NOWA HONDA XL750 TRANSALP 2023 - CENA W POLSCE

Oryginalny Transalp, wprowadzony na rynek w 1986 roku, dysponujący silnikiem V-Twin o pojemności 583 cm3, jest dzisiaj swego rodzaju motocyklową legendą. O jakości tego motocykla i ponadczasowości projektu świadczy obecność wielu oryginalnych Transalpów, które można jeszcze dziś spotkać na europejskich drogach. W tamtych czasach był to spokojny, komfortowy crossover, który dzięki zawieszeniu o dużym skoku i dynamice ułatwiającej jazdę w terenie, mógł poradzić sobie na trudniejszym podłożu. Do 2000 roku silnik urósł do 647 cm3, a w ostatniej wersji z 2008 roku jego pojemność osiągnęła 680 cm3, silnik otrzymał wtrysk paliwa, a masa motocykla wynosiła 214 kg.

Segment motocykli klasy Adventure bardzo rozwinął się od czasu, gdy pierwszy Transalp wyjechał z fabryki. Honda ma w ofercie znakomity, “kieszonkowy” motocykl tej klasy CB500X, odpowiedni dla kierowców z prawem jazdy A2 oraz uniwersalny, super-atletyczny flagowy model CRF1100L Africa Twin i jego długodystansowego, przemierzającego kontynenty bliźniaka - Africa Twin Adventure Sports. Oznacza to, że w klasie motocykli średniej pojemności, w gamie Hondy jest miejsce na model, który przyciągnie klientów o innego rodzaju aspiracjach podróżniczych. To miejsce zajmie nowy XL750 Transalp 2023, dzięki czemu na drogi powróci motocyklowa legenda turystyki przygodowej.


Honda XL750 Transalp 2023 czerpie inspirację z pierwowzoru i doskonale nadaje się zarówno na długie wyprawy turystyczne, jak i na miejskie ulice, a także wszystkie inne rodzaje dróg. Ten motocykl doskonale sprawdzi się podczas jazdy przez alpejskie przełęcze, ale także na zakurzonych bezdrożach. Do starej, sprawdzonej recepty na udany model dodano silnik o wysokich osiągach, całkowicie nowy design i najbogatszą listę wyposażenia, jakiego wymagają współcześni motocykliści. Tak więc nowy XL750 Transalp jest przemyślanym, wszechstronnym motocyklem, który pozostawia tylko jedno pytanie bez odpowiedzi: Jak daleko chcesz pojechać?

-

NOWA HONDA XL750 TRANSALP 2023 - CENA W POLSCE

Cennik najnowszej Hondy XL750 Transalp zaczyna się od kwoty 48 900 PLN za model z roku produkcji 2023r. bez względu na wybraną wersję kolorystczną.

Model / moc / skrzynia Cena katalogowa
Honda XL750 Transalp 2023 / 92KM M6 48 900 PLN

Konstrukcja Transalpa gwarantuje niepowtarzalne wrażenia z podróży, dzięki zestawowi rozwiązań sprawdzających się na drodze. Duży rozstaw osi zapowiada mocną dawkę przygody, a owiewka i szyba – mimo niepozornych rozmiarów – zapewniają skuteczną ochronę przed wiatrem. Ogólny wygląd można określić jako elegancki, prosty i czysty w formie. Silnik kryje wiele inżynierskich perełek z portfolio Hondy, dzięki czemu – zajmując niewiele miejsca – zapewnia on mocną reakcję w całym zakresie obrotów – a dokładnie tego potrzeba w czasie motocyklowej wędrówki, samotnej, czy z pasażerem. Nowa dwucylindrowa szeregowa jednostka napędowa o pojemności 755 cm3 (współdzielona z nowym CB750 Hornet) wytwarza 92 KM mocy maksymalnej i wysoki moment obrotowy w całym zakresie obrotów, osiągający maksymalnie 75 Nm. Wyrafinowane ustawienia systemu elektronicznej przepustnicy (TBW) ukierunkowują charakter silnika na turystykę i komfort.

Kompaktowe, pochodzące z CRF, ośmiozaworowe głowice cylindrów Unicam wykorzystują wloty powietrza typu downdraft i zawirowanie strumienia Vortex, aby zapewnić optymalne spalanie. Przesunięcie wykorbień o 270° poprawia wyczucie silnika i charakterystykę jego pracy. Elektroniczne systemy wspomagania kierowcy działają za pośrednictwem systemu elektronicznej przepustnicy (TBW) i obejmują 5 trybów jazdy, z których 4 zawierają wstępnie ustawione kombinacje doboru mocy, intensywności hamowania silnikiem, czułości ABS i systemu kontroli momentu obrotowego (HSTC) ze zintegrowaną funkcją kontroli unoszenia przedniego koła. Piąty tryb jazdy (User) pozwala kierowcy na ustalenie własnej, preferowanej kombinacji ustawień.

Maszyna jest lekka w prowadzeniu, zwinna i dodaje kierowcy pewności siebie. Stalowa, zamknięta rama kołyskowa (typu „diamond”) jest lekka, dzięki obniżeniu grubości ścianek rur ramy i poprawieniu sztywności konstrukcji. Dobrano najwyższej jakości zawieszenie, aby zapewnić płynną jazdę na drodze i pochłanianie nierówności w terenie. Składa się na nie widelec Showa 43 mm SFF-CA USD oraz tylny amortyzator, działający poprzez układ Pro-Link. Podwójne dwutłoczkowe zaciski gwarantują skuteczność hamowania, a opony w rozmiarze 90/90-21 z przodu oraz 150/70-18 z tyłu dobrano z myślą o zapewnieniu wszechstronności motocykla na drodze i w terenie.

Na szczycie bogatej listy wyposażenia znajduje się 5-calowy kolorowy wyświetlacz TFT, który w sposób przejrzysty prezentuje niezbędne informacje i pozwala na zarządzanie wszystkimi systemami, a także łączność pomiędzy systemem Honda Smartphone Voice Control (HSVCs) a telefonami z systemami Android i iOS. Wszystkie elementy oświetlenia wykonano w technice LED, a kasowanie włączonych kierunkowskazów jest automatyczne. Motocykl wyposażono także w system ostrzegania o awaryjnym hamowaniu Emergency Stop Signal (ESS), który informuje innych użytkowników drogi o nagłym i mocnym użyciu hamulca.

Dostępna jest cała gama akcesoriów, w tym quickshifter, sakwy i kufry boczne, wyposażenie rajdowo-turystyczne i mniejsze elementy do wyboru zgodnie z preferencjami właściciela (więcej w dalszej części artykułu). Honda XL750 Transalp w modelu na rok 2023 będzie dostępny w trzech efektownych opcjach kolorystycznych, w tym oczywiście we wspaniałym malowaniu Tricolour, nawiązującym do oryginalnego XL600V i sygnalizującym powrót motocyklowej legendy.

  • Matte Iridium Gray Metallic
  • Mat Ballistic Black Metallic
  • Ross White Tricolour

NOWA HONDA XL750 TRANSALP 2023 - WYPOSAŻENIE I STYLISTYKA

  • Owiewki i nadwozie konstruowano wyważając proporcje aerodynamicznej ochrony przed wiatrem, komfortu na drodze i zdolności terenowych
  • O walory praktyczne zadbano, ustawiając siedzenie na wysokości 850 mm, dodając gniazdo USB i tylny bagażnik
  • Wykorzystano wysokiej klasy 5-calowy pełnokolorowy ekran TFT z systemem Honda Smartphone Voice Control (HSVCs)
  • Użyto pełnego oświetlenia LED i systemu ostrzegania za pośrednictwem tylnych kierunkowskazów o gwałtownym hamowaniu (ESS)

Przy tworzeniu idealnych linii nadwozia Transalpa celem projektantów z rzymskiego ośrodka R&D Hondy było osiągnięcie równowagi pomiędzy aerodynamiką i ochroną przed wiatrem przy dużych prędkościach, a poczuciem lekkości i wolności podczas spokojnej jazdy. Motywem przewodnim koncepcji motocykla, towarzyszącym jego twórcom, była «Przyjazna twardość». Efektem prac jest eleganckie, proste i czyste w swojej formie nadwozie. Wygląd motocykla odzwierciedla jego przeznaczenie, jest wolny od zbędnych detali, a budowa jest wyjątkowo solidna. W celu zapewnienia dobrej widoczności do przodu i jak najlepszej ochrony przed wiatrem, dobrano optymalną wysokość szyby. Jej niewielka szerokość minimalizuje również turbulencje spowodowane różnicą ciśnień powietrza przed i za szybą. Wysoka szyba oraz deflektory przednie i boczne będą dostępne jako akcesoria. Motocykl został zbudowany z myślą o pokonywaniu długich dystansów, więc prawdziwy komfort, także dla dwojga pasażerów, ma zasadnicze znaczenie. Siedzenie osadzono nisko jak na tę klasę motocykli - na poziomie 850 mm (opcjonalnie dostępne jest również niższe siedzenie o wysokości 820 mm). Pozycja podczas jazdy jest wyprostowana, co zapewnia naturalną kontrolę i łatwość manewrowania. Geometria motocykla sprawdza się również podczas prowadzenia w pozycji stojącej. W standardzie jest tylny bagażnik, a pod siedzeniem znajduje się gniazdo USB.

Zestaw wskaźników obejmuje 5-calowy, kolorowy ekran TFT o wysokim kontraście, który oferuje cztery rodzaje wyświetlania prędkości i obrotów – 3 analogowe style obrotomierza i 1 słupkowy – w zależności od preferencji kierowcy, a także wskaźniki poziomu i zużycia paliwa, wybrany tryb jazdy i parametry silnika, załączony bieg i kontrolkę zmiany biegów (Shift Light). Zmiana sposobu wyświetlania informacji odbywa się za pomocą ekranu, jak i przycisków umieszczonych po lewej stronie kierownicy. W interfejsie kierowcy znajduje się również system sterowania głosowego Honda Smartphone Voice Control, który w czasie jazdy łączy kierowcę ze smartfonem (z Androidem) i umożliwia głosowe zarządzanie odbieraniem rozmów telefonicznych, informacjami, muzyką i nawigacją. Kilka funkcji systemu HSVC będzie dostępnych również na smartfonach z systemem iOS. Do korzystania z HSVC potrzebny jest zestaw słuchawkowy montowany w kasku, z kolei smartfon łączy się z pojazdem przez łącze Bluetooth. Zarządzanie sterowaniem głosowym jest możliwe również za pomocą przycisków po lewej stronie kierownicy.

Aby uprościć i zminiaturyzować cały układ elektryczny, w modelu Transalp wykorzystano magistralę CAN (Controller Area Network) wraz z modułem kontroli nadwozia (BCU). Jednostka BCU jest umieszczona na lewej podłużnicy ramy, pod zbiornikiem paliwa i przetwarza sygnały sterujące z modulatora ABS, ekranu TFT i z przełączników. Całe oświetlenie wykonano w technice LED. Tylne kierunkowskazy realizują funkcję sygnału awaryjnego hamowania (ESS). Jeżeli zostanie zarejestrowane hamowanie z opóźnieniem większym niż 6,0 m/s2 przy prędkości większej niż 56 km/h i przy włączonym jednym z hamulców, światła awaryjne zaczynają migać, ostrzegając innych użytkowników drogi o intensywnym hamowaniu. Przy tej samej prędkości graniczne opóźnienie zadziałania jest zmniejszane, jeśli został aktywowany system ABS – wystarczy wtedy, że opóźnienie przekroczy 2,5 m/s2. Światła awaryjne po nagłym hamowaniu są wyłączane bez korzystania z prostego timera, zamiast tego system porównuje różnicę prędkości kół przedniego oraz tylnego i oblicza, kiedy należy wyłączyć światła awaryjne w zależności od sytuacji.

SILNIK NOWEJ HONDY TRANSALP

  • Pojemność skokowa 755 cm3, 8 zaworów, rzędowy dwucylindrowy silnik Unicam z przesunięciem wykorbień o 270°
  • 92 KM (67,5 kW) przy 9500 obr./min, moment obrotowy 75 Nm przy 7250 obr./min i możliwością redukcji mocy do 35 kW dla kierowców z prawem jazdy A2
  • Zmiana charakterystyki ustawień elektronicznej przepustnicy TBW specjalnie dla Transalpa z uwzględnieniem jazdy turystycznej
  • Opatentowane wirowe kanały wlotowe Vortex i dostrojone brzmienie wydechu
  • Sprzęgło antyhoppingowe

Zaczynając od czystej kartki papieru, inżynierowie Hondy postanowili skonstruować zupełnie nowy, dwucylindrowy silnik, który miał napędzać zarówno przeznaczony na miejskie ulice model CB750 Hornet, jak i przygodowy XL750 Transalp. W rezultacie powstała jednostka o pojemności skokowej 755 cm3, z 8 zaworami i rozrządem Unicam, ze średnicą cylindrów i skokiem tłoków 87 x 63,5 mm oraz ze stopniem sprężania 11,0:1. Silnik zapewnia prawdziwą eksplozję mocy w górnym zakresie prędkości obrotowych, z mocą maksymalną wynoszącą 92 KM (67,5 kW) przy 9500 obr./min. Towarzyszy temu bardzo solidny moment obrotowy w niskim i średnim zakresie obrotów, wzrastający do wartości maksymalnej 75 Nm przy 7250 obr./min. Silnik o takiej charakterystyce zapewnia użyteczne i przyjemne osiągi niezależnie od stylu jazdy i pokonywanego dystansu, bez względu na poziom doświadczenia kierowcy. Nowy silnik jest niezwykle kompaktowy i lekki, co w dużej mierze zawdzięcza głowicy Unicam (stosowanej w modelu CRF450R przygotowanym do zawodów MX), która obsługuje zawory wlotowe o średnicy 35,5 mm (o skoku 9,3 mm) bezpośrednio za pomocą krzywek na wałku rozrządu, a wydechowe o średnicy 29 mm (o skoku 8,2 mm) – za pomocą dźwigienek. Kompaktowe wymiary wynikają również z przemyślanego rozplanowania układu elementów. Na przykład nie użyto oddzielnego koła zębatego napędzającego wałek wyrównoważający, za to główne koło zębate pełni podwójną rolę i obraca również wałek wyrównoważający. Pompa wody jest ukryta w lewej pokrywie silnika i nie ma potrzeby stosowania chłodzonej cieczą chłodnicy oleju. Chronione patentem kanały przepływu Vortex Flow zapewniają bardziej równomierną dystrybucję strumienia powietrza z bocznych nawiewów do airboxu, który następnie zasila wloty downdraft i przepustnicę o średnicy 46 mm. W cylindrach, dla podniesienia wydajności, zastosowano powłokę Nikasil (nikiel-węglik-krzem), znaną już z modeli CBR1000RR-R Fireblade i CRF450R. Wał korbowy z wykorbieniami przesuniętymi o 270° i nierównomierne odstępy między momentami zapłonu, powodują charakterystyczny pulsacyjny odgłos dwucylindrowego silnika. Wydech jest dostrojony tak, aby uzyskać przyjemny rytm w niskim zakresie obrotów i głośny ryk silnika w ich górnej części. Chociaż mechanicznie silnik jest identyczny, jak w Hornecie, ustawienia elektronicznej przepustnicy TBW Transalp są nieco inne, aby wykorzystać walory silnika na długich trasach, na których Transalp będzie motocyklem idealnym.

Sprzęgło antyhoppingowe – z ukośnie ułożonymi segmentami tarcz (FLS) firmy F.C.C. – zmniejsza moment oporu dźwigni sprzęgła o 30%, a więc także wymaganą siłę nacisku na dźwignię, co ułatwia zmianę biegów w górę. Sprzęgło to zapobiega też podskokom tylnego koła przy silnym hamowaniu i szybkich redukcjach przełożeń.

Spalanie 4,3 l/100km (zgodnie z cyklem pomiarowym WMTC) daje zasięg 390 km na jednym zbiorniku, który mieści 16,9 litra paliwa. Podobnie jak w Hornecie, dostępna jest również opcja ograniczenia mocy do 35 kW dla kierowców z prawem jazdy A2, co odbywa się metodą szybkiego przeprogramowania ECU u dealera Hondy.


SYSTEMY ELEKTRONICZNE SILNIKA

  • Cztery domyślne tryby jazdy: SPORT, STANDARD, RAIN i GRAVEL
  • Dodatkowy tryb doboru indywidualnych ustawień USER
  • Cztery poziomy doboru mocy silnika, trzy stopnie intensywności hamowania silnikiem
  • Pięciostopniowo działający system Honda Selectable Torque Control z elektronicznie wbudowaną kontrolą unoszenia przedniego koła.
  • Off-roadowe nastawy systemu ABS umożliwia wyłączenie tylnego zacisku w trybie USER

Sterowanie silnikiem za pośrednictwem elektronicznej przepustnicy Throttle By Wire (TBW) oferuje cztery domyślne tryby jazdy: SPORT, STANDARD, RAIN i GRAVEL, dostosowując osiągi silnika i zachowanie motocykla do warunków jazdy i zamiarów kierowcy. Tryby jazdy można łatwo zmieniać przełącznikiem po lewej stronie kierownicy lub poprzez ekran TFT. Dostępny jest również specjalny tryb USER, który pozwala kierowcy na precyzyjne dostosowanie ustawień do osobistych preferencji. Motocykl oferuje 4 poziomy mocy silnika (EP), 3 poziomy hamowania silnikiem (EB), 2 poziomy czułości systemu ABS i 5 poziomów kontroli momentu obrotowego (HSTC). Można całkowicie wyłączyć system HSTC i ABS dla tylnego koła. Tryby jazdy skonfigurowano tak, by dostępne były różne kombinacje parametrów jazdy. Kontrola unoszenia przedniego koła jest również standardem i jest zintegrowana z systemem HSTC.

  • Tryb SPORT oferujący maksimum osiągów wykorzystuje poziom 4 EP, poziom 2 ABS i poziom 1 EB oraz HSTC, aby zapewnić maksymalne przyspieszenia przy minimum interwencji systemu.
  • Tryb STANDARD to kombinacja ustawień pośrednich, która wykorzystuje poziom 3 dla EP i HSTC oraz poziom2 dla EB i ABS.
  • Tryb RAIN został dobrany z myślą o trudnych warunkach drogowych i wykorzystuje najniższe ustawienie EP, poziom 1, najmniej agresywne dostarczania mocy z poziomem 2 EB i ABS oraz poziomem 5 HSTC.
  • Tryb GRAVEL wykorzystuje poziom 2 EP, poziom 3 EB i poziom 4 HSTC z ustawieniem poziomu 1 ABS celem uzyskania pewnej jazdy po nierównej nawierzchni w terenie.
  • Tryb USER pozwala kierowcy na wybór pomiędzy ustawieniami 1-4 EP, 1-5 HSTC i 1-3 EB oraz na wyłączenie ABS dla tylnego koła. Ustawienia te można zapisać w pamięci systemu do wykorzystania w przyszłości.

PODWOZIE, HAMULCE I ZAWIESZENIE

  • Lekka, ważąca 18,3 kg stalowa zamknięta rama kołyskowa (typu „diamond”) ze zintegrowaną ramą pomocniczą
  • Widelec Showa 43 mm SFF-CA USD i tylny amortyzator w układzie Pro-link, przód i tył z regulacją napięcia wstępnego sprężyn
  • Dwutłoczkowe zaciski przednie, tarcze 310 mm typu Wave, z tyłu jednotłoczkowy zacisk i tarcza 278 mm
  • 21/18-calowy zestaw kół z oponami przednią i tylną o rozmiarze 90/90-21 oraz 150/70-18

Stalowa zamknięta kołyskowa rama główna jest lekka i waży zaledwie 18,3 kg - o 10% mniej niż rama modelu CB500X. W wyniku dużego projektu badawczo-rozwojowego, polegającego na zmniejszeniu liczby części wzmacniających, odchudzeniu rur głównych i dolnych oraz optymalizacji górnego mocowania amortyzatora i kształtu sworznia wahacza, powstała niezwykle wytrzymała platforma, której sztywność została wyważona, by zapewnić kierowcy wyczucie w każdych warunkach, a geometria została dobrana tak, aby umożliwić zwinne, a zarazem pewne prowadzenie motocykla. Zintegrowaną ramę pomocniczą zbudowano z rurek wykonanych ze stali o wysokiej wytrzymałości, co zapewniło zdolność do przenoszenia dużych obciążeń i maksymalną trwałość konstrukcji.

Kąt główki ramy i wyprzedzenie wynoszą odpowiednio 27° i 111 mm, rozstaw osi to 1560 mm, a masa własna wynosi 208 kg. Zawracanie przy małej prędkości jest łatwe dzięki kątowi skrętu 42° i minimalnej średnicy zawracania 2,6 m. Parametry zawieszeń kół zostały dobrane z myślą o wszechstronności. Duży skok i doskonałe tłumienie nierówności zapewniają płynne działanie i komfort na drodze oraz pewność panowania nad motocyklem w terenie. Widelec Showa 43 mm SFF-CATM (Separate Function Fork-Cartridge) USD dysponuje skokiem 200 mm i regulacją napięcia wstępnego sprężyny. Dolną półkę wykonano z kutego aluminium, a górną półkę z odlewu aluminium, celem uzyskania doskonałej równowagi pomiędzy wytrzymałością i sztywnością w szerokim zakresie obciążeń występujących podczas jazdy. Z tyłu amortyzator Showa z zewnętrznym zbiornikiem oleju (i z regulacją napięcia wstępnego) o skoku 190 mm współpracuje z systemem Pro-Link i wahaczem, w którym zastosowano analogiczne odlewy, jak w modelu CRF1100L Africa Twin, ale wykonane z aluminium, co jest charakterystyczne dla Transalpa. Prześwit wynosi 210 mm.

Z przodu kompaktowe, dwutłoczkowe zaciski hamują dwie tarcze 310 mm typu "wave". Tylna tarcza 256 mm, również typu "wave", hamowana jest przez zacisk jednotłoczkowy. Na 21-calowe koło przednie i 18-calowe koło tylne (oba szprychowe, wykonane ze stali nierdzewnej) założono dętkowe opony Metzeler Karoo Street lub Dunlop Mixtour o rozmiarach odpowiednio 90/90-21 i 150/70-18.

-

NOWA HONDA XL750 TRANSALP 2023 - ORYGINALNE AKCESORIA

Dla modelu XL750 Transalp 2023 przygotowano pełną gamę akcesoriów przeznaczonych do jego personalizacji według potrzeb i preferencji właściciela, w tym quickshifter i opcjonalne niskie siedzenie. Dla ułatwienia stworzono 5 pakietów, które grupują akcesoria w racjonalnie dobrane zestawy. (wszystkie akcesoria są również dostępne oddzielnie):

  • URBAN PACK (praktyczność i pojemność bagażowa): Górny kufer 50 l, aluminiowy panel, podstawa montażowa, siedzenie pasażera, torba wewnętrzna, wysoka szyba i podstawka centralna.
  • TOURING PACK (komfort i pojemność bagażowa): Sakwy boczne (prawa 26 l / lewa 33 l), aluminiowe panele, stelaże pod sakwy, torby wewnętrzne i podgrzewane manetki.
  • ADVENTURE PACK (styl i funkcjonalność): Orurowanie boczne, światła przeciwmgielne LED, osłona silnika i osłona chłodnicy.
  • RALLY PACK (styl i funkcjonalność): Quickshifter, osłona silnika, płyta ochronna pod silnik, podnóżki do rajdów terenowych i osłony dłoni z przedłużeniami.
  • COMFORT PACK (komfort i praktyczność): Torba na zbiornik 3 l, wysoka szyba, deflektory przeciwwiatrowe, komfortowe podnóżki dla pasażera i gniazdo ładowania AAC.

NOWA HONDA XL750 TRANSALP 2023 - DANE TECHNICZNE

SILNIK
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy OHC, z wykorbieniami co 270° i z rozrządem Unicam
Pojemność skokowa 755 cm3
Średnica cylindra x skok tłoka (mm) 87mm x 63,5mm
Stopień sprężania 11,0:1
Moc maksymalna 92 KM (67,5 kW) przy 9500 obr./min
Maks. moment obrotowy 75 Nm przy 7250 obr./min
Poziom hałasu (dB)  Lwot - 81.5; Lurban - 77.5
Pojemność układu smarowania  3,9 l
Rozrusznik Elektryczny
SYSTEM PALIWOWY
Zasilanie PGM-FI elektroniczny wtrysk paliwa
Zbiornik paliwa 16,9 l
Emisja CO2 wg WMTC 103 g/km
Zużycie paliwa 4,3 l/100km
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Pojemność akumulatora 12V 8,6 Ah
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
Typ sprzęgła Mokre wielopłytkowe z antyhoppingiem
Typ skrzyni biegów Sześciobiegowa przekładnia manualna
Przeniesienie napędu Łańcuch
RAMA
Typ ramy Stalowa dwubelkowa rurowa zamknięta (diament)
PODWOZIE
Wymiary (dł. x szer. x wys.) 2325 mm x 838 mm x 1450 mm
Rozstaw osi 1560 mm
Kąt główki ramy 27°
Wyprzedzenie 111 mm
Wysokość siedziska 850 mm
Prześwit 210 mm
Masa własna 208 kg
Promień skrętu 2,6 m
ZAWIESZENIE
Zawieszenie z przodu Widlec Showa 43 mm SFF-CA USD, skok 200 mm
Tylne zawieszenie Pojedynczy amortyzator, aluminiowy wahacz, układ Pro-Link, skok 190 mm
KOŁA
Koło z przodu 21-calowe (stal nierdzewna), szprychowe
Koło z tyłu 18-calowe (stal nierdzewna), szprychowe
Opona przednia 90/90-R21 M/C 54H
Opona tylna 150/70-R18 M/C 70H
HAMULCE
Typ układu ABS Dwukanałowy
Hamulce przednie Dwie tarcze 310 x 4,5 mm typu „wave” z osiowo mocowanymi
dwutłoczkowymi zaciskami
Hamulce tylne Pojedyncza tarcza 256 x 6,0 mm z pojedynczym jednotłoczkowym zaciskiem
ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY
Zespół wskaźników TFT
Reflektor LED
Światła tylne LED
Łączność Sterowanie głosowe Honda Smartphone Voice Control
USB Typ C (pod siedzeniem pasażera
Gniazdo 12 V Opcjonalnie
Automatyczny wyłącznik kierunkowskazów Tak
Quickshifter Opcjonalnie
System zabezpieczeń HISS (Honda Intelligent Security System)

___
źródło: Honda Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Czytaj więcej o marce Honda

Honda ujawnia przełomową nową koncepcję silnika na targach EICMA 2024
Honda ujawnia przełomową nową koncepcję silnika na targach EICMA 2024

HONDA | czterosuwowy silnik V3 75° wyposażony w sprężarkę elektryczną, która zapewnia znaczny wzrost momentu obrotowego w zakresie niskich i średnich obrotów, niezależnie od obrotów silnika

Honda prezentuje koncepcyjne motocykle elektryczne na targach EICMA 2024
Honda prezentuje koncepcyjne motocykle elektryczne na targach EICMA 2024

HONDA | światowa premiera dwóch koncepcyjnych modeli elektrycznych: Fun Concept i Urban Concept, na targach EICMA 2024

Honda GB350S na rok 2025
Honda GB350S na rok 2025

HONDA | motocykl GB350S – odpowiedni dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2

Najnowsze oferty

Honda X-ADV 350 ABS, Kontrola trakcji, Nowy
  • Model: X-ADV
  • Przebieg: 2 km
  • Napęd: Pas napędowy
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Honda CMX 1100T model 2024
  • Model: CMX
  • Przebieg: 5 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Honda Nx 500 abs LED Nowy, 2024
  • Model: Nx
  • Przebieg: 2 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony