Dla wielu motocyklistów po dwudziestce, reprezentujących tzw. generację Z, która dorastała w erze cyfrowej, motocykle są czymś więcej niż tylko środkiem transportu. Muszą być manifestacją ich stylu życia, sposobu myślenia i indywidualizmu. Wymagania tych użytkowników różnią się od oczekiwań motocyklowego mainstreamu, a wyrazem tego są maszyny, które przemawiają do ich upodobań. Muszą one stanowić uzupełnienie ich stylu życia, ale również dawać możliwości nadania im indywidualnych cech i customizacji. Na to zapotrzebowanie odpowiedział model CMX500 Rebel, który tradycję uzupełnił nowymi, przełomowymi ideami.
CMX500 Rebel prezentował klasyczny, ponadczasowy wygląd, wzbogacony jednak nowatorskimi, współczesnymi elementami stylizacyjnymi, co sprawiło, że w momencie wprowadzenia przed sezonem 2017 okazał się natychmiastowym hitem. Od tego czasu cieszy się niesłabnącą popularnością – także wśród kobiet, które stanowiły 17% właścicieli w 2021 roku – dzięki czemu model stał się w ciągu ostatnich dwóch lat najlepiej sprzedającym się europejskim „customem”.
W roczniku modelowym 2020, za sprawą zmienionych ustawień fotela i zawieszenia, poprawiono komfort i funkcjonalność oraz dodano wskaźnik załączonego biegu. Model otrzymał pełne oświetlenie w technologii LED, odnowiono reflektory przednie, tylne oraz diodowe kierunkowskazy. Dopracowany układ wydechowy, w tym nowy czujnik spalin, zapewniał zgodność z normą EURO5.
Model Rebel jest łatwy w prowadzeniu i eksploatacji, ma swój charakter, ale jest otwarty na zmiany i pozwala właścicielowi na skorzystanie z nieograniczonej fantazji przy nadawaniu indywidualnych cech. Model pozostaje mechanicznie niezmieniony w roczniku 2023, ale otrzymuje trzy zupełnie nowe opcje kolorystyczne i nowy estetyczny lakier dla wersji ‚S’ Edition.
-
HONDA CMX500 REBEL 2023 - JAKA ZMIANA?
Prace nad Rebelem rozpoczęły się w Ameryce Północnej, a ich celem było rozpalenie wyobraźni młodego pokolenia motocyklistów odmiennymi środkami, niż czynią to tradycyjne maszyny typu cruiser. Rebel, napędzany dwucylindrowym, rzędowym silnikiem o pojemności 471 cm3, rozwijającym płynnie moc i dysponującym już w dolnym zakresie obrotów wysokim momentem obrotowym, może być używany przez osoby posiadające prawo jazdy kategorii A2. Smukłe nadwozie oraz niskie siedzisko ułatwiają prowadzenie przy niewielkich prędkościach. Naturalną, zrelaksowaną pozycję kierowcy zapewniają: odległość kierownicy wymagająca delikatnego wyprostowania ramion i zamontowane centralnie podnóżki.
Stalowa rama rurowa nadaje motocyklowi współczesne linie w stylu ogołoconego ze wszelkich zbędnych elementów „bobbera”. Rebel, wykończony w ciemnej tonacji, z minimalnym użyciem lakieru, może z wersji dla jednego kierowcy zmienić się w pojazd dla dwojga, na co pozwala łatwy montaż i demontaż siedziska za pomocą dwóch śrub.
Rebel na rok modelowy 2023 jest dostępny w następujących opcjach kolorystycznych:
- Mat Gunpowder Black Metallic - NOWOŚĆ
- Pearl Smoky Gray - NOWOŚĆ
- Candy Diesel Red - NOWOŚĆ
Wersja Rebel ‚S’ Edition będzie w roczniku modelowym 2023 dostępna w kolorze:
- Titanium Metallic - NOWOŚĆ
-