświetlacza można dostosować  do upodobań kierowcy, wybierając między trybami Bar (wskazania słupkowe), Circle (wskazania zegarowe) i Simple (tryb prosty), ekran zapewnia też łączność poprzez aplikację Honda RoadSync.

Aplikacja Honda RoadSync wraz z nowym, łatwiejszym w obsłudze, podświetlanym, czteropozycyjnym przełącznikiem po lewej stronie kierownicy, umożliwiają łatwą nawigację zakręt po zakręcie, a także (za pośrednictwem zestawu słuchawkowego Bluetooth w kasku) oferują możliwość prowadzenia rozmów, słuchania muzyki lub odbierania informacji głosowych o warunkach pogodowych. Wystarczy pobrać bezpłatną aplikację Honda RoadSync ze sklepu Play lub App Store, połączyć się z NC750X i można ruszać w drogę.

Tylne kierunkowskazy mają funkcję sygnału awaryjnego hamowania (ESS). W wypadku zarejestrowania ujemnego przyspieszenia o wartości 6,0 m/s2 przy minimalnej prędkości 56 km/h i przy włączonym jednym z hamulców, światła awaryjne zaczynają migać, ostrzegając innych użytkowników drogi o intensywnym hamowaniu. Przy tej samej prędkości graniczne opóźnienie zadziałania jest zmniejszane, jeśli został aktywowany system ABS – wystarczy wtedy, że opóźnienie przekroczy 2,5 m/s2.

Mechaniczny kluczyk z falistymi wycięciami wyposażony jest w system bezpieczeństwa zapłonu Hondy (HISS). Jeśli ID chipa wbudowanego w kluczyk i ID w jednostce sterującej silnika (ECU) nie zgadzają się, silnik nie zostanie uruchomiony.





Honda NC750X 2025 - silnik

Konstrukcja chłodzonego cieczą, dwucylindrowego silnika rzędowego z 8-zaworowym rozrządem SOHC zapewnia doskonałe osiągi w zakresie niskich i średnich obrotów. Silnik dysponuje stosunkowo długim skokiem tłoków i ma specjalnie dobrane kształty komór spalania, co w połączeniu z wałem korbowym o dużym momencie bezwładności pozwala na płynne wytwarzanie wysokich wartości momentu obrotowego już przy bardzo niskich obrotach silnika. Przechylenie silnika do przodu pozwoliło na obniżenie położenia środka masy, co przyczyniło się do dalszej poprawy stabilności.

Moc maksymalna wynosi 59 KM (43,1 kW) przy 6 750 obr/min, a maksymalny moment obrotowy osiąga wartość 69 Nm przy 4 750 obr/min. Średnica cylindra i skok tłoka wynoszą 77 mm x 80 mm, a stopień sprężania to 10,7:1.

Dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2 dostępna jest wersja o mocy silnika 48 KM (35 kW), której w serwisie u dealera Hondy można w odpowiednim czasie łatwo przywrócić pełną dostępną moc. Możliwe jest też ograniczenie mocy normalnej wersji do 48 KM (35 kW) u dealera Hondy, poprzez przeprogramowanie komputera sterującego pracą silnika (ECU). Motocykle z 6-biegową przekładnią manualną wyposażone są w sprzęgło antyhoppingowe, zmniejszające wymaganą siłę nacisku na dźwignię sprzęgła i zapobiegające poślizgom przy redukcji biegów przez obniżenie impulsu momentu na tylne koło.

Dwa wałki wyrównoważające przeciwdziałają drganiom powstającym przy wyższych prędkościach obrotowych silnika z odstępem 270° między zapłonami, dzięki czemu uzyskano charakterystyczne pulsujące brzmienie jego pracy. Tam, gdzie to było możliwe, poszczególnym komponentom powierzano także dodatkowe zadania. W ten sposób wałek rozrządu napędza pompę wodną, a jeden z wałków wyrównoważających napędza pompę oleju.  Ograniczając liczbę części do minimum, zbudowano więc lekki, wydajny i niezawodny silnik.

Lekki tłumik w kształcie pięciokąta wykorzystuje dwie komory połączone perforowaną rurą, która współpracuje z końcową komorą rezonatora, tworząc głęboki, charakterystyczny dźwięk i puls wydechu. Przy zmierzonym zużyciu paliwa, wynoszącym 3,6 l/100 km (tryb WMTC), silnik NC750X zapewnia potencjalny zasięg 400 km po zatankowaniu do pełna 14,1-litrowego zbiornika paliwa poprzez wlew pod siedzeniem. Nowy katalizator i czujnik OBD2-2 zapewniają zgodność z normą emisji spalin Euro 5+.





Honda NC750X 2025 - systemy elektroniczne silnika

System elektronicznej przepustnicy zarządzający osiągami i charakterem silnika ułatwił wprowadzenie trzech wybieranych przez kierowcę trybów jazdy, obejmujących szeroki zakres warunków jazdy, z predefiniowanymi kombinacjami ustawień mocy i hamowania silnikiem oraz systemu kontroli momentu obrotowego HSTC. Wybór trybu jazdy jest realizowany przełącznikiem umieszczonym między lewą konsolą sterowania, a wyświetlaczem TFT.

Tryb SPORT zapewnia agresywne dostarczanie mocy (P) i hamowanie silnikiem (EB), z niskim poziomem interwencji HSTC i przekładnią DTC działającą w trybie 4.

Tryb RAIN zapewnia łagodne gospodarowanie mocą silnika (P) i delikatne hamowanie (EB), z wysoko ustawionymi progami interwencji HSTC i przekładnią DTC działającą w trybie 1. Został on dopracowany w celu płynniejszej interwencji HSTC.

Tryb STANDARD zapewnia zrównoważony poziom środkowy w dostarczaniu mocy silnika (P), hamowaniu silnikiem (EB) i w działaniu HSTC, przekładnia DTC zmienia biegi w trybie 2.

Tryb USER oferuje możliwość niestandardowego wyboru opcji niskiej/średniej/wysokiej mocy silnika (P) i hamowania silnikiem (EB)oraz czułości HSTC niskiej/średniej/wysokiej, a także możliwość wyłączenia tego systemu.

System kontroli momentu obrotowego Honda Selectable Torque Control (HSTC) jest standardowym wyposażeniem w NC750X, zarówno z manualną skrzynią biegów, jak i z DCT. Oferuje łagodną i precyzyjną kontrolę dzięki współpracy z przepustnicą TBW i zarządza momentem obrotowym tylnego koła na trzech poziomach czułości:

Poziom 1 oznacza minimalną interwencję celem jak najmniej odczuwalnej kontroli nad poślizgiem tylnego koła, co jest przydatne na nawierzchniach szutrowych lub piaszczystych.

Poziom 2 jest ustawieniem domyślnym i zapewnia wzbudzającą zaufanie przyczepność tylnego koła w typowych warunkach jazdy.

Poziom 3 maksymalnie zapobiega utracie przyczepności na śliskich nawierzchniach i korzysta z nowych ustawień trybu RAIN.

System HSTC może zostać całkowicie wyłączony.





Honda NC750X 2025 - podwozie

Głównym elementem podwozia jest – zarówno lekka, jak i mocna – rama z rur stalowych o geometrii diamentu. Pozycja kierowcy w czasie jazdy jest wyprostowana i neutralna, z głową wysoko nad jezdnią, co pozwala na wcześniejsze dostrzeganie niebezpieczeństw na drodze. Kolejną zaletą pozycji kierowcy, charakterystycznej dla motocykla adventure, jest doskonałe panowanie nad pojazdem przy niskich prędkościach. W połączeniu z nisko położonym środkiem masy i łatwością operowania kierownicą, daje to wyjątkowo precyzyjne prowadzenie się motocykla przy niskich prędkościach i ułatwia utrzymanie równowagi.

Kąt pochylenia główki ramy wynosi 27°, wyprzedzenie to 110 mm, przy rozstawie osi 1525 mm (1530 mm z DCT), natomiast rozkład masy został ustalony na 49/51%. Masa własna to 216 kg (226 kg ze skrzynią biegów DCT). Wysokość siedziska wynosi 802 mm.

Widelec teleskopowy 41 mm ma skok 120 mm i wykorzystuje zawory Showa Dual Bending Valves (SDBV), ze współczynnikami tłumienia zoptymalizowanymi zarówno dla ściskania, jak i odbicia. Pozwala to na generowanie siły tłumiącej ruch koła w precyzyjnej proporcji do prędkości tłoka już przy niskich prędkościach jazdy, poprawiając jakość i komfort podróżowania. Tylne zawieszenie z pojedynczym amortyzatorem (monoshock) ma system regulacji napięcia wstępnego sprężyny i dysponuje skokiem 120 mm. Zawieszenie tylne pracuje w systemie Pro-Link, który oferuje optymalne zrównoważenie miękkiego skoku początkowego, z doskonałą kontrolą nad pojazdem w różnych scenariuszach drogowych.

Pojedyncza tarcza przednia typu „wavy” o średnicy 320 mm z dwutłoczkowym zaciskiem z poprzedniego modelu został zastąpiony podwójnymi, pływającymi tarczami o średnicy 296 mm i dwutłoczkowymi zaciskami montowanymi osiowo. Hamowanie tylnego koła zapewnia – jak poprzednio – tarcza o średnicy 240 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Lekki, dwukanałowy ABS zapewnia mocne i pewne hamowanie nawet na śliskiej lub mokrej nawierzchni.

Nowe odlewane aluminiowe koła przednie i tylne koła „3 na 3”.Rozmiary obręczy, to 17 x 3,50 cala i 17 x 4,50 cala, a rozmiary opon 120/70 ZR17 i 160/60 ZR17 i oszczędność 1,8 kg, co eliminuje dodatkowy ciężar zmienionego przedniego układu hamulcowego i oszczędność 1,8 kg, co wyrównuje dodatkową masę zmienionego przedniego układu hamulcowego





Honda NC750X 2025 - akcesoria

Dla dostępna jest pełna gama oryginalnych akcesoriów Hondy, wzbogacona o z 14 nowych produktów, oferowanych zarówno osobno, jak i w starannie dobranych pakietach, pomyślanych pod kątem wygody nabywców.NC750X

 

Zestaw Urban Pack, zwiększający funkcjonalność w codziennych dojazdach:

Bagażnik tylny z tworzywa

Podstawka centralna

Zestaw kufra górnego 50l

Torba wewnętrzna do kufra górnego 25 l

Panel ozdobny kufra górnego (aluminium)

Oparcie pasażera na kufer górny

Przegroda do schowka

 

Travel Pack zwiększa możliwości transportowe:

Kufry boczne (prawy 36 litrów, lewy 37-litrów)

Torby wewnętrzne do kufrów

Panele aluminiowe na kufry boczne

 

Zestaw Adventure Pack podkreśla widoczność NC750X na drodze:

Orurowanie boczne

Światła przeciwmgielne LED

Osłony dłoni kierowcy

 

Comfort Park  podnosi przyjemność z jazdy, komfort i praktyczność:

Regulacja pochylenia szyby

Komfortowe siedzenie kierowcy

Komfortowe siedzenie pasażera

Zestaw owiewek na stopy

Podgrzewane manetki

 

Dostępne są również dodatkowe akcesoria:

Kufer górny 38 litrów

Ładowarka USB

Blokada U-Lock

System alarmowy i syrenka bezpieczeństwa





Honda NC750X 2025 - dane techniczne

 

NC750X 2025

NC750X DCT 2025

NC750X (A2) 2025

NC750X DCT (A2) 2025

SILNIK

Typ silnika

Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy SOHC

Pojemność skokowa

745 cm3

Średnica cylindra x skok tłoka (mm)

77 mm x 80 mm

Stopień sprężania

10,7:1

Maksymalna moc

59 KM (43,1 kW) przy 6750 obr./min

48 KM (35 kW) przy 6000 obr./min

Maks. moment obrotowy

69 Nm przy 4750 obr/min

65 Nm przy 4000 obr./min

Poziom hałasu: mierzony stacjonarnie – (dB) (A)

88 dB (A)

Prędkość maksymalna

173 km/h

170 km/h

164 km/h

162 km/h

Pojemność układu smarowania

4,0 l

Rozrusznik

E-Starter

SYSTEM PALIWOWY

Zasilanie

Wtrysk paliwa PGM-FI

Zbiornik paliwa

14,1 l

Emisja CO2 wg WMTC

82 g/km

Zużycie paliwa

3,5 l/100 km

INSTALACJA ELEKTRYCZNA

Rodzaj akumulatora

AGM

Pojemność i napięcie akumulatora

12 V 11 Ah (10 godz.) / 11,6 Ah (20 godz.)

UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU

Typ sprzęgła

Mokre wielotarczowe

2x mokre sprzęgło wielotarczowe

Mokre wielotarczowe

2x mokre sprzęgło wielotarczowe

Typ skrzyni biegów

6-biegowa manualna skrzynia biegów

6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów

6-biegowa manualna skrzynia biegów

6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów

Przeniesienie napędu

Łańcuch

RAMA

Typ ramy

Stalowa rurowa (diament)

PODWOZIE

Wymiary (dł. x szer. x wys.)

2210 mm x 846 mm x 1330 mm

Rozstaw osi

1525 mm

1530 mm

1525 mm

1530 mm

Kąt pochylenia główki ramy

27°

Wyprzedzenie

110 mm

Wysokość siedziska

802 mm

Prześwit

145 mm

Masa własna

216 kg

226 kg

216 kg

226 kg

Promień skrętu

3 m

ZAWIESZENIE

Zawieszenie z przodu

Widelec teleskopowy 41 mm, skok 120 m

Tylne zawieszenie

Zespolone typu Pro-Link, skok 120 mm

KOŁA

Koło z przodu

17M/C X MT3.50 aluminiowe, odlewane wieloramienne

Koło z tyłu

17M/C X MT4.50 aluminiowe, odlewane wieloramienne

Opona przednia

120/70ZR17 M/C

Opona tylna

160/60ZR17 M/C

HAMULCE

Typ układu ABS

Dwukanałowy ABS

Hamulce przednie

Osiowo montowany dwutłoczkowy zacisk hamulcowy i podwójne pływające tarcze o średnicy 296 mm

Hamulce tylne

Pojedyncza tarcza 240 mm z jednotłoczkowym zaciskiem

ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY

Zespół wskaźników

5-calowy ekran

Reflektor

LED

Światła tylne

LED

Łączność

Aplikacja RoadSync

USB

Opcjonalnie (Typ C)

System zabezpieczeń

HISS (Honda Intelligent Security System)

Tryb jazdy

Standard, Sport, Rain, User 1 i User 2

HSTC

3 Poziomy + wyłączony

źródło: Honda Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą. 

Czytaj więcej o marce Honda

Honda ujawnia przełomową nową koncepcję silnika na targach EICMA 2024
Honda ujawnia przełomową nową koncepcję silnika na targach EICMA 2024

HONDA | czterosuwowy silnik V3 75° wyposażony w sprężarkę elektryczną, która zapewnia znaczny wzrost momentu obrotowego w zakresie niskich i średnich obrotów, niezależnie od obrotów silnika

Honda prezentuje koncepcyjne motocykle elektryczne na targach EICMA 2024
Honda prezentuje koncepcyjne motocykle elektryczne na targach EICMA 2024

HONDA | światowa premiera dwóch koncepcyjnych modeli elektrycznych: Fun Concept i Urban Concept, na targach EICMA 2024

Honda GB350S na rok 2025
Honda GB350S na rok 2025

HONDA | motocykl GB350S – odpowiedni dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2

Najnowsze oferty

Honda X-ADV 350 ABS, Kontrola trakcji, Nowy
  • Model: X-ADV
  • Przebieg: 2 km
  • Napęd: Pas napędowy
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Honda CMX 1100T model 2024
  • Model: CMX
  • Przebieg: 5 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Honda Nx 500 abs LED Nowy, 2024
  • Model: Nx
  • Przebieg: 2 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony