NC750X na rok 2025 zyskał na dynamice dzięki zmodyfikowanym górnym i dolnym owiewkom z ostrymi kantami i nowym detalom. Zmiany w konstrukcji owiewek i sposobie ich mocowania mają wpływ na łatwość demontażu i montażu, a w efekcie poprawiają ogólną łatwość serwisowania maszyny.
Inne zmiany w NC750X obejmują nową tapicerkę siedzenia z dodatkowymi przeszyciami, które wzmacniają wrażenie wysokiej jakości, oraz zmienioną, muskularną pokrywę schowka, która znajduje się w miejscu, gdzie zazwyczaj znajduje się zbiornik paliwa. Nowy reflektor LED nadaje przedniej partii motocykla rys wyraźnego indywidualizmu. O ochronę przed wiatrem i niekorzystnymi warunkami pogodowymi dba przednia szyba, a smukłe panele boczne, owiewki i odnowiony tył motocykla przenoszą optycznie masę maszyny do przodu. Aby dostosować motocykl do indywidualnych potrzeb, w opcjonalnym wyposażeniu znalazła się szyba z regulacją wysokości, a także nowe, komfortowe siedzenie, które ma dodatkową wyściółkę z uretanu, zapewniającą bardziej komfortową jazdę.
Obecna generacja NC750X w większym stopniu wykorzystuje ekologiczny materiał Durabio (poliwęglan na bazie biosurowca), który został zastosowany w produkcji niektórych części owiewek, przedniej szyby i innych komponentów. NC750X to pierwsza Honda, w której wykorzystano kolorowe tworzywo Durabio; w całym motocyklu zastosowano sześć elementów w kolorach khaki i czarnym.
Unikalną cechą NC jest 23-litrowy schowek, zajmujący miejsce przeznaczane zwykle na zbiornik paliwa. Jego kształty wewnętrzne pozwalają na przechowywanie w nim kasku w stylu adventure. Dostępne jest również opcjonalne gniazdo USB, które można zainstalować w lewym górnym rogu schowka, a także opcjonalna przegroda, która dzieli jego przestrzeń, poprawiając wygodę użytkowania.
Rozwiązaniem z kategorii premium jest zastosowanie dodatkowego ochronnego szkła na ekranie nowego pięciocalowego, pełnokolorowego wyświetlaczaTFT w celu poprawy widoczności w jasnym świetle słonecznym. Między szkłem ochronnym a ekranem TFT jest warstwa żywicy, co zmniejsza odblaski i poprawia czytelność ekranu. Grafikę wyświetlacza można dostosować do upodobań kierowcy, wybierając między trybami Bar (wskazania słupkowe), Circle (wskazania zegarowe) i Simple (tryb prosty), ekran zapewnia też łączność poprzez aplikację Honda RoadSync.
Aplikacja Honda RoadSync wraz z nowym, łatwiejszym w obsłudze, podświetlanym, czteropozycyjnym przełącznikiem po lewej stronie kierownicy, umożliwiają łatwą nawigację zakręt po zakręcie, a także (za pośrednictwem zestawu słuchawkowego Bluetooth w kasku) oferują możliwość prowadzenia rozmów, słuchania muzyki lub odbierania informacji głosowych o warunkach pogodowych. Wystarczy pobrać bezpłatną aplikację Honda RoadSync ze sklepu Play lub App Store, połączyć się z NC750X i można ruszać w drogę.
Tylne kierunkowskazy mają funkcję sygnału awaryjnego hamowania (ESS). W wypadku zarejestrowania ujemnego przyspieszenia o wartości 6,0 m/s2 przy minimalnej prędkości 56 km/h i przy włączonym jednym z hamulców, światła awaryjne zaczynają migać, ostrzegając innych użytkowników drogi o intensywnym hamowaniu. Przy tej samej prędkości graniczne opóźnienie zadziałania jest zmniejszane, jeśli został aktywowany system ABS – wystarczy wtedy, że opóźnienie przekroczy 2,5 m/s2.
Mechaniczny kluczyk z falistymi wycięciami wyposażony jest w system bezpieczeństwa zapłonu Hondy (HISS). Jeśli ID chipa wbudowanego w kluczyk i ID w jednostce sterującej silnika (ECU) nie zgadzają się, silnik nie zostanie uruchomiony.