Jaka to formuła? Istotą tej receptury jest pełen werwy dwucylindrowy silnik, obudowany prostym, lekkim, sportowym podwoziem, co prowadzi do powstania motocykla dającego masę radości, zarówno doświadczonemu kierowcy, jak i nowicjuszowi, który chce bezstresowo zbierać doświadczenia. Maksymalna moc silnika wynosząca 47,6 KM (35 kW) sprawia, że motocyklem może kierować posiadacz prawa jazdy kategorii A2, a przy tym CB500F oferuje o wiele więcej niż tylko osiągi na typowym, podstawowym poziomie. Kompaktowe wymiary i przyjazne maniery motocykla sprawiają, że jest on łatwy do opanowania, nadaje się do jazdy i do jej doskonalenia. Jednocześnie jest świetnym środkiem codziennej komunikacji i prawdziwą fabryką przyjemności dla tych, którzy szukają weekendowej rozrywki, niezależnie, czy przesiadają się z motocykla klasy 125, czy też ze znacznie większego jednośladu. Atrakcyjność modelu znacznie zwiększają też rozsądne koszty eksploatacji. Model CB500F na rok 2019, przedstawiono z bezkompromisowymi liniami, które dodatkowo uwypuklają jego techniczne i mechaniczne detale, a w 2020 roku motocykl uzyskał homologację EURO5. Po udowodnieniu swojej niesłabnącej popularności, w roczniku modelowym 2022 otrzyma wysokiej jakości zawieszenie, wykorzystujące widelec USD Showa 41mm (SFF-BP), podwójne przednie tarcze hamulcowe, nowe lekkie koła i lekki wahacz oraz inne drobne modernizacje, w tym trzy atrakcyjne nowe kolory.
Wraz ze zmianami w silniku, takimi jak nowe mapy wtrysku paliwa i nowa, lżejsza chłodnica, podwozie wzbogaciło się o widelec Showa SFF-BP USD z goleniami 41 mm, otrzymało podwójne, dwutłoczkowe, montowane promieniowo zaciski hamulcowe Nissin, które współpracują z tarczami o średnicy 296mm, wprowadzono też lżejsze 5-ramienne obręcze kół i przeprojektowano wahacz celem uzyskania lepszego prowadzenia i pewniejszego hamowania z dużych prędkości. W porównaniu z poprzednim modelem, przesunięto ku przodowi środek masy, aby poprawić przyczepność i wyczucie przedniej opony. Stylistyka została odświeżona, dzięki nowemu przedniemu błotnikowi, pochodzącemu z modelu CB650R, a sportowe aluminiowe podnóżki są obecnie wyposażeniem standardowym. Podobnie jak poprzednio, w zestawie wskaźników LCD znajdziemy funkcje wyświetlenia sugestii zmiany biegu na wyższy i sygnalizację aktualnie załączonego biegu. Całe oświetlenie wykorzystuje technologię LED, poprawiono wiązką świateł drogowych i mijania nowego reflektora i świateł pozycyjnych.
CB500F 2022 otrzymał następujące opcje kolorystyczne:
- Grand Prix Red
- Matt Axis Grey Metallic [NOWOŚĆ w modelu 2022]
- Pearl Smokey Gray [NOWOŚĆ w modelu 2022]
- Pearl Dusk Yellow [NOWOŚĆ w modelu 2022]
-
HONDA CB500F 2022 - CENA W POLSCE
Model (nazwa handlowa) |
rok modelowy |
Cena katalogowa |
HONDA CB500F |
2022 |
28 600 PLN |
-