Honda X-ADV na rok 2025

Model X-ADV na rok 2025 został odświeżony stylistycznie oraz wyposażony w nowe systemy i udogodnienia poprawiające jego wszechstronność. Dostępny jest on w trzech nowych malowaniach oraz zachwycającej wersji specjalnej, wyróżniającej się unikatowym zestawieniem kolorów. Wykorzystano również materiały pochodzące z recyklingu w stopniu niespotykanym w żadnym poprzednim modelu Hondy, zatem X-ADV kontynuuje dobrą passę jako innowacyjny pionier.





Model X-ADV na rok 2025 - krótko o modelu

Wyróżniający się z tłumu X-ADV zawsze miał unikatowe linie. W modelu na rok 2025 nadwozie zostało przeprojektowane z myślą o wydobyciu ostrzejszego, bardziej drapieżnego charakteru, powiązanego z nową sygnaturą świateł, zwracających uwagę wysoką jakością. Podwójny reflektor LED wyposażono w zapewniające dobrą widoczność motocykla światła do jazdy dziennej (DRL) z wbudowanymi kierunkowskazami (po raz pierwszy na świecie). Aby ułatwić kierowcy dostęp do podłoża, przeprofilowano kształt siedzenia, a grubsza pianka poliuretanowa zwiększa komfort podróżowania. Pod siedzeniem znajduje się 22-litrowy schowek, w którym umieszczono gniazdo ładowania USB-C, jest też przydatny schowek na rękawiczki.

Nowy, pełnokolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 5 cali, z nowymi grafikami, kolorystyką i strukturą menu, został zaprojektowany z myślą o optymalnej czytelności w jasnym świetle słonecznym oraz oferuje łączność poprzez aplikację Honda RoadSync. Kierowca może teraz korzystać ze wskazówek nawigacji na wyświetlaczu w trybie zakręt po zakręcie oraz innych funkcji smartfona, obsługiwanych za pomocą nowego, łatwego w użyciu, czteropozycyjnego przełącznika po lewej stronie. Tempomat w modelu na rok 2025 sprawdza się na autostradzie i wyjątkowo dobrze współpracuje z przekładnią DCT, gwarantując wysoką kulturę jazdy i mniejsze zmęczenie w długich trasach turystycznych.

Dwucylindrowy, rzędowy silnik łączy wysokie osiągi w zakresie niskich i średnich obrotów z kulturą pracy i oszczędnością paliwa. Moc maksymalna wynosi 43,1 kW, a maksymalny moment obrotowy – 69 Nm. Elektronicznie sterowana przepustnica (TBW) obsługuje cztery domyślne tryby jazdy z predefiniowanymi kombinacjami ustawień mocy i hamowania silnikiem oraz systemu kontroli momentu obrotowego HSTC, a także tryb doboru ustawień według preferencji użytkownika – USER. Trzystopniowy system kontroli momentu obrotowego (HSTC) zyskał nowe konfiguracje dla trybów Gravel i Rain. Dwusprzęgłowa skrzynia biegów (DCT) oferuje automatyczną zmianę biegów zintegrowaną z trybami jazdy, a także opcję wyboru ulubionego wzorca zmiany biegów w konfiguracji USER. Konfiguracja charakterystyki pracy DCT została również zaktualizowana dla uzyskania płynnej reakcji przy niskich prędkościach.

Wytrzymałe podwozie składa się z rurowej stalowej ramy, widelca USD o średnicy 41 mm, z tyłu zastosowano kolumnę monoshock, układ Pro-Link i aluminiowy wahacz. Z przodu montowane jest koło 17-calowe, współpracujące z podwójnymi, promieniowo montowanymi, czterotłoczkowymi zaciskami, natomiast z tyłu – koło 15-calowe.

Model X-ADV na rok 2025 będzie dostępny w następujących opcjach kolorystycznych:

►  Graphite Black

►  Pearl Glare White

►  Matte Deep Mud Gray

Ponadto unikatowa wersja Special Edition X-ADV będzie dostępna w zwracającym uwagę dwubarwnym wariancie kolorystycznym, z matowym lakierem Matte Gold Finch Yellow





Model X-ADV na rok 2025 - najważniejsze informacje 



Model X-ADV na rok 2025 - wyposażenie i stylistyka 

► Wyraziste, smukłe, drapieżne linie stylistyczne, wyznaczone przez nowy podwójny reflektor projektorowy LED ze światłami do jazdy dziennej z wbudowanymi kierunkowskazami

► Nowy pełnokolorowy ekran TFT z pełną łącznością ze smartfonem poprzez aplikację Honda RoadSync, obsługiwany za pomocą podświetlanego przełącznika

► Pod siedzeniem znajduje się duży, 22-litrowy schowek, w którym umieszczono gniazdo ładowania USB-C; jest też obszerniejszy schowek na rękawiczki

Przyciągające wzrok wzornictwo X-ADV, opracowane przez zespół badawczo-rozwojowy Hondy we Włoszech, ewoluowało w roczniku modelowym 2021, by dodać motocyklowi smukłości i wyrazistości. Uniesiona sylwetka zwraca uwagę każdym panelem nadwozia, dopracowanym z dużym wyczuciem.

W modelu na rok 2025 jeszcze bardziej „wyostrzono” wygląd przedniej części nadwozia, za co odpowiadają nowe, prezentujące się surowo owiewki z ostrymi kątami i wyraźnymi załamaniami, które przypominają nieco origami. Podwójne reflektory projektorowe LED, dzięki którym maszyna zyskała przenikliwe spojrzenie, są teraz wyposażone w światła do jazdy dziennej (DRL) z wbudowanymi kierunkowskazami, a opracowana przez Hondę koncepcja „hidden eye” maskuje obszar wokół soczewek projektora, dzięki czemu wyróżniają się światła do jazdy dziennej. Całe oświetlenie wykonano w technice LED. W produkcji zastosowano biodegradowalne tworzywo sztuczne Durabio oraz gumy i inne materiały pochodzące z recyklingu.





Honda wpisała „efektywne wykorzystanie surowców” w swoje proekologiczne plany i dąży do uzyskania stanu, w którym do roku 2050 będzie korzystać w 100% z surowców zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju. X-ADV w roczniku modelowym 2025 to pierwszy motocykl Hondy, który wykorzystuje zrównoważone materiały, takie jak tworzywa sztuczne pochodzące z recyklingu i z biomasy, które mają niewielki wpływ na środowisko.

► Po raz pierwszy wykorzystano do produkcji bagażnika i dolnej części siedzenia materiały pochodzące z recyklingu zderzaków samochodowych Hondy

► Do produkcji kilku osłon i paneli użyto materiału polipropylenowego pochodzącego z recyklingu

► Boczne osłony i przednia szyba wykonane są z wykonanego z biomasy tworzywa sztucznego DURABIO

► Pierwsze na świecie zastosowanie DURABIO w owiewkach motocykla wpłynęło na obniżenie emisji CO2 w trakcie procesu lakierowania

Pod względem ergonomii, wysokość siedzenia wynosząca 820 mm i szeroka kierownica ustawiona na 940 mm gwarantują, że głowa kierowcy znajdzie się na wysokości zapewniającej świetną widoczność, a samo siedzenie zostało ukształtowane na nowo tak, by dostęp do podłoża był jak najprostszy. Siedzisko ma teraz o 10% więcej poliuretanu poprawiającego komfort jazdy, natomiast zmiana konfiguracji amortyzatora podnoszącego siedzenie usprawniła otwieranie i zamykania schowka.

W przypadku dojazdów do pracy lub wycieczek, przyda się łatwa regulacja położenia szyby X-ADV, której można dokonać bez użycia narzędzi, wybierając jedną z 5 pozycji – od wysokiej, do niskiej, zwiększając lub minimalizując przepływ powietrza. Zmieniona struktura wewnętrzna i mechanizm ustawienia pozwoliły na zmniejszenie liczby skoków i usprawnienie zmian pozycji. Poprzedni model wymagał 5-stopniowej obsługi obiema rękami, nowa szyba umożliwia regulację wysokości w 3 krokach jedną ręką, co znacznie poprawia funkcjonalność. Różnica wysokości między skrajnymi położeniami wynosi 139 mm, a różnica kąta pochylenia szyby między tymi położeniami, to 11°.

Rozwiązaniem z kategorii premium w nowym 5-calowym, pełnokolorowym ekranie TFT jest zastosowanie dodatkowego ochronnego szkła na wyświetlaczu w celu poprawy widoczności w jasnym świetle słonecznym. Między szkłem ochronnym a ekranem TFT jest warstwa żywicy, co zmniejsza odblaski i poprawia czytelność ekranu. Grafikę wyświetlacza można dostosować do upodobań kierowcy, wybierając między trybami Bar (wskazania słupkowe), Circle (wskazania zegarowe) i Simple (tryb prosty), ekran zapewnia też łączność poprzez aplikację Honda RoadSync.

Honda RoadSync z nowym przełącznikiem, umożliwia prostą, ekranową nawigację zakręt po zakręcie, a także (za pośrednictwem zestawu słuchawkowego Bluetooth w kasku) możliwość prowadzenia rozmów, słuchania muzyki lub odbierania informacji głosowych o warunkach pogodowych. Wystarczy pobrać bezpłatną aplikację Honda RoadSync ze sklepu Play lub App Store, połączyć się z X-ADV i można ruszać w drogę.

Wytrzymałe plastikowe osłony dłoni odchylają strugę powietrza i chronią przed deszczem, a podczas jazdy terenowej zapewniają ochronę rąk i dźwigni przed kamieniami. Śrutowana płyta z aluminium osłania spód pojazdu.





Tempomat dobrze współpracuje z przekładnią DCT i jest bardzo łatwy w użyciu; jego aktywacja odbywa się bezpośrednio z prawej strony na kierownicy, a komendy „plus”, „minus” i „ resume” wybierane są z lewej strony. Pojemność głównego schowka pod siedzeniem wynosi 22 litry. Mieści się w nim pełnowymiarowy kask, a dodatkowo schowek jest oświetlony diodą LED, której teksturowana osłona zapewnia równomierne oświetlenie całego wnętrza. Dla wygody, gniazdo ładowania USB-C znajduje się w tylnej części schowka. Stopka centralna – z czujnikiem nachylenia – jest montowana seryjnie i umożliwia parkowanie X-ADV na pochyłości bez obaw o stabilność.

Dla większej wygody, X-ADV zaopatrzono w inteligentny kluczyk (Smart Key), który –pozostając w kieszeni kierowcy – pozwala uniknąć używania fizycznego kluczyka do uruchomienia silnika, otwarcia wlewu paliwa czy schowka pod siedzeniem. Dzięki obecności Smart Key, jedno naciśnięcie głównego przełącznika obrotowego włącza zasilanie i umożliwia obracanie przełącznika, dając kierowcy kontrolę nad blokadą zapłonu i kierownicy oraz – za pomocą dwóch przełączników kołyskowych – możliwość otwierania wlewu paliwa i schowka pod siedzeniem. Ponadto inteligentny kluczyk posiada funkcję "odbioru", która sprawia, że migające wskaźniki ułatwiają identyfikację pojazdu z pewnej odległości. Inteligentny kluczyk blokuje i odblokowuje także zamek opcjonalnego kufra centralnego Smart Top Box. Mechanizm sprzęgłowy w wyłączniku głównym uniemożliwia odblokowanie kierownicy “na siłę”.

Tylne kierunkowskazy mają funkcję sygnału awaryjnego hamowania (ESS) z automatycznym kasowaniem. W wypadku zarejestrowania ujemnego przyspieszenia o wartości 6,0 m/s2 przy minimalnej prędkości 53 km/h i przy włączonym jednym z hamulców, światła awaryjne zaczynają migać, ostrzegając innych użytkowników drogi o intensywnym hamowaniu. Przy tej samej prędkości graniczne opóźnienie zadziałania jest zmniejszane, jeśli został aktywowany system ABS – wystarczy wtedy, że opóźnienie przekroczy 2,5 m/s2.

Sygnalizacja hamowania światłami awaryjnymi jest wyłączana automatycznie. Przy nagłym hamowaniu, światła awaryjne są wyłączane bez korzystania z prostego timera. System porównuje różnicę prędkości kół przedniego i tylnego i oblicza kiedy należy wyłączyć światła awaryjne w zależności od sytuacji.





Model X-ADV na rok 2025 - silnik

► Elektronicznie sterowana przepustnica; 59 KM (43,1 kW) mocy maksymalnej i 69 Nm maksymalnego momentu obrotowego

► Ekonomiczny silnik jest w stanie osiągnąć zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km

► Dostępna jest również wersja o mocy do 35 kW dla kierowców z kategorią prawa jazdy A2.

Konstrukcja chłodzonego cieczą, dwucylindrowego silnika rzędowego z 8-zaworowym rozrządem SOHC zapewnia doskonałe osiągi w zakresie niskich i średnich obrotów. Mechanicznie niezmieniony silnik dysponuje stosunkowo długim skokiem tłoków i ma specjalnie dobrane kształty komór spalania, co w połączeniu z wałem korbowym o dużym momencie bezwładności pozwala na płynne wytwarzanie wysokich wartości momentu obrotowego już przy bardzo niskich obrotach. Przechylenie silnika do przodu pozwoliło na obniżenie położenia środka masy, co przyczyniło się do dalszej poprawy stabilności.

Moc maksymalna wynosi 59 KM (43,1 kW) przy 6 750 obr/min, a maksymalny moment obrotowy osiąga wartość 69 Nm przy 4 750 obr/min. Przy prędkości 30 km/h X-ADV będzie pokonywał 20 m w czasie 1,7 sekundy i 50 m w czasie 3,2 sekundy. Przy prędkości 60 km/h silnik obracający się z prędkością zaledwie 2 500 obr/min, zapewnia już solidny moment obrotowy.

Dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2 dostępna jest wersja o mocy silnika 35 kW, której w odpowiednim czasie można łatwo przywrócić pełną dostępną moc u dealera Hondy. Możliwe jest też ograniczenie mocy normalnej wersji do 35 kW, poprzez przeprogramowanie komputera sterującego pracą silnika (ECU) u autoryzowanego dealera motocykli marki Honda.

Dwa wałki wyrównoważające przeciwdziałają drganiom powstającym przy wyższych prędkościach obrotowych silnika z odstępem 270° między zapłonami, dzięki czemu uzyskano charakterystyczne pulsujące brzmienie jego pracy. Średnica cylindra i skok tłoka wynoszą 77 x 80 mm. Tam, gdzie to było możliwe, poszczególnym komponentom powierzano także dodatkowe zadania. Wałek rozrządu napędza więc pompę wodną, a jeden z wałków wyrównoważających napędza pompę oleju.

W ten sposób – ograniczając liczbę części do minimum – zbudowano lekki, wydajny i niezawodny silnik.

Przy zużyciu paliwa, wynoszącym 3,6 l/100 km (tryb WMTC), silnik X-ADV zapewnia potencjalny zasięg 360 km po zatankowaniu do pełna 13,2-litrowego zbiornika paliwa. Zmodernizowany katalizator i czujnik OBD2-2 czuwają nad zgodnością z normami emisji spalin.





Model X-ADV na rok 2025 - silnik - systemy elektroniczne silnika

► System elektronicznej przepustnicy pozwolił na wprowadzenie 4 domyślnych trybów jazdy oraz trybu USER

► Tryb USER daje możliwość personalizacji

► System kontroli momentu obrotowego (HSTC) oferuje trzy poziomy interwencji, zaktualizowane pod kątem zwiększenia płynności działania

Dzięki systemowi elektronicznej przepustnicy, który zarządza charakterystykami silnika, kierowca ma do wyboru 4 tryby jazdy obejmujące wszystkie warunki jazdy. Wyboru trybu dokonuje się za pomocą przełącznika umieszczonego po lewej stronie kierownicy.

► Tryb STANDARD zapewnia zrównoważony poziom w dostarczaniu mocy silnika (P), hamowaniu silnikiem (EB), reakcji zmiany biegów DCT i w działaniu HSTC, z wysoko ustawionym progiem interwencji ABS

► Tryb SPORT zapewnia bardziej agresywne dostarczanie mocy (P) i mocniejsze hamowanie (EB), z niskim poziomem interwencji HSTC, wysoko ustawionym progiem interwencji ABS i sportową charakterystyką DCT

► Tryb RAIN zapewnia łagodne gospodarowanie mocą silnika (P) i delikatne hamowanie (EB), z wysoko ustawionymi progami interwencji HSTC i ABS oraz spokojną charakterystyką działania DCT

► Tryb GRAVEL gwarantuje dużo mocy (P) i intensywne hamowanie silnikiem (EB), przy niskim poziomie czułości systemów HSTC i ABS oraz specjalnie opracowaną dla szutrów charakterystyką działania DCT

► Tryb USER oferuje dwie możliwości niestandardowego wyboru opcji niskiej/średniej/wysokiej mocy silnika i hamowania silnikiem oraz czułości HSTC niskiej/średniej/wysokiej. Istnieje również pięć poziomów map działania DCT

Sterowanie momentem obrotowym (Honda Selectable Torque Control – HSTC) oferuje wyrafinowaną kontrolę, zarządzając momentem obrotowym przekazywanym na tylne koło na 3 poziomach czułości. Poziomy 1 i 3 zostały dostosowane do osiągów modelu na rok 2025, aby zapewnić płynną kontrolę nad trakcją.

► Poziom 1 oznacza minimalną interwencję celem jak najmniej odczuwalnej kontroli nad poślizgiem tylnego koła, co jest przydatne na nawierzchniach szutrowych lub piaszczystych. Czułość na tym poziomie obniżono w stosunku do poprzedniej wersji systemu.

► Poziom 2 jest ustawieniem domyślnym i zapewnia wzbudzającą zaufanie przyczepność tylnego koła w typowych warunkach jazdy.

► Poziom 3 maksymalnie zapobiega utracie przyczepności na śliskich nawierzchniach.

System HSTC może zostać całkowicie wyłączony.





Model X-ADV na rok 2025 - systemy elektroniczne silnika - przekładnia dwusprzęgłowa Dual Clutch Transmission (DCT)

► Reakcje podczas ruszania oraz przy niskich prędkościach poprawiono, korzystając z tej samej techniki szacowania ciśnienia oleju sprzęgła, jaką zastosowano w Africa Twin na rok 2024

► Różne mapy zmian biegów w zależności od wybranego trybu jazdy

► Tryb USER pozwala na wybór 5 ustawień, od łagodnego po agresywne

Dwusprzęgłowe przekładnie DCT Hondy produkowane są już od 17 lat, a w Europie sprzedano ponad 230 000 jednośladów wyposażonych w ten system przeniesienia napędu. System zapewnia stałą, płynną zmianę biegów, a korzystanie z tej przekładni bardzo szybko staje się dla kierowcy zupełnie naturalne i oczywiste. Przekładnia dysponuje dwoma sprzęgłami: jednym do rozruchu i do zasprzęglania biegów 1, 3 i 5, i drugim - do biegów 2, 4 i 6, z wałkiem głównym połączonym z jednym ze sprzęgieł, umieszczonym wewnątrz wałka głównego drugiego sprzęgła, co zapewnia bardzo zwartą budowę przekładni.

Przekładnia zapewnia powtarzalną, płynną zmianę biegów. Oba sprzęgła są niezależnie sterowane przez własne obwody elektrohydrauliczne. Gdy nastąpi zmiana biegów, system wstępnie wybierze następne, docelowe przełożenie, używając sprzęgła, które nie jest obecnie załączone. Pierwsze sprzęgło jest następnie rozłączane, a jednocześnie włącza się drugie sprzęgło.

Przy aktualizacji X-ADV na rok 2025, celem było płynne ruszanie z miejsca i kontrola nad maszyną przy niskiej prędkości – poniżej 10 km/h – podczas zawracania. Wymaga to zapewnienia «natychmiast dostępnej, ale delikatnej» siły napędowej przy małych otwarciach przepustnicy. 

Zaktualizowane parametry elektroniczne przewyższają możliwości operacyjne poprzedniej generacji DCT. Nowy układ szacuje ciśnienie oleju w komorze tłoka sprzęgła przekładni i całkowicie zmienia sposób wykorzystania dodatniego sprzężenia zwrotnego, zamiast polegać tylko na czujniku ciśnienia oleju przed tłokiem sprzęgła. Wynikiem tego są lepsze, delikatniejsze reakcje sprzęgła. Ma na to wpływ zarówno sposób, w jaki elektroniczna przepustnica (TBW) otwiera się teraz z pozycji zamkniętej, ale także specjalnie opracowana charakterystyka pracy DCT przy bardzo niskich prędkościach.

Powtarzalna, szybka i bezproblemowa zmiana biegów jest znakiem rozpoznawczym modelu. Ponadto, gdy dwa sprzęgła przenoszą napęd z jednego biegu na drugi z minimalną przerwą w przekazywaniu momentu z silnika na tylne koło, każdej zmianie biegów towarzyszy tylko niewielkie szarpnięcie i zakołysanie motocykla, co sprawia, że odczucie towarzyszące zmianie jest bezpośrednie, ale sama zmiana jest bardzo wygładzona. Dodatkowe korzyści to trwałość (ponieważ niczego nie da się uszkodzić poprzez niewprawne załączenie biegu), brak możliwości zduszenia silnika, niski poziom stresu podczas jazdy miejskiej, mniejsze zmęczenie kierowcy, a co najważniejsze, możliwość pełnego skupienia się na jeździe, punktach hamowania i przyspieszania.

Przekładnia DCT oferuje dwa różne podejścia do jazdy – może działać jako automatyczna skrzynia biegów (AT) ze wstępnie zaprogramowanymi mapami zmiany biegów opartymi na stałym odczycie prędkości jazdy, załączonego biegu i obrotów silnika, aby precyzyjnie wybrać moment, w którym powinna nastąpić zmiana biegów oraz działanie symulujące ręcznie sterowaną skrzynię biegów (MT) ze zmianą przełożeń za pomocą łopatek umieszczonych po lewej stronie kierownicy.

Poprzez sterowanie TBW dostępnych jest 5 map automatycznej zmiany biegów. Poziom 1 zapewnia najbardziej zrelaksowaną jazdę, ze zmianą biegów na wyższy i niższy przy stosunkowo niskich obrotach. Jest on powiązany z trybem jazdy RAIN. Po drugiej stronie skali znajduje się poziom 4, w którym zmiana biegów na wyższe następuje przy wyższych obrotach, a redukcje biegów dokonywane są wcześniej, aby uzyskać lepszy efekt hamowania silnikiem. Jest on powiązany z trybem SPORT. Poziom 2 jest powiązany z trybem jazdy STANDARD, a poziom 3 znajduje się pomiędzy trybami STANDARD i SPORT.

W trybie jazdy GRAVEL, X-ADV wykorzystuje dość sportowy sposób zmiany biegów. Posiada on dodatkową funkcję zmniejszonego poziomu „poślizgu”, ponieważ sprzęgła działają przy całkowicie otwartej lub całkowicie zamkniętej przepustnicy, dając kierowcy bardziej bezpośrednie wyczucie trakcji tylnego koła i możliwość jazdy terenowej z kontrolowanymi poślizgami.

Funkcjonalność trybu USER umożliwia kierowcy wybranie dowolnego schematu zmiany biegów DCT z preferowanymi kombinacjami takich parametrów, jak dostarczanie mocy, hamowanie silnikiem, a także czułość systemów ABS i HSTC.





Model X-ADV na rok 2025 - podwozie

► Ultralekka, dwubelkowa rama z rur stalowych

► Widelec USD 41 mm, zawieszenie Pro-Link i aluminiowy wahacz

► Montowane promieniowo czterotłoczkowe zaciski hamulca przedniego, tarcze 296 mm i system ABS

► Rozmiary opon: z przodu 120/70 R17 i z tyłu 160/60 R15

X-ADV jest wyposażony w lekką, dwubelkową stalową ramę, co obniża masę i pozwala na wykorzystanie uzyskanej przestrzeni na schowek pod siedzeniem. Kąt pochylenia główki ramy i wyprzedzenie wynoszą 27°/104 mm, przy rozstawie osi 1590 mm. Kąt skrętu 39° i promień skrętu 2,8 m sprawiają, że X-ADV można łatwo manewrować w gęstym ruchu miejskim. Zawieszenie o dużym skoku 153,5 mm z przodu i 150 mm z tyłu jest dostosowane do prześwitu wynoszącego 165 mm, co umożliwia X-ADV pokonanie każdego rodzaju drogi. Masa pojazdu z płynami wynosi 237 kg. 

Widelec USD 41 mm otrzymał regulację napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia odbicia, z myślą o poruszaniu się po nierównym terenie. Amortyzator tylny z regulacją napięcia wstępnego sprężyny jest jednorurową, dzieloną konstrukcją ciśnieniową, która poprzez mechanizm Pro-Link współpracuje z aluminiowym wahaczem zbudowanym z obrabianego skrawaniem drążka poprzecznego i ramion w kształcie litery U (w przekroju poprzecznym).

17-calową obręcz przednią i 15-calową obręcz tylną wyposażono w odporne na korozję szprychy ze stali nierdzewnej, które przyczyniają się do sprawnego zachowania X-ADV w trudniejszych warunkach terenowych. Opony z bieżnikiem blokowym poprawiają jakość jazdy, a trzpienie zaworów (wentyli) w kształcie litery L ułatwiają kontrolę ciśnienia powietrza w oponach. Rozmiary opon, to: 120/70 R17 z przodu oraz 160/60 R15 z tyłu.

Podwójne montowane promieniowo czterotłoczkowe zaciski hamulcowe współpracują z tarczą o średnicy 296 mm pod kontrolą systemu ABS.





Model X-ADV na rok 2025 - akcesoria 

Dla X-ADV dostępna jest szeroka gama oryginalnych akcesoriów Hondy, oferowanych zarówno osobno, jak i w pięciu pakietach dopracowanych pod kątem wygody nabywców. Należą do nich:

Zestaw Adventure Pack

Pakiet podkreśla terenowy wygląd X-ADV za pomocą przednich świateł przeciwmgielnych, bocznego orurowania ochronnego, przedłużeń osłon dłoni w czarnym kolorze i podnóżków kierowcy.

Zestaw Comfort Pack

Zestaw akcesoriów zaprojektowany z myślą o zwiększeniu komfortu i wygody podróżowania. Na pakiet składają się: komfortowe siedzisko z poduszką o zwiększonej grubości, schowek na niezbędne drobiazgi, komplet deflektorów górnych (nogi) i podgrzewane manetki, podnoszące komfort podczas jazdy w chłodniejsze dni.

Zestaw Style Pack

Dzięki zastosowaniu elementów z aluminium i stali nierdzewnej, takich jak: panele podłogowe, dźwignia hamulca postojowego, mocowanie kierownicy, osłona dźwigni hamulca postojowego i boczne panele, motocykl zyskuje estetykę klasy premium.

Zestaw Travel Pack

Pakiet podnosi walory praktyczne dzięki takim elementom jak: kufry boczne (prawy 26 l, lewy 33 l), torby wewnętrzne kufrów i aluminiowe panele ozdobne.

Zestaw Urban Pack

W zestawie znajdują się akcesoria, które sprawiają, że X-ADV lepiej sprawdza się w codziennych dojazdach do pracy: 50-litrowy kufer górny Smart Top Box z praktyczną torbą wewnętrzną, ozdobiony aluminiowym panelem, oparcie pasażera na kufer górny i separator bagażu z przegrodą do schowka pod siedzeniem.

Dostępne są również:

 Kufer górny 50 litrów (manual)

 Kufer górny 38 litrów

 System alarmowy





Model X-ADV na rok 2025 - dane techniczne

SILNIK

Typ

Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy SOHC

Pojemność skokowa

745 cm3

Średnica cylindra x skok tłoka (mm)

77 mm x 80 mm

Stopień sprężania

10,7

Maks. moment obrotowy

43,1 kW przy 6 750 obr/min (35 kW przy 6 000 obr/min)

Maks. moment obrotowy

69 Nm przy 4750 obr/min

Poziom hałasu (dB)

max. 87 dB

Prędkość maksymalna (km/h)

168 km/h

Pojemność układu smarowania

4 l

Rozrusznik

E-starter

SYSTEM PALIWOWY

Zasilanie

Wtrysk paliwa PGM-FI

Zbiornik paliwa

13,2 l

Emisja CO2 wg WMTC

85 g/km

Zużycie paliwa

3,6 l/100km

INSTALACJA ELEKTRYCZNA

Rodzaj akumulatora

AGM

Pojemność i napięcie akumulatora

12 V, 11,6 Ah

Układ napędowy

Typ sprzęgła

2x mokre sprzęgło wielotarczowe

Typ skrzyni biegów

6-biegowa  Przekładnia dwusprzęgłowa

Przeniesienie napędu

Łańcuch

RAMA

Typ

Stalowa rurowa (diament)

PODWOZIE

Wymiary (dł. x szer. x wys.)

2 215 mm x 940 mm x 1 370 mm

Rozstaw osi

1 590 mm

Kąt pochylenia główki ramy

27°

Wyprzedzenie

104 mm

Wysokość siedziska

820 mm

Prześwit

165 mm

Masa własna

237 kg

Promień skrętu

2,8 m

ZAWIESZENIE

Zawieszenie z przodu

Widelec teleskopowy 41 mm SFF-CA USD, skok 153,5 mm

Tylne zawieszenie

Zespolone typu Honda Pro-Link, skok 150 mm

KOŁA

Przednie

17M/C X MT3,50 wieloramienne

Tylne

15M/C X MT4.50 wieloramienne

Opona przednia

120/70R17 M/C (58H)

Opona tylna

160/60R15 M/C (67H)

HAMULCE

Typ układu ABS

Dwukanałowy ABS

Przednie

Promieniowo montowany czterotłoczkowy zacisk hamulcowy i podwójne pływające tarcze o średnicy 296 mm

Tylne

Pojedyncza tarcza 240 mm z jednotłoczkowym zaciskiem

ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY

Zespół wskaźników

Multiinformacyjny wyświetlacz 5-calowy TFT

Reflektor

LED

Światła do jazdy dziennej

Tak

Światła tylne

LED

Łączność

Aplikacja RoadSync

USB

Typu C

Automatyczny wyłącznik kierunkowskazów

Tak

System zabezpieczeń

HISS (Honda Intelligent Security System)

Tempomat

Tak

Tryby jazdy

SPORT, STANDARD, DESZCZ i SZUTER oraz USER

HSTC

3 Poziomy + wyłączony

Wyposażenie dodatkowe

Smart Key, ekran regulowany w zakresie +139 mm

 





źródło: Honda Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą. 

Czytaj więcej o marce Honda

Honda ujawnia przełomową nową koncepcję silnika na targach EICMA 2024
Honda ujawnia przełomową nową koncepcję silnika na targach EICMA 2024

HONDA | czterosuwowy silnik V3 75° wyposażony w sprężarkę elektryczną, która zapewnia znaczny wzrost momentu obrotowego w zakresie niskich i średnich obrotów, niezależnie od obrotów silnika

Honda prezentuje koncepcyjne motocykle elektryczne na targach EICMA 2024
Honda prezentuje koncepcyjne motocykle elektryczne na targach EICMA 2024

HONDA | światowa premiera dwóch koncepcyjnych modeli elektrycznych: Fun Concept i Urban Concept, na targach EICMA 2024

Honda GB350S na rok 2025
Honda GB350S na rok 2025

HONDA | motocykl GB350S – odpowiedni dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2

Najnowsze oferty

Honda CB 650R Neo Sports Cafe, HSTC, 1 właściciel na gwarancji fabrycz.
  • Model: CB
  • Przebieg: 4350 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2023
Honda X-ADV X-ADV 750 abs, HSTC Model 2025
  • Model: X-ADV
  • Przebieg: 5 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Honda GB 350S, model 2025 *dostępne inne kolory*
  • Model: GB
  • Przebieg: 2 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony