Nowy L200/Triton łączy zwinność z wzornictwem wyrażającym solidność Mitsubishi Motors, co nadaje mu imponujący wygląd, akcentujący jednocześnie wytrzymałość i moc, jakich oczekuje się od pickupa.
Koncepcja przedniego pasa Dynamic Shield wyrażająca zarówno potężne osiągi, jak i poczucie pewności, że bezpieczeństwo ludzi i samochodu jest zapewnione, została dostosowana do charakteru pickupa – potężną tarczę oparto na mocnej, trójwymiarowej przedniej kratce i błotnikach oraz orurowaniu, które podkreśla tę formę. Światła do jazdy dziennej z trzema diodami LED w kształcie litery L przypominają ostre spojrzenie jastrzębia.
Poziomo profilowane boki nadwozia charakteryzują się dużymi, masywnymi powierzchniami, podkreślonymi przez solidne drzwi, jednocześnie kontrastują z ostro rysowanymi panelami błotników, dzięki czemu wydają się one szersze, podkreślając stabilność i twardy charakter samochodu.
Skrzynia ładunkowa jest sporych rozmiarów, a gładkie powierzchnie ciągną się wzdłuż boku nadwozia aż do jego tylnej części. Tylne światła w kształcie litery T po obu stronach skrzyni podkreślają jej szerokość, jednocześnie eksponując wytrzymałą konstrukcję. Język stylistyczny podporządkowany przeznaczeniu modelu został uwzględniony we wszystkich jego aspektach, aby radykalnie podnieść walory użytkowe – dotyczy to m.in. kształtu kabiny i tylnego spojlera, które poprawiają aerodynamikę, bardziej wytrzymałych klamek drzwi, które są teraz większe i łatwiejsze do uchwycenia, a także szerszych stopni bocznych z lepszym odprowadzaniem wody.
Tablica przyrządów została zaprojektowana zgodnie z koncepcją Horizontal Axis (pozioma oś), która wykorzystuje horyzontalne i wyraziste kształty, aby ułatwić kierowcy obserwację zmian położenia pojazdu podczas jazdy. Z myślą o profesjonalnym użytkowaniu, w głównych obszarach chroniących pasażerów zastosowano miękkie wykładziny zabezpieczające przed obijaniem. Wnętrze wykorzystuje wiele geometrycznych kształtów i metalicznych elementów, tworząc kontrastową, nowoczesną przestrzeń.
Szczególną uwagę zwrócono na widoczność wyświetlacza, wskaźników i przełączników, które wykorzystują kontrast, a przyciski, pokrętła i przełączniki mają optymalny poziom czułości, aby umożliwić ich obsługę w rękawicach. Kierownica, uchwyty i klamki drzwi zostały zaprojektowane według zasad, nazwanych Mitsubishi Touch, z uwzględnieniem wygody i skuteczności chwytu.
Konsola środkowa modeli z przekładniami 6A/T i 6M/T jest wyposażona w uchwyt na kubek, który może pomieścić dwa duże kubki, a pojemnik w konsoli może pomieścić cztery plastikowe butelki o pojemności 600 ml. Z myślą o profesjonalnych zastosowaniach, model 5A/T wyposażono w konsolę, która oprócz uchwytu na kubek, może pomieścić tablety i segregatory. Schowek pasażera, uchwyt na smartfona i inne schowki na drobne przedmioty mają wystarczające rozmiary, co ułatwia korzystanie z nich nawet w rękawiczkach, a deska rozdzielcza i konsola środkowa są wyposażone w gniazda USB typu A i C do ładowania urządzeń, a także bezprzewodową ładowarkę w na środku deski rozdzielczej w jej dolnej części.
Nowo wprowadzone kolory nadwozia to żywy i metaliczny Yamabuki Orange Metallic oraz Blade Silver Metallic, charakteryzujący się mocniejszym błyskiem. Oferta obejmuje również lakiery podstawowe wysokiej jakości - White Diamond, Solid White, Graphite Gray Metallic i Jet Black Mica.Dla modeli w najwyższej wersji wyposażenia przewidziano przednią osłonę chłodnicy w kolorze nadwozia, natomiast lusterka w drzwiach, tarcza Dynamic Shield, elementy pokrywane galwanicznie, klamki drzwi, zderzak są czarne, a dolne zderzaki i listwy boczne nadwozia w kolorze ciemnego tytanu. Listwa ozdobna na czarnych relingach dachowych, nad błotnikami i skrzynią ładunkową dodaje całości bardziej wyrazistego charakteru. Zastosowanie czerni jako koloru bazowego dla metalicznych zdobień we wnętrzu wprowadza elegancki klimat, a pomarańczowe akcenty dodają klasy i świeżości.